Haibike XDURO Dwnhll 8.0
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny Haibike XDURO Dwnhll 8.0 jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. Haibike XDURO Dwnhll 8.0 nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Chwile pełne radości i szaleństwa
Haibike XDURO Dwnhll 8.0 został stworzony po to aby maksymalnie wykorzystać każdą sekundę na rowerze. Pozwala on w mig wrócić na szlak. Nie ma już obowiązku czekania w długich kolejkach do wyciągu. Dzięki silnikowi mają Państwo możliwość zjechać tego dnia wiele razy więcej. Rowery z kategorii downhill różnią się od Enduro. Po pierwsze Haibike XDURO Dwnhll 8.0 posiadają kąt główki ramy wynoszący 75,5 stopnia , po drugie mają zawieszenie o większym skoku (200 mm ), a także koła 27,5 cala . Pozwala to uzyskać zjazdową pozycję oraz zapewnia odpowiedni zapas zawieszenia na długie loty i lądowania.
SRAM GX Eagle - nowy napęd 1x11
Przerzutka tylna SRAM GX Eagle posiada te same sprawdzone technologie: X-HORIZON™, CAGE LOCK™, X-SYNC™, X-ACTUATION™ co dużo droższa SRAM XX1 Eagle. Jest to napęd jednorzędowy, który obsługuje kasetę 11-rzędów o rozpiętości do 11-50T. Tak ogromna różnica między najmniejszą, a największą zębatką umożliwia zarówno pokonywania stromych podjazdów oraz uzyskiwania sporych prędkości z dużą łatwością. System CAGE LOCK™ pozwala na szybkie zablokowanie wózka przerzutki w pozycji „otwartej” i łatwy demontaż koła. Ponieważ jest to napęd 1-rzędowy, zęby przedniej zębatki zostały wyprofilowane w taki sposób aby pewnie trzymać łańcuch nawet podczas jazdy po wybojach. Dodatkowo kółka przerzutki posiadają taki sam kształt, co poprawia stabilność łańcucha.
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu Yamaha PW-X2 możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik Yamaha PW-X2 jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
36 V system zasilania
Silnik roweru Haibike XDURO Dwnhll 8.0 jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Niewielki i czytelny wyświetlacz LCD
W Haibike XDURO Dwnhll 8.0 został zamontowany niewielkich rozmiarów wyświetlacz Yamaha A z ekranem LCD o przekątnej wynoszącej 1,7 cala. W obudowie wyświetlacza znajduje się także 5 przycisków. Pomimo niewielkich rozmiarów pokazuje wszystkie niezbędne informacje takie jak : aktualna prędkość, poziom naładowania akumulatora, stopień wspomagania, ilość przejechanych kilometrów oraz zasięg. Więcej informacji znajdą Państwo w naszym filmie:
Megamocne hamulce czterotłoczkowe
MT7 to czołowy model z serii czterotłoczkowych hamulców firmy Magura. Hamulec tarczowy Magura MT7 został stworzony z myślą o jeździe enduro i downhill’u gdzie często potrzebne jest uzyskanie maksymalnej mocy hamowania nawet za pomocą jednego palca. Jest on bardzo mocny, a jednocześnie lekki jak piórko dzięki użyciu materiału opracowanego przez Magurę o nazwie Carbotecture, a także lekkich stopów aluminium. MT7 został wykonany w technologii Easy Bleed, posiada regulację klamki, a w środku hamulca płynie olej mineralny.
Pełna amortyzacja dla największej wygody i prędkości
Dzięki jednemu amortyzatorowi jazda rowerem jest komfortowa. A dzięki dwóm to czysta przyjemność. Przedni amortyzator (RockShox RockShox BoXXer Select RC, powietrze, Skok: 200mm ) pozwala na szybszą jazdę z góry, dzięki doskonałemu tłumieniu drgań oraz dostępnej regulacji parametrów pracy.
Damper z prawdziwego zdarzenia
Tylny amortyzator (RockShox Super Deluxe Ultimate DH, powietrze, 75mm ) w rowerze Haibike XDURO Dwnhll 8.0 doskonale pomaga w tłumieniu drgań nawet podczas zjazdów w najtrudniejszym terenie zwiększając komfort jazdy. Haibike XDURO Dwnhll 8.0 pozwoli Ci robić na rowerze rzeczy, o których wcześniej nawet nie myślałeś!
Właściwa wysokość siodełka, w każdej chwili
Używając rowerów MTB regularnie wyjeżdżamy pod stromy podjazd by następnie sunąć szybko w dół. Każdą z tych czynności wykonuje się lepiej gdy możemy dobrać właściwą wysokość siodełka. Podczas podjazdu – wysoko, a podczas zjazdu niżej. Właśnie dlatego pewien czas temu na rynku rowerowym pojawiła się kolejna innowacja – sztyca regulowana (ang. dropper). Dzięki niej podnoszenie i opuszczanie siodełka jest łatwe, płynne i może odbywać się w trakcie jazdy. Podjeżdżając wzniesienie podnosimy siodełko, aby noga pracowała w pełnym zakresie ruchu. A podczas zjazdu opuszczamy je, aby obniżyć środek ciężkości. Poprawia to także sterowność oraz minimalizuje ryzyko uderzenia się o siodełko podczas podczas jazdy. Regulacja wysokości jest możliwa za pomocą manetki zainstalowanej na kierownicy, a wewnętrzna budowa sztycy nie pozwala na obracanie się siodełka. Każdy kto choć raz spróbował jeździć ze sztycą pneumatyczną nie chce wracać do czasów gdy jej nie miał!