Winora Tria X9 Ice
Ekspert poleca Winora Tria X9 Ice ze względu na:
- Silnik Bosch Performance Smart System oraz baterię o pojemności 500 Wh,
- 9 rzędową przerzutkę Shimano Cues RD-U3020 dedykowaną do rowerow elektrycznych,
- Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200.
Wspomaganie do 25 km/h
Elektryczny napęd w rowerze Winora Tria X9 Ice działa aktywnie do osiągnięcia prędkości 25 km/h podczas pedałowania, co jest zgodne z przepisami ruchu drogowego. Rower oferuje wsparcie tylko do tej konkretnej prędkości, co zapewnia bezpieczne i komfortowe poruszanie się w miejskich warunkach. Po przekroczeniu tej prędkości nadal można kontynuować jazdę, ale bez aktywnego wsparcia silnika. Rower nie zwalnia, ani nie hamuje automatycznie, co pozwala na utrzymanie prędkości i płynnej jazdy. Oczywiście istnieje możliwość dezaktywacji wspomagania w dowolnym momencie i jazdę rowerem bez wspomagania. Dzięki temu, jest uniwersalny. Można jechać na nim z minimalnym wysiłkiem lub zrobić trening. Bądź też szybko podjechać pod górę i szybko z niej zjechać.
Rama wykonana z aluminium
Rama roweru Winora Tria X9 Ice została wykonana z aluminium, co umożliwiło stworzenie lekkiej i wytrzymałej ramy o unikalnym kształcie. Aluminium gwarantuje trwałość i sztywność ramy, co przekłada się na długą żywotność roweru. Rama wykazuje doskonałe właściwości jezdne, błyskawicznie reagując na ruchy kierownicą, gdy jedziesz po trasie lub omijasz przeszkody czy dziury. Maksymalny udźwig roweru (łączna waga roweru, bagażu i rowerzysty), wynosi 130 kg .
Rama na której każdemu będzie wygodnie
Rama w rowerze Winora Tria X9 Ice została zaprojektowana, tak aby zapewnić komfortową jazdę zarówno mężczyznom, jak i kobietom o zbliżonym wzroście. Ten uniwersalny rower charakteryzuje się jednorurową konstrukcją, co sprawia, że wsiadanie i schodzenie z niego jest łatwiejsze i wygodniejsze. Na Winora Tria X9 Ice możesz swobodnie wsiadać i pedałować w dowolnym stroju, od sportowego po formalny.
Pora wyruszyć w podróż
Winora Tria X9 Ice ma w sobie duszę prawdziwego podróżnika. Jadąc na nim, każda wycieczka wywołuje uśmiech i sprawia ogromną przyjemność. Rower ten jest praktyczny, niezawodny i daje możliwość rozkoszowania się widokami. Zazwyczaj przyjemność z jazdy odczuwamy zjeżdżając w dół, a zdecydowanie rzadziej, gdy pod wzniesienie trzeba wyjechać. Na całe szczęście silnik Bosch Performance Line Smart System sprawia, że jazda tym rowerem jest bardzo przyjemna, niezależnie od tego jak ukształtowany jest teren. Winora Tria X9 Ice to rower trekkingowy, dlatego jest wygodniejszy od górskiego. Pozycja rowerzysty jest na nim bardziej wyprostowana. Można nim komfortowo przejechać jednorazowo dużo większy dystans bez zmęczenia.
Dobry napęd w rowerze, to rzecz najważniejsza
Winora Tria X9 Ice posiada 1x9 biegów. Za zmianę biegów odpowiedzialna jest tylna przerzutka Shimano Cues RD-U3020 , zębatka tylna Shimano CS-LG300-9 11-36T i korba Winora . Za przeniesienie napędu na tylne koło odpowiedzialny jest łańcuch .
Shimano CUES RD-U3020 - nowoczesna przerzutka 1x9 - LinkGlide
Shimano RD-U3020 to przerzutka do napędów 1x9 , która zadebiutowała niedawno i oferuje ona wiele korzyści, a wszystkie są możliwe dzięki zastosowaniu technologii LinkGlide. To zaawansowana technologia opracowana przez Shimano na potrzeby rowerów trekkingowych, górskich i elektrycznych. Jej zadaniem jest zapewnienie płynnej i precyzyjnej zmiany biegów oraz wydłużenie okresu użytkowania napędu (zużycie kasety). I radzi sobie w tym zakresie celująco! Dzięki zastosowaniu specjalnych profilowanych zębów na trybach kasety, przerzutka U3020 eliminuje opóźnienia i skoki, co przekłada się na bezproblemową jazdę, a zastosowanie grubszych zębatek kasety zapewnia nawet do 3x więcej kilometrów na jednej kasecie w porównaniu do technologii HyperGlide. Przerzutka Shimano RD-U3020 to kluczowy element napędu, oferujący długą niezawodność, precyzję i szybkość zmiany biegów dzięki zaawansowanej technologii Linkglide. To doskonałe rozwiązanie dla rowerzystów poszukujących wydajności i trwałości napędu.
Pełnia możliwości i precyzyjna kontrola
Dzięki silnikowi centralnemu Bosch Performance Line Smart System , podróżowanie na Winora Tria X9 Ice możliwe jest praktycznie w każdym terenie. To najbardziej wszechstronny i najlepszy rodzaj silnika stosowany w rowerach elektrycznych. Jego działanie jest płynne, a do tego oferuje większy moment obrotowy niż napędy w piaście tylnego czy przedniego koła. Charakteryzuje się większą czułością na rozpoczęcie pedałowania. Szybko reaguje na zmieniający się teren oraz kadencję. Moc jest przenoszona na koło za pośrednictwem łańcucha, co sprawia, że wspomaganie jest niezwykle płynne. Po pewnym czasie użytkownik przestaje zauważać, że silnik pomaga mu w pedałowaniu, skupiając się jedynie na jeździe. Synchronizacja działania jest po prostu doskonała! Jazda na rowerze Winora Tria X9 Ice przypomina jazdę na zwykłym rowerze, ale jest znacznie lżejsza. Silnik umieszczony jest nisko, co obniża środek ciężkości roweru, korzystnie wpływając na zwrotność i kontrolę. Jednocześnie nie zmniejsza drastycznie prześwitu, co jest istotne podczas pokonywania większych przeszkód.
Kilka godzin albo mniej
Winora Tria X9 Ice został wyposażony w mocną ładowarkę Bosch 4A. Waży około 800 gramów, dlatego można ją łatwo zabrać ze sobą na rower. Żywotność baterii wynosi około 700 – 800 cykli. Po tym czasie akumulator powinien posiadać około 60 – 80 % oryginalnej pojemności. Zainteresowanych tym tematem, odsyłamy do artykułów w Bazie Wiedzy. Naładowanie akumulatora 500 Wh do poziomu 100% trwa
około 4 godziny!
Zasilanie z wnętrza ramy
Innowacyjny design ramy pozwolił na umieszczenie akumulatora w jej wnętrzu. Dzięki temu Winora Tria X9 Ice na pierwszy rzut oka, w ogóle nie wygląda na "elektryka". Bardzo pozytywnie wpłynęło to na wyważenie roweru, a także na ochronę akumulatora, gdyż jest on osłonięty przed warunkami atmosferycznymi oraz chroniony przed uderzeniami. Napęd elektryczny pracuje na napięciu 36 V . W pełni naładowana bateria (500 Wh ) pozwala na przejechanie nawet do 100 kilometrów na raz! Można ją naładować za pomocą ładowarki dołączonej do zestawu. Zainteresowanych informacjami dotyczącymi akumulatorów w rowerach elektrycznych, zachęcamy do przeczytania artykułów w naszej bazie wiedzy.
Intuvia 100 - witaj Smart System!
Nowa Intuvia to 2,5-calowy ekran LCD, umieszczony na środku kierownicy. Jest niezwykle czytelny w każdych warunkach pogodowych ponieważ posiada przejrzysty układ wyświetlanych funkcji, duże litery i wysoki kontrast. Intuvia 100 dostarcza informacji o dystansie, czasie trwania podróży, zasięgu, prędkości, czasie i trybie jazdy oraz dokładny stan naładowania akumulatora (w procentach). Do obsługi wyświetlacza służy panel sterujący umieszczony po lewej stronie kierownicy. Pozwala on na zmianę stopni wspomagania (do wyboru cztery stopnie), aktywacji inteligentnego trybu WALK z funkcją HoldHill, zmiany wyświetlanych parametrów jazdy, rekomendacja zmiany biegu oraz funkcja połączenia ze smartfonem za pomocą Bluetooth. Dzięki połączeniu z telefonem (aplikacja eBike Flow - dostępna na iOS/Android), możesz użyć funcji eBike Lock zabezpieczającej rower przed nieautoryzowanym uruchomieniem wspomagania. Bosch Intuvia 100 jest łatwo demontowalny (podobnie jak licznik rowerowy). Gdy zdejmiesz go po przejechaniu wycieczki, automatycznie wyłączy się po 50 sekundach aby oszczędzać baterię. Jeśli chcesz sprawdzić dane wycieczki, po demontażu Intuvii, naciśnij przycisk umieszczony z tyłu wyświetlacza. Jeżeli Twój eBike był połączony z aplikacją eBike Flow podczas jazdy, możesz również wywołać w aplikacji dane swojej aktywności.
Dobry i prosty w obsłudze hamulec tarczowy
Shimano MT200 to 2-tłoczkowe hamulce hydrauliczne, które stanowią doskonały wybór dla początkujących rowerzystów. Okładziny zostały odsunięte od tarczy o 40% co ułatwia regulację hamulców. Dźwignia obsługiwana za pomocą dwóch lub trzech palców umożliwia dostosowanie siły hamowania w zależności od aktualnych potrzeb. Zaciski są wyposażone w technologię One Way Bleeding znaną z bardziej zaawansowanych modeli - zapewnia łatwą konserwację układu hamulcowego. W zaciskach zastosowano powszechnie dostępne i popularne okładziny Shimano B05S-RX.
Wygoda i tłumienie nierówności
Amortyzator przedni w rowerze pełni kilka istotnych funkcji, dlaczego dobrze go mieć w rowerze? Ponieważ podnosi komfort jazdy, absorbuje wstrząsy i nierówności terenu, co przekłada się na zwiększenie komfortu jazdy. Podczas jazdy po wybojach, leśnym szlakiem lub polną drogą pozwala oponom lepiej przylegać do podłoża, co podnosi przyczepność kół roweru. W rowerze Winora Tria X9 Ice został zamontowany amortyzator SR Suntour NEX E25 o skoku 63 mm .
Funkcja WALK do 6 km/h
Rower Winora Tria X9 Ice posiada funkcję wspomagania prowadzenia roweru do prędkości 6 km/h. Najczęściej jest nazywana trybem WALK. Działa on zarówno na płaskim terenie, jak również podczas prowadzenia pod wzniesienie, czy schody z rampą rowerową.
Ustaw idealną wysokość mostka
Regulowany mostek pozwala lepiej dopasować wysokość kierownicy do Twoich potrzeb i preferencji. Każdy z nas jest inaczej zbudowany i ma swoje upodobania. Właśnie dlatego, nawet profesjonalnie dobrany rower (rodzaj oraz rozmiar ramy) może wymagać drobnych regulacji dla poprawienia komfortu użytkownika. Co umożliwia regulowany mostek? Podniesienie / obniżenie kierownicy oraz zmianę kąta nachylenia, po to by uzyskać najbardziej komfortową pozycję na rowerze jak to możliwe.
Bagażnik rowerowy
Ten rower został wyposażony w bagażnik. Możesz na nim przewieźć laptopa, torebkę, przesyłkę czy fotelik z dzieckiem. Szybki dojazd do pracy, przedszkola, na targ, na zakupy to żaden problem. Omijaj korki, uniezależnij się od rozkładu jazdy komunikacji miejskiej i załatw wszystkie sprawunki bez dźwigania! Jeżdżąc rowerem nie musisz płacić za parking, a dzięki dołączeniu sakw (sprzedawane osobno) można zrobić zakupy na kilka dni. Szybko, sprawnie i ekologicznie. rower elektryczny Winora Tria X9 Ice zmieni Twój styl życia.
Schludny wygląd w każdej sytuacji
Błotniki docenia każdy rowerzysta. Oczywiście zwiększają one nieznacznie wagę roweru, ale ich obecność, gdy na drodze pojawiają się kałuże jest wręcz nieoceniona. Zgodnie ze starą prawdą "deszcz pada tylko wtedy gdy zapomnisz parasola". O ile padający deszcz, tylko nas zmoczy, o tyle woda spod kół, może już pobrudzić ubranie. Błotniki pomagają chronić nasze buty i odzież przed brudną wodą spod kół. Regularna jazda rowerem korzystnie wpływa na zdrowie, więc nie warto z niej rezygnować z powodu niesprzyjającej pogody. Dzięki fabrycznie zamontowanym błotnikom, decyzja o wyborze roweru zamiast samochodu jest zdecydowanie łatwiejsza!
Osłona łańcucha? Bardzo przydatny dodatek!
Osłona łańcucha w rowerze zapewnia szereg korzyści dla rowerzysty. Chroni łańcuch przed zabrudzeniem i zanieczyszczeniami, co prowadzi do wydłużenia jego żywotności i redukcji potrzeby częstej konserwacji. Dodatkowo, osłona łańcucha pomaga w minimalizacji ryzyka ubrudzenia ubrań lub zaczepienia ich w napęd, co zwiększa bezpieczeństwo podczas jazdy. Dzięki temu, rowerzysta może cieszyć się płynną i "czystszą" jazdą.
„Zaparkuj” rower gdzie tylko chcesz
Podpórka rowerowa to niezastąpiony element, który zapewnia wiele korzyści podczas użytkowania roweru. Po zakończeniu jazdy umożliwia stabilne ustawienie roweru, eliminując konieczność opierania go, a w efekcie obijanie się ramy. Umożliwia także łatwiejszy załadunek, rozładowanie zakupów z bagażnika czy sakw, a także komfortowe przechowywanie roweru. To banalne w swojej prostocie i bardzo praktyczne rozwiązanie, które poprawia komfort i funkcjonalność podczas codziennego użytkowania roweru.
Amortyzacja siodełka = większy komfort
Sztyca amortyzowana w rowerze daje kilka korzyści. Po pierwsze, absorbuje wstrząsy i drgania, które przechodzą z nawierzchni drogi na rower, co znacznie poprawia komfort jazdy, zwłaszcza na nierównych powierzchniach. Dzięki temu doświadczysz mniej wibracji oraz mniejsze obciążenie na plecach i kręgosłupie. Ponadto, sztyca amortyzowana pomaga zredukować zmęczenie podczas długich przejażdżek oraz daje poprawia stabilność prowadzenia roweru podczas jazdy po nierównościach.