12 422 84 00 tel 12 306 73 62 Kontakt Pn-Pt: 10-18 Sob: 10-14
Koszyk 0

Bafang BBS 36V / 250W - silnik centralny do roweru - zestaw

03991
niedostępny
Bafang

lub zadzwoń i zamów: 669 175 126

Bafang BBS 36V / 250W - silnik centralny do roweru - zestaw

Zestaw zawiera silnik centralny o mocy 250W. Dzięki manetce gazu będziesz mógł jeździć swoim rowerem nie naciskając pedałów, a czytelny wyświetlacz LCD pokaże Ci wszystkie niezbędne informacje. Do zestawu pasują akumulatory bagażnikowe oraz te montowane w miejsce bidonu.

W skład zestawu wchodzą:
  • silnik centralny 250W / 36V - maksymalny moment obrotowy 80 Nm
  • czytelny wyświetlacz LCD
  • sterownik
  • manetka gazu
  • czujnik obrotu koła
  • okablowanie
  • zębatka z osłoną
  • ramiona korby


Dane techniczne:
  • mocowanie: 68 mm
  • Waga silnika: 3,8 kg

SILNIK CENTRALNY

Silnik centralny jest najbardziej uniwersalnym rozwiązaniem jakie możesz wybrać. Łączy korzyści napędu przedniego oraz tylnego. Silnik centralny umożliwi Ci wyjechanie pod najbardziej strome zbocza. Dlaczego? Ponieważ w połączeniu z tylną przerzutką zyskujesz możliwość dostosowania momentu obrotowego przekazywanego na tylne koło. Silnik centralny ma też wyższy moment obrotowy od innych rodzajów silników oraz zapewnia idealny rozkład masy.

WYŚWIETLACZ LCD

Zestaw został wyposażony w prosty i czytelny wyświetlacz. Pokazuje on takie parametry jak: stopień wspomagania jazdy, poziom naładowania baterii, pokonany dystans, bieżąca prędkość, bieżący pobór mocy, czujnik zmierzchu (uruchamia podświetlenie), obsługa świateł, termometr.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Co znajdę w zestawie?

Wykaz części, które znajdziesz w tym zestawie zamieściliśmy na liście powyżej.

Czy mogę jeździć w deszczu?

Jak najbardziej. Silnik elektryczny jest odporny na deszcz oraz zachlapania.

Ile kilometrów mogę przejechać na pełnej baterii?

Więcej na ten temat znajdziesz w naszej bazie wiedzy.

Czy silnik odzyskuje energię w trakcie hamowania?

O ile odzyskiwanie energii świetnie sprawdza się w samochodach o tyle byłoby istną udręką dla rowerzysty. Dlaczego? Aby silnik mógł odzyskiwać energię, musiałby wytwarzać bardzo duży opór podczas hamowania. Jak duży? Hamowałby prawie tak jak hamulce. W dodatku otrzymałbyś w zamian bardzo niewiele, bo 2-5% energii. Implementacja takiego rozwiązania eliminuje możliwość zastosowania wolnobiegu, a co za tym idzie taki silnik generuje opór nawet podczas jazdy. Ponadto odzyskiwanie niekorzystnie wpływałoby na żywotność akumulatora. Reasumując: straty przeważałyby nad zyskami i właśnie dlatego dobrej klasy silniki elektryczne nie odzyskują energii w trakcie hamowania.

Powinienem wybrać silnik o mocy 250W, 350W, 500W czy 750W?

Czym tak naprawdę różni się silnik o mocy 750W od 250W / 350W / 500W? Przede wszystkim mocą maksymalną oraz momentem obrotowym. Im mocniejszy silnik tym rower jest bardziej zrywny. Silnik 250W idealnie nadaje się do jazdy po mieście i na krótsze wycieczki za miasto. Zużywa najmniej energii. Silniki 350W są najlepszym kompromisem pomiędzy mocą potrzebną do podjeżdżania stromych wzniesień, a zużyciem energii czyli ilością kilometrów przejechanych na jednym ładowaniu. Modele 500W oraz 750W są przeznaczone do jazdy z dużymi prędkościami oraz pokonywania bardzo stromych wzniesień. Wymagają one zasilania 48V (w porównaniu do 36V dla modeli 250W i 350W).

Ile stopni ma wspomaganie jazdy?

Z poziomu wyświetlacza dostępne jest 5 trybów wspomagania jazdy wyrażone w cyfrach 1 – 5 oraz tryb „OFF” wyłączone wspomaganie.

Do ilu km/h działa wspomaganie?

Rower posiada w oprogramowaniu blokadę wspomagania do 25 km/h, aby spełniać przepisy ruchu drogowego. Po zjechaniu z drogi publicznej masz możliwość prostego odblokowania (z poziomu wyświetlacza) pełnej mocy roweru i uruchomienie wspomagania aż do 34 km/h.

Czy mój rower będzie jeździł samodzielnie?

Rower ma możliwość jazdy bez pedałowania dzięki dołączonej do zestawu manetce gazu. Abyś mógł korzystać z tej funkcjonalności musisz ją aktywować w sposób jednorazowy z poziomu MENU na wyświetlaczu.

Co mi daje manetka gazu?

To dosłownie odpowiednik pedału gazu w samochodzie. Im mocniej ją naciśniesz tym szybciej jedziesz.

Czy ten silnik muszę zamontować samodzielnie?

Nie musisz. Możesz sobie oszczędzić czasu oraz kłopotu i zostawić to nam. Nasi serwisanci mogą to zrobić za Ciebie. Jesteśmy specjalistami w swojej dziedzinie, a nasz warsztat posiada jest wyposażony we wszystkie narzędzia potrzebne przy przerabianiu roweru. Pod tym odnośnikiem znajduje się galeria rowerów, które dotychczas przerobiliśmy. Zadzwoń do nas na 669 175 126. Odpowiemy na każde pytanie.

Czy silnik centralny będzie pasował do mojego roweru?

Silnik ten pasuje do większości rowerów miejskich, trekkingowych i górskich z przednim amortyzatorem. Na ogół nieco trudniejszym wyborem jest wybór mocowania baterii.

Jakie mocowanie baterii jest dla mnie najlepsze?

Tutaj nie ma przegranych i zwycięzców. Pojemność i mocowanie baterii zależy od rodzaju oraz rozmiaru ramy. Do bardzo małych ram, proponujemy baterię mocowaną na bagażniku. W dużych rowerach masz możliwość wyboru baterii mocowanej w ramie (w kształcie bidonu) lub tej wcześniej wymienionej.

Jakie wymiary ma bateria mocowana w miejscu bidonu?

Każda bateria mocowana w ramie, ma wymiary podane w opisie. Wejdź proszę w konkretny model baterii, aby poznać szczegóły. Wykaz znajduje się pod tym odnośnikiem

Jakiej pojemności baterię mam dobrać?

Im większa pojemność tym, większy zasięg. Niestety wraz ze wzrostem pojemności rośnie rozmiar baterii i waga baterii. Ma to szczególnie znaczenie w przypadku baterii mocowanych w ramie.

W ile czasu naładuję baterię?

W zestawie dołączona jest ładowarka o mocy 2A. Naładowanie baterii do 80% pojemności zajmuje około 6 godzin.

Czy bateria jest właściwie zabezpieczona od wstrząsów?

Tak. Bateria dołączona do zestawu jest nieczuła na wstrząsy. Jeżeli planujesz jazdę w bardzo wymagającym terenie sugerujemy zastosować dodatkowe zabezpieczenie.

Przykładowa instalacja:
Silnik 8Fun zamontowany do roweru Wyświetlacz Bafang



Specyfikacja
Napięcie 36V
Moc znamionowa 250 W
Rodzaj silnika Centralny
Maks. moment obrotowy 80 Nm

Bafang BBS 36V / 250W - silnik centralny do roweru - zestaw - Opinie

Ocena Klientów (0 opinii): 0 na 5

*Zakup produktu przez osobę wystawiającą opinię nie jest przez nas weryfikowany

Oceń produkt Bafang BBS 36V / 250W - silnik centralny do roweru - zestaw

Dodając opinię postaraj się opisać rzetelnie produkt. Opinie zawierające reklamy innych stron oraz treści niedozwolone nie będą zamieszczane.

Dlaczego warto kupić rower w MocneRowery.PL?

Jesteśmy najlepsi. Oto najważniejsze powody:

Nr1 wpolsce
Najlepszy sklep z rowerami elektrycznymi w Polsce
Wysylka 24h
Wysyłka roweru w 24 godziny
Zwrot 21dni
Czas na zwrot nieużywanego roweru wynosi aż 21 dni
SSL polaczenie
Bezpieczne, szyfrowane połączenie ze sklepem
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa kurierem oraz dowóz na terenie Krakowa
Ikony
Przetestuj rower w naszych sklepach stacjonarnych
Platnosc gotowka
Płatność gotówką przy odbiorze lub przelewem
Serwis zerowy
Serwis zerowy każdego roweru przed wysłaniem