Koszyk 0

Winora Tria N8f XL

44104360
wysyłka w 72h
14 685 zł
Cena katalogowa: 14 799 zł
Rozmiar
L M S XL
Regulacja roweru

Winora

lub zadzwoń i zamów: 669 175 126

Winora Tria N8f

Wspomaganie elektryczne do 25 km/h

Wspomaganie do 25 km/h

Napęd elektryczny w rowerze Winora Tria N8f jest aktywny do prędkości 25 km/h podczas pedałowania i dzięki temu spełnia przepisy ruchu drogowego. Możliwe jest poruszanie się ze wspomaganiem, wyłącznie do tej prędkości. To bezpieczna i komfortowa prędkość, zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Po jej przekroczeniu, rozpędzanie roweru jest możliwe, jednak bez wsparcia silnika. Rower nie zwalnia i nie hamuje samoczynnie. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem bez wsparcia silnika. Dzięki temu, rower jest uniwersalny. Można jechać na nim z minimalnym wysiłkiem lub zrobić trening. Bądź też szybko podjechać pod górę i szybko z niej zjechać.
Rower z ramą aluminiową

Rama wykonana z aluminium

Rama roweru została wykonana z aluminium. Dzięki wykorzystaniu tego materiału, możliwe jest stworzenie dość lekkiej, bardzo wytrzymałej ramy, o niebanalnym kształcie. Rama jest trwała i sztywna co sprawia, że rower będzie służył przez lata. Posiada on dobre właściwości jezdne i szybko reaguje na ruchy kierownicą, co jest istotne przy nagłym ominięciu dziury czy innej przeszkody. Maksymalny udźwig (waga roweru + bagaż + rowerzysta) wynosi 130 kg .
Rower elektryczny unisex rama jednorurowa

Rama na której każdemu będzie wygodnie

Rama w Winora Tria N8f została zaprojektowana tak, aby jeździło się na nim wygodne mężczyznom i kobietom o zbliżonym wzroście. Winora Tria N8f to rower bardzo uniwersalny. Dzięki jedno rurowej konstrukcji wsiadanie i schodzenie z roweru jest prostsze i wygodniejsze. Umożliwia także jazdę w dowolnym stroju od sportowego do formalnego.

Całoroczny rower miejski

To zaskakujące jak małe kroki potrafią doprowadzić nas do wielkich rzeczy. Jeżdżąc do pracy rowerem po 9 kilometrów w jedną stronę, redukujemy produkcję dwutlenku węgla o okło 600 kg w porównaniu z samochodem benzynowym. Każdego roku! A wiesz ile kilometrów rocznie przejedziesz? Pokonasz odległość jak z Łodzi do Amsterdamu... i z powrotem... dwa razy! Tak, brzmi to jak coś niemożliwego ale to prawda. Jednocześnie na takim dystansie jazda rowerem nie trwa dłużej niż podróż komunikacją miejską czy samochodem. Codzienna porcja ruchu poprawia kondycję i wpływa na samopoczucie. Zyskujesz więc poprawę kondycji fizycznej, oszczędzasz pieniądze i czas oraz dbasz o środowisko przy każdej podróży rowerem! Ważnym jest by rower, którego codziennie używasz, był wygodny i praktyczny. Miejska rama w Winora Tria N8f pozwala na wygodną i wyprostowaną pozycję co pomaga obserwować ruch samochodowy i pieszy. Zwiększa także Twoje bezpieczeństwo. Praktyczne dodatki jak błotniki, osłony i bagażnik pozwalają wygodniej użytkować rower podczas codziennej jazdy.
Przerzutka mechaniczna

Dobry napęd w rowerze, to rzecz najważniejsza

Winora Tria N8f posiada 1x8 biegów. Za zmianę biegów odpowiedzialna jest tylna przerzutka Shimano Nexus , zębatka tylna 19T i korba Winora . Za przeniesienie napędu na tylne koło odpowiedzialny jest łańcuch KMC X8 .
Przerzutka wewnętrzna Shimano NEXUS

Niezwykle tania w eksploatacji i bezobsługowa

W Winora Tria N8f umieszczono wewnętrzną przerzutkę planetarną Shimano Nexus , która posiada 1x8 biegów. Cechuje ją bardzo niska awaryjność i jest prawie bezobsługowa, w porównaniu do przerzutek zewnętrznych. Interwały serwisowe są dłuższe. Biegi umieszczone zostały w jej wnętrzu, dzięki czemu łańcuch wystarcza na dużo więcej kilometrów, a to sprawia, że koszt użytkowania roweru jest niewielki. Kolejnym plusem tej przerzutki Shimano Nexus jest możliwość zmiany biegów także podczas postoju czy tuż przed ruszeniem.
silnik centralny w rowerze elektrycznym

Pełnia możliwości i precyzyjna kontrola

Dzięki silnikowi centralnemu Bosch Performance Line Smart System możesz dojechać praktycznie wszędzie. To najbardziej uniwersalny i porządany rodzaj silnika montowany w rowerach elektrycznych. Pracuje płynnie, ma większy moment obrotowy od napędów w piaście tylnego koła i jest od nich bardziej czuły. Szybko reaguje na ukształtowanie terenu i sposób w jaki pedałujemy. Dzięki temu, że przenosi moc na koło poprzez łańcuch to wspomaganie jest bardzo płynne. Po pewnym czasie przestajemy zauważać, że silnik nas wspomaga, tylko czujemy swoje większe możliwości. Synchronizacja jest po prostu idealna! Jazda na Winora Tria N8f do złudzenia przypomina jazdę na tradycyjnym rowerze, jednak jeździ się lżej. Silnik jest umieszczony nisko. Obniża to środek ciężkości roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem. Jednocześnie nie zmniejsza drastycznie prześwitu, tak potrzebnego podczas pokonywania większych przeszkód.
Ładowarka do roweru elektrycznego Yamaha 4A

Szybka ładowarka 4A

W zestawie z rowerem otrzymają Państwo ładowarkę 4A. Z wyglądu przypomina zasilacz do laptopa, choć jest od niego nieco większa. Można nią naładować akumulator w biurze, czy mieszkaniu (po zdemontowaniu baterii z roweru), a także zaparkować rower w garażu i wpiąć do go ładowania (bez demontażu baterii). Po 800 cyklach ładowania, akumulator powinien utrzymać około 60 – 80% nominalnej pojemności. Więcej na temat ładowania i użytkowania akumulatora dowiedzą się Państwo z instrukcji dołączonej do roweru. Przybliżony czas ładowania akumulatora 500 Wh do poziomu 100% wynosi około 4 godziny!
Rower elektryczny - akumulator wewnątrz ramy

Zasilanie z wnętrza ramy

Nowo zaprojektowana rama pozwoliła na umieszczenie akumulatora wewnątrz ramy. Dzięki temu Winora Tria N8f na pierwszy rzut oka, nie wygląda na elektryka. Bardzo pozytywnie wpłynęło to na wyważenie roweru, a także na ochronę akumulatora. Jest on bowiem dodatkowo osłonięty przed warunkami atmosferycznymi oraz uderzeniami. Rower pracuje na napięciu 36 V . W pełni naładowana bateria (500 Wh ) pozwala na przejechanie nawet do 100 kilometrów na raz! Można ją naładować w ramie oraz po wyjęciu z ramy za pomocą ładowarki dołączonej do zestawu. Zainteresowanych informacjami dotyczącymi akumulatorów w rowerach, elektrycznych zachęcamy do przeczytania artykułów w naszej bazie wiedzy.
Hamulec Shimano MT201

Dobry i prosty w obsłudze hamulec tarczowy

Shimano MT200 to odpowiedni rodzaj hamulca dla początkujących rowerzystów. Zostały one wykonane w technologii One Way Bleeding (znanej z dużo droższych modeli), która zwiększa żywotność, wydajność oraz ułatwia obsługę serwisową. Dwupalcowa dźwignia z regulacją wychylenia Reach Adjust pozwala ustawić odległość klamki od kierownicy, aby móc zahamować w każdej chwili. Klocki są odsunięte od tarczy o 40% w stosunku do modelu MT400 dla ułatwienia regulacji. Jednocześnie Model MT200 zachowuje do 90% siły hamowania droższego modelu.
Przedni amortyzator

Wygoda i tłumienie nierówności

Przedni amortyzator SR Suntour NEX E25 o skoku 65 mm sprawia, że jazda rowerem staje się dużo wygodniejsza. Amortyzacja sprężynowa umożliwia jazdę po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach bez utraty komfortu.
Manetka gazu w rowerze elektrycznym

Funkcja WALK do 6 km/h

Rower Winora Tria N8f posiada funkcję wspomagania do prędkości 6 km/h. Nazywana jest trybem WALK. Jest bardzo przydatna podczas prowadzenia roweru. Działa zarówno na płaskim terenie, jak również podczas prowadzenia pod wzniesienie czy na rampie rowerowej.
Regulowany mostek

Ustaw idealną wysokość mostka

Regulowany mostek daje możliwość dopasowania roweru do Twoich potrzeb. Każdy z nas jest inny i posiada swoje preferencje. Nawet rower w dobrze dobranym rozmiarze może wymagać drobnych regulacji. Dlatego regulowany mostek umożliwia podniesienie / obniżenie kierownicy, po to by uzyskać idealną, komfortową pozycję na rowerze.
Bagażnik rowerowy

Rowerowa bagażówka

Ten rower został wyposażony w bagażnik. Możesz na nim przewieźć laptopa, torebkę, przesyłkę czy fotelik z dzieckiem. Szybki dojazd do pracy, przedszkola, na targ, na zakupy to żaden problem. Omijaj korki, uniezależnij się od rozkładu jazdy komunikacji miejskiej i załatw wszystkie sprawunki bez dźwigania! Jeżdżąć rowerem nie musisz płacić za parking, a dzięki dołączeniu sakw (sprzedawane osobno) można zrobić zakupy na kilka dni. Szybko, sprawnie i ekologicznie. rower elektryczny Winora Tria N8f zmieni Twój styl życia.
Błotniki rowerowe

Schludny wygląd w każdej sytuacji

Fabrycznie zamontowane błotniki doceni każdy rowerzysta. Delikatnie zwiększają wagę roweru, ale zawsze cieszy nas ich obecność, gdy na drodze pojawiają się kałuże. Zgodnie z starym powiedzeniem "deszcz pada tylko wtedy gdy zapomnisz parasola". Błotniki pomagają chronić nasze buty i odzież przed brudną wodą spod kół. Regularna jazda rowerem korzystnie wpływa na zdrowie, więc nie warto z niej rezygnować. Czy to z powodu niesprzyjającej pogody, czy obaw o ubrudzenie. Dzięki błotnikom decyzja o wyborze roweru zamiast samochodu jest łatwiejsza!
osłona łańcucha

Wkręcające się nogawki to przeszłość

Jazda rowerem nie musi kojarzyć się z podwijaniem nogawki. Osłona łańcucha zamontowana w tym rowerze, pomoże ochronić Twoje nogawki przed wkręcaniem się w napęd bądź ubrudzeniem.
podpórka

„Zaparkuj” rower gdzie tylko chcesz

Winora Tria N8f można postawić w dowolnym miejscu, ponieważ posiada stabilną podpórkę. Przerwę w jeździe możesz zrobić w dowolnym miejscu, bez konieczności szukania oparcia/stojaka lub zamartwienia że rower się zniszczy / obije.
sztyca amortyzowana

Amortyzacja siodełka = większy komfort

Sztyca amortyzowana sprawia, że każda przejażdżka jest komfortowa. W uproszczeniu, działa ona podobnie jak niewielki amortyzator. Pomaga tłumić wstrząsy, które powstają w wyniku jazdy po nierównych drogach, wybojach, koleinach, dziurach oraz podczas pokonywania krawężników. Można powiedzieć, że "wygładza drogę". Polecamy je szczególnie osobom, które mają problemy z kręgosłupem, a także tym, którzy cenią wysoki komfort.
YouTube video

Specyfikacja
Rozmiar ramy 61 cm (XL)
Koło 28 cali
Kolor roweru microchip grey matt
Wspomaganie elektryczne do 25 km/h
Jazda bez pedałowania Tak (do 6km/h - tryb walk)
Typ roweru Miejski
Materiał ramy Aluminium
Napięcie 36 V
Moc znamionowa 250 W
Umiejscowienie silnika Centralny
Marka silnika Bosch
Model silnika Bosch Performance Line Smart System
Zasięg [km] do 100
Umiejscowienie baterii wewnątrz ramy
Pojemność baterii [Wh] 500 Wh
Ładowarka Bosch 4A Smart Charger
Technologia wykonania baterii litowo-jonowa
Wspomaganie jazdy 4-stopniowe
Model wyświetlacza Bosch Intuvia 100
Sposób zmiany biegów mechanicznie
Ilość biegów 1x8
Przerzutka tył Shimano Nexus
Rodzaj tylnej przerzutki zewnętrzna
Manetki Shimano Nexus
Model kasety / wolnobiegu 19T
Korba Winora
Łańcuch KMC X8
łańcuch / pasek łańcuch
Rodzaj hamulca hydrauliczny, tarczowy
Model hamulców Shimano MT200
Hamulce 2-tłoczkowe
Rozmiar tarczy hamulca 180 mm / 160 mm
Koła Shimano TX505, Shimano Nexus / Ryde Eco21, Z oczkami, Obręcz hollow, Aluminium / Sapim Leader
Opony Schwalbe Road Cruiser, 50-622, Paski odblaskowe
Amortyzacja Przód
Sposób amortyzacji sprężynowa
Skok amortyzatora 65 mm
Widelec SR Suntour NEX E25
Kierownica Ergobar, oversize, 640 mm
Regulowany mostek Tak
Mostek aluminium, regulowany, A-head, Handlebar diameter: 31.8 mm
Sztyca XLC, patentowy na sprężynie, 31.6 mm, Aluminium
Siodełko rowerowe Selle Royal
Oświetlenie Herrmans MR-GO, 30 lux / Herrmans H-Black MR4
Wyposażenie dodatkowe bagażnik, błotniki, osłona łańcucha, podpórka, sztyca amortyzowana
Maks. obciążenie: 130 kg (rowerzysta + rower + bagaż)

Winora Tria N8f - Opinie

Ocena Klientów (0 opinii): 0 na 5

*Zakup produktu przez osobę wystawiającą opinię nie jest przez nas weryfikowany

Oceń produkt Winora Tria N8f

Dodając opinię postaraj się opisać rzetelnie produkt. Opinie zawierające reklamy innych stron oraz treści niedozwolone nie będą zamieszczane.

Winora Tria N8f XL

wysyłka w 72h
14 685 zł
Cena katalogowa: 14 799 zł
  • Rozmiar ramy:  61 cm (XL)

Winora Tria N8f S

wysyłka w 72h
14 685 zł
Cena katalogowa: 14 799 zł
  • Rozmiar ramy:  46 cm (S)

Winora Tria N8f M

wysyłka w 72h
14 685 zł
Cena katalogowa: 14 799 zł
  • Rozmiar ramy:  51 cm (M)

Winora Tria N8f L

wysyłka w 72h
14 685 zł
Cena katalogowa: 14 799 zł
  • Rozmiar ramy:  56 cm (L)

Niedostępny. Winora Tria N8f XS

Winora Tria N8f XS

Winora Tria N8f XS

chwilowo niedostępny
14 799 zł
Lapierre e-Urban 6.5

Lapierre e-Urban 6.5

wysyłka w 24h
11 579 zł
Cena katalogowa: 16 699 zł
Winora Yucatan 8 DA

Winora Yucatan 8 DA

wysyłka w 24h
13 799 zł
KTM MACINA MINI ME SX 24

KTM MACINA MINI ME SX 24

wysyłka w 24h
15 199 zł

Dlaczego warto kupić rower w MocneRowery.PL?

Jesteśmy najlepsi. Oto najważniejsze powody:

Nr1 wpolsce
Najlepszy sklep z rowerami elektrycznymi w Polsce
Wysylka 24h
Wysyłka roweru w 24 godziny
Zwrot 21dni
Czas na zwrot nieużywanego roweru wynosi aż 21 dni
SSL polaczenie
Bezpieczne, szyfrowane połączenie ze sklepem
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa kurierem oraz dowóz na terenie Krakowa
Ikony
Przetestuj rower w naszych sklepach stacjonarnych
Platnosc gotowka
Płatność gotówką przy odbiorze lub przelewem
Serwis zerowy
Serwis zerowy każdego roweru przed wysłaniem
Klienci którzy obejrzeli Winora Tria N8f, widzieli również:
Winora Yucatan X8 Low

Winora Yucatan X8 Low

wysyłka w 24h
od 9 749 zł
Cena katalogowa: 16 199 zł
Ecobike X-City Cappuccino

Ecobike X-City Cappuccino

wysyłka w 24h
7 799 zł
GHOST E-Teru Y Universal EQ Low

GHOST E-Teru Y Universal EQ Low

wysyłka w 24h
od 9 999 zł
Cena katalogowa: 17 099 zł
Winora Yucatan X10 Low

Winora Yucatan X10 Low

wysyłka w 24h
od 11 22357 zł
Cena katalogowa: 17 099 zł