Koszyk 0

Impuls TSDZ2 36V / 250W - silnik centralny (zerowa kadencja) - zestaw

03384
niedostępny
Impuls

lub zadzwoń i zamów: 669 175 126

TSDZ2 36V / 250W - silnik centralny (zerowa kadencja) - zestaw

Model pasuje tylko do rowerów z hamulcami szczękowymi (u-brake, v-brake, szosowymi oraz tarczowymi). Jeżeli posiadasz rower z hamulcem torpedo, zobacz wersję tego silnika przystosowaną do rowerów z hamulcem torpedo.

Silnik centralny 250W, którego najbardziej wyjątkową cechą jest fakt wbudowanego czujnika nacisku na pedały. Dzięki niemu, mierzy on moment obrotowy generowany podczas pedałowania i zależnie od poziomu wspomagania proporcjonalnie dostosowuje moc, która jest przenoszona przez łańcuch na tylne koło. Posiada USB do ładowania smartfona.

W skład zestawu wchodzą:
  • Silnik 250W/36V - moc maksymalna 350W,
  • zębatka 42T,
  • aluminiowa osłona korby,
  • ramiona korby 175 mm,
  • śruby instalacyjne do korby,
  • odpinany wyświetlacz LCD z funkcją ładowania
  • czujnik prędkości,
  • kable.

SILNIK CENTRALNY

Silnik centralny jest najbardziej uniwersalnym rozwiązaniem jakie możesz wybrać. Łączy korzyści napędu przedniego oraz tylnego. Silnik centralny umożliwi Ci wyjechanie pod najbardziej strome zbocza. Dlaczego? Ponieważ w połączeniu z tylną przerzutką zyskujesz możliwość dostosowania momentu obrotowego przekazywanego na tylne koło. Silnik centralny ma też wyższy moment obrotowy od innych rodzajów silników oraz zapewnia idealny rozkład masy.

WYŚWIETLACZ LCD

Zestaw został wyposażony w prosty i czytelny wyświetlacz. Pokazuje on takie parametry jak aktualna prędkość, pokonanego dystansu, stan naładowania baterii, tryb wspomagania, włączanie podświetlenia, zegara. Posiada także gniazdo USB umożliwiające naładowanie baterii w smartfonie, GPS bądź innym urządzeniu. Wielofunkcyjny wyświetlacz LCD posiada następujące funkcje:
  • aktualnej prędkości,
  • pokonanego dystansu,
  • dziennego dystansu,
  • stanu naładowania baterii,
  • trybu wspomagania,
  • włączania podświetlenia,
  • zegara.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Co znajdę w zestawie?

Wykaz części, które znajdziesz w tym zestawie zamieściliśmy na liście powyżej.

Czy naładuję telefon z baterii?

Wyświetlacz z modelu TSDZ2 posiada złącze USB pozwalające na naładowanie telefonu

Czy mogę jeździć w deszczu?

Jak najbardziej. Silnik elektryczny jest odporny na deszcz oraz zachlapania.

Ile kilometrów mogę przejechać na pełnej baterii?

Więcej na ten temat znajdziesz w naszej bazie wiedzy.

Czy silnik odzyskuje energię w trakcie hamowania?

O ile odzyskiwanie energii świetnie sprawdza się w samochodach o tyle byłoby istną udręką dla rowerzysty. Dlaczego? Aby silnik mógł odzyskiwać energię, musiałby wytwarzać bardzo duży opór podczas hamowania. Jak duży? Hamowałby prawie tak jak hamulce. W dodatku otrzymałbyś w zamian bardzo niewiele, bo 2-5% energii. Implementacja takiego rozwiązania eliminuje możliwość zastosowania wolnobiegu, a co za tym idzie taki silnik generuje opór nawet podczas jazdy. Ponadto odzyskiwanie niekorzystnie wpływałoby na żywotność akumulatora. Reasumując: straty przeważałyby nad zyskami i właśnie dlatego dobrej klasy silniki elektryczne nie odzyskują energii w trakcie hamowania.

Ile stopni ma wspomaganie jazdy?

Z poziomu wyświetlacza dostępne jest 5 tryby wspomagania jazdy: OFF (wyłączony), ECO, TOUR, SPEED, TURBO

Czy ten silnik muszę zamontować samodzielnie?

Nie musisz. Możesz sobie oszczędzić czasu oraz kłopotu i zostawić to nam. Nasi serwisanci mogą to zrobić za Ciebie. Jesteśmy specjalistami w swojej dziedzinie, a nasz warsztat posiada jest wyposażony we wszystkie narzędzia potrzebne przy przerabianiu roweru. Pod tym odnośnikiem znajduje się galeria rowerów, które dotychczas przerobiliśmy. Zadzwoń do nas na 669 175 126. Odpowiemy na każde pytanie.

Czy silnik centralny będzie pasował do mojego roweru?

Silnik ten pasuje do większości rowerów miejskich, trekkingowych i górskich z przednim amortyzatorem. Na ogół nieco trudniejszym wyborem jest wybór mocowania baterii.

Jakie mocowanie baterii jest dla mnie najlepsze?

Tutaj nie ma przegranych i zwycięzców. Pojemność i mocowanie baterii zależy od rodzaju oraz rozmiaru ramy. Do bardzo małych ram, proponujemy baterię mocowaną na bagażniku. W dużych rowerach masz możliwość wyboru baterii mocowanej w ramie (w kształcie bidonu) lub tej wcześniej wymienionej.

Jakie wymiary ma bateria mocowana w miejscu bidonu?

Każda bateria mocowana w ramie, ma wymiary podane w opisie. Wejdź proszę w konkretny model baterii, aby poznać szczegóły. Wykaz znajduje się pod tym odnośnikiem

Jakiej pojemności baterię mam dobrać?

Im większa pojemność tym, większy zasięg. Niestety wraz ze wzrostem pojemności rośnie rozmiar baterii i waga baterii. Ma to szczególnie znaczenie w przypadku baterii mocowanych w ramie.

Przykładowe instalacje silnika TSDZ2:
Przykładowa intalacja silnika TSDZ2 Przykładowa intalacja silnika TSDZ2 Rower miejski z silnikiem tsdz2 Rower z silnikiem TSDZ2 z baterią bidonową

Waga:
  • silnik: 3.84kg
  • cały zestaw: 4.54kg


Specyfikacja
Napięcie 36V
Moc znamionowa 250 W
Rodzaj silnika Centralny

TSDZ2 36V / 250W - silnik centralny (zerowa kadencja) - zestaw - Opinie

Ocena Klientów (0 opinii): 0 na 5

*Zakup produktu przez osobę wystawiającą opinię nie jest przez nas weryfikowany

Oceń produkt TSDZ2 36V / 250W - silnik centralny (zerowa kadencja) - zestaw

Dodając opinię postaraj się opisać rzetelnie produkt. Opinie zawierające reklamy innych stron oraz treści niedozwolone nie będą zamieszczane.

Dlaczego warto kupić rower w MocneRowery.PL?

Jesteśmy najlepsi. Oto najważniejsze powody:

Nr1 wpolsce
Najlepszy sklep z rowerami elektrycznymi w Polsce
Wysylka 24h
Wysyłka roweru w 24 godziny
Zwrot 21dni
Czas na zwrot nieużywanego roweru wynosi aż 21 dni
SSL polaczenie
Bezpieczne, szyfrowane połączenie ze sklepem
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa kurierem oraz dowóz na terenie Krakowa
Ikony
Przetestuj rower w naszych sklepach stacjonarnych
Platnosc gotowka
Płatność gotówką przy odbiorze lub przelewem
Serwis zerowy
Serwis zerowy każdego roweru przed wysłaniem