KTM Macina Lycan 771
Ekspert poleca KTM Macina Lycan 771 ze względu na:
- ciekłokrystaliczny wyświetlacz Bosch Kiox Smart System pozwalający na wyświetlanie wskazówek nawigacyjnych z telefonu dzięki specjalnej aplikacji Ebike Flow App,
- silnik Bosch Performance CX o momencie obrotowym 85 Nm oraz akumulator 750 Wh,
- zastosowanie amortyzacji firmy Fox Suspension.
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny KTM Macina Lycan 771 jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. KTM Macina Lycan 771 nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
rower elektryczny ze sportowym zacięciem
KTM Macina Lycan 771 to rower elektryczny z kategorii All Mountain. Pełne zawieszenie o skoku 140 mm oraz kąt główki ramy wynoszący , a także koła w rozmiarze 27,5 cala sprawiają, że pozycja na tym rowerze pozwala po prostu skupić się na jeździe. Na KTM Macina Lycan 771 pokonasz długie techniczne podjazdy, a zjazdy dostarczą dużo wrażeń i radości. Rower prowadzi się bardzo pewnie i stabilnie, a jednocześnie szybko skręci tam gdzie chcesz. Ilość przełożeń (1x12 ) została dobrana w taki sposób, że nawet bardzo strome podjazdy będą w Państwa zasięgu!
Tylna przerzutka Shimano XT M8100
Shimano XT M8100 w KTM Macina Lycan 771 to przełom w napędach rowerowych. Od teraz do Państwa dyspozycji jest napęd 1x12 biegów. Nowy model pozwala na bardzo szybką i płynną zmianę biegów. Nowa kaseta posiada rozpiętość 10-51T. Tak duża różnica pomiędzy najmniejszą, a największą tarczą świadczy o uniwersalności tego napędu. Świetnie sprawdzi się na podjazdach oraz wtedy gdy chcą Państwo jechać z dużą prędkością. Nowy łańcuch jest wyraźnie cichszy od napędów 1x10, a większe kółka i obniżenie napięcia łańcucha podczas pracy na niższym biegu, sprawia, że jazda z przerzutką Shimano M8100 to czysta przyjemność. To najnowsza wersja jednej z najlepszych przerzutek montowanych w rowerach górskich.
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu Bosch Performance CX Smart System możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik Bosch Performance CX Smart System jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
36 V system zasilania
Silnik roweru KTM Macina Lycan 771 jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Solidne zasilanie roweru
Posiadając akumulator naładowany do pełna, mogą Państwo przejechać nawet do do 140 kilometrów na raz! Jego pojemność wynosi 750 Wh . Pracuje on na napięciu 36 V i został umieszczony wewnątrz ramy . Dzięki temu rower na pierwszy rzut oka, nie wygląda na elektryka. Akumulator jest wykonany w technologii litowo-jonowej. Nie posiada efektu pamięci oraz waży zaledwie kilka kilogramów. Można go doładować w dowolnym momencie bez obawy o zmniejszenie pojemności. Jest on zamykany na kluczyk (w zestawie), dlatego dostęp do niego będzie miał tylko właściciel. Jak go naładować? Za pomocą ładowarki dołączonej do roweru. Ładowanie jest możliwe zarówno z akumulatorem w ramie, jak też po wyjęciu go z roweru. Osoby zainteresowane informacjami dotyczącymi obliczania realnego zasięgu oraz parametrów dotyczących akumulatorów w rowerach elektrycznych zachęcamy do przeczytania artykułu pt „Ile kilometrów mogę przejechać na pełnej baterii?”, który znajduje się w naszej bazie wiedzy.
Naładuj akumulator w zaledwie 5 godzin
KTM Macina Lycan 771 został wyposażony w mocną ładowarkę Bosch 4A. Czas ładowania akumulatora 500Wh do poziomu 80-100% trwa około 5 godzin! Przy akumulatorze 400Wh aż godzinę krócej! Najbardziej pojemny akumulator Bosch’a (625Wh) naładuje się do pełna w około 5 godzin. Ładowarka waży około 800 gramów, dlatego mogą ją Państwo zabrać ze sobą w podróż. Żywotność baterii wynosi około 700 – 800 cykli. Po tym czasie akumulator powinien posiadać około 60 – 80 % oryginalnej pojemności. Jeśli są Państwo zainteresowani tym tematem, to polecamy nasz artykuł pt. "Jak użytkować baterię w rowerze elektrycznym?", który znajduje się w Bazie Wiedzy.
Niezawodne hamulce 4-tłoczkowe
Shimano Deore M6120 to niezawodne działanie układu hamulcowego oraz duża siła hamowania w każdych warunkach, a wszystko to dzięki 4-tłoczkowym zaciskom. Więcej tłoczków, to także lepsza kontrola podczas zjazdów. Shimano M6120 działają szybko i płynnie oraz zapewniają dobrą modulację siły hamowania. To świetny hamulec czterotłoczkowy zarówno dla rowerzystów, którzy zaczynają przygodę z jazdą w górach jak i tych którzy jeżdżą co weekend.
Pełna amortyzacja dla największej wygody i prędkości
Dzięki jednemu amortyzatorowi jazda rowerem jest komfortowa. A dzięki dwóm to czysta przyjemność. Przedni amortyzator (FOX 34 Float AWL ) pozwala na szybszą jazdę z góry, dzięki doskonałemu tłumieniu drgań oraz dostępnej regulacji parametrów pracy.
Damper z prawdziwego zdarzenia
Tylny amortyzator (FOX Float DPS Performance ) w rowerze KTM Macina Lycan 771 doskonale pomaga w tłumieniu drgań nawet podczas zjazdów w najtrudniejszym terenie zwiększając komfort jazdy. KTM Macina Lycan 771 pozwoli Ci robić na rowerze rzeczy, o których wcześniej nawet nie myślałeś!
Właściwa wysokość siodełka, w każdej chwili
Używając rowerów MTB regularnie wyjeżdżamy pod stromy podjazd by następnie sunąć szybko w dół. Każdą z tych czynności wykonuje się lepiej gdy możemy dobrać właściwą wysokość siodełka. Podczas podjazdu – wysoko, a podczas zjazdu niżej. Właśnie dlatego pewien czas temu na rynku rowerowym pojawiła się kolejna innowacja – sztyca regulowana (ang. dropper). Dzięki niej podnoszenie i opuszczanie siodełka jest łatwe, płynne i może odbywać się w trakcie jazdy. Podjeżdżając wzniesienie podnosimy siodełko, aby noga pracowała w pełnym zakresie ruchu. A podczas zjazdu opuszczamy je, aby obniżyć środek ciężkości. Poprawia to także sterowność oraz minimalizuje ryzyko uderzenia się o siodełko podczas podczas jazdy. Regulacja wysokości jest możliwa za pomocą manetki zainstalowanej na kierownicy, a wewnętrzna budowa sztycy nie pozwala na obracanie się siodełka. Każdy kto choć raz spróbował jeździć ze sztycą pneumatyczną nie chce wracać do czasów gdy jej nie miał!