Lovelec Polaris czerwony
Ekspert poleca Lovelec Polaris czerwony ze względu na:
- możliwość wyboru (za dopłatą) pojemności akumulatora przy zakupie (10Ah, 13Ah, 15Ah),
- koła 26”, regulowany mostek pozwalający na dostosowanie położenia kierownicy do pozycji na rowerze,
- wyświetlacz LCD z funkcjami licznika oraz 5 stopniami wspomagania.
Wspomaganie do 25 km/h
Napęd elektryczny w rowerze Lovelec Polaris czerwony jest aktywny do prędkości 25 km/h podczas pedałowania i dzięki temu spełnia przepisy ruchu drogowego. Możliwe jest poruszanie się ze wspomaganiem, wyłącznie do tej prędkości. To bezpieczna i komfortowa prędkość, zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Po jej przekroczeniu, rozpędzanie roweru jest możliwe, jednak bez wsparcia silnika. Rower nie zwalnia i nie hamuje samoczynnie. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem bez wsparcia silnika. Dzięki temu, rower jest uniwersalny. Można jechać na nim z minimalnym wysiłkiem lub zrobić trening. Bądź też szybko podjechać pod górę i szybko z niej zjechać.
Rama wykonana z aluminium
Rama roweru została wykonana z aluminium. Dzięki wykorzystaniu tego materiału, możliwe jest stworzenie dość lekkiej, bardzo wytrzymałej ramy, o niebanalnym kształcie. Rama jest trwała i sztywna co sprawia, że rower będzie służył przez lata. Posiada on dobre właściwości jezdne i szybko reaguje na ruchy kierownicą, co jest istotne przy nagłym ominięciu dziury czy innej przeszkody. Maksymalny udźwig (waga roweru + bagaż + rowerzysta) wynosi 140 kg .
Rama na której każdemu będzie wygodnie
Rama w Lovelec Polaris czerwony została zaprojektowana tak, aby jeździło się na nim wygodne mężczyznom i kobietom o zbliżonym wzroście. Lovelec Polaris czerwony to rower bardzo uniwersalny. Dzięki jedno rurowej konstrukcji wsiadanie i schodzenie z roweru jest prostsze i wygodniejsze. Umożliwia także jazdę w dowolnym stroju od sportowego do formalnego.
Całoroczny rower miejski
To zaskakujące jak małe kroki potrafią doprowadzić nas do wielkich rzeczy. Jeżdżąc do pracy rowerem po 9 kilometrów w jedną stronę, redukujemy produkcję dwutlenku węgla o okło 600 kg w porównaniu z samochodem benzynowym. Każdego roku! A wiesz ile kilometrów rocznie przejedziesz? Pokonasz odległość jak z Łodzi do Amsterdamu... i z powrotem... dwa razy! Tak, brzmi to jak coś niemożliwego ale to prawda. Jednocześnie na takim dystansie jazda rowerem nie trwa dłużej niż podróż komunikacją miejską czy samochodem. Codzienna porcja ruchu poprawia kondycję i wpływa na samopoczucie. Zyskujesz więc poprawę kondycji fizycznej, oszczędzasz pieniądze i czas oraz dbasz o środowisko przy każdej podróży rowerem! Ważnym jest by rower, którego codziennie używasz, był wygodny i praktyczny. Miejska rama w Lovelec Polaris czerwony pozwala na wygodną i wyprostowaną pozycję co pomaga obserwować ruch samochodowy i pieszy. Zwiększa także Twoje bezpieczeństwo. Praktyczne dodatki jak błotniki, osłony i bagażnik pozwalają wygodniej użytkować rower podczas codziennej jazdy.
Dobry napęd w rowerze, to rzecz najważniejsza
Lovelec Polaris czerwony posiada 1x7 biegów. Za zmianę biegów odpowiedzialna jest tylna przerzutka Shimano Tourney , zębatka tylna i korba 44T . Za przeniesienie napędu na tylne koło odpowiedzialny jest łańcuch KMC, Z7 .
Przerzutka tylna Shimano Tourney
Przerzutka tylna Shimano Tourney dedykowana jest dla zwolenników rekreacyjnej jazdy, którzy lubią spędzać wolne popołudnie czy niedzielę na dwóch kółkach. Posiada system indeksacji Dual SiS, dzięki któremu obsługa biegów jest bardziej intuicyjna. Regulacja nie jest trudna. Shimano Altus obsługuje 1x7 biegów.
Przemyślana konstrukcja tylnonapędowa
W tym rowerze zastosowano silnik tylny, który wspomaga rowerzystę do do 25 km/h . Silnik został zamontowany w tylnym kole i współpracuje z akumulatorem 360 Wh / 36 V . Jedną z jego największych zalet jest bezpośrednie przeniesienie mocy silnika, wprost na oponę. Kolejna to mniejsze zużycie łańcucha (ponieważ silnik działa niezależnie od mocy z jaką pedałujemy). Montaż i demontaż koła z silnikiem jest niezwykle prosty, dzięki zastosowaniu hermetycznego złącza. Po uruchomieniu wspomagania i ruszeniu, poczujemy od razu mocne przyspieszenie. Można je porównać do wiatru, który zawiał nam w plecy. Jazda ze wspomaganiem to wspaniałe uczucie!
Jak ładować akumulator?
Po rozładowaniu akumulatora można go naładować w rowerze lub po wyjęciu z roweru. Zrobisz to za pomocą ładowarki (230V/2A) dołączonej do zestawu. Naładuje ona akumulator 360 Wh do pełna w
około 5 godzin.
Regularne, częste doładowanie nie wpływa negatywnie na akumulator, ponieważ został wykonany w technologii litowo-jonowej. Po około 800 cyklach ładowania bateria powinna zachować 60-80% oryginalnej pojemności.
Litowo-jonowe zasilanie roweru
Całkowita pojemność akumulatora wynosi 360 Wh / 36 V . Jest on zamontowany na bagażniku . Można go naładować w rowerze oraz po wyjęciu z roweru. Wykonany został w technologii litowo-jonowej i nie posiada efektu pamięci. Można go naładować w dowolnym momencie za pomocą ładowarki dołączonej do zestawu. Jego waga jest zależna od pojemności. Przeciętnie bateria 750Wh waży około 4,5 kg, a 280Wh około 2,8 kg. Na w pełnim naładowanym akumulatorze, mogą Państwo przejechać nawet do 70 kilometrów. Jest zamykany na zamek (klucze są w zestawie), dlatego dostęp do niego będzie miał tylko właściciel.
Czytelny wyświetlacz LCD
W rowerze Lovelec Polaris czerwony został zainstalowany wyświetlacz LCD. Pokazuje on istotne parametry jak stan naładowania baterii i aktualną prędkość oraz przebyty dystans. Służy także do zmiany trybu wspomagania.
Niska waga i opłaty
W rowerze Lovelec Polaris czerwony został zastosowany hamulec typu v-brake. Jest on bardzo lekki i tani w utrzymaniu. Kolejnym plusem jest łatwość regulacji i konserwacji, a okładziny są niedrogie, uniwersalne i łatwo-dostępne. Hamulec działa na linkę, więc do jego konserwacji nie będą potrzebne specjalistyczne i drogie narzędzia.
Wygoda i tłumienie nierówności
Przedni amortyzator Suntour CR8v o skoku sprawia, że jazda rowerem staje się dużo wygodniejsza. Amortyzacja sprężynowa umożliwia jazdę po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach bez utraty komfortu.
Funkcja WALK do 6 km/h
Rower Lovelec Polaris czerwony posiada funkcję wspomagania do prędkości 6 km/h. Nazywana jest trybem WALK. Jest bardzo przydatna podczas prowadzenia roweru. Działa zarówno na płaskim terenie, jak również podczas prowadzenia pod wzniesienie czy na rampie rowerowej.
Ustaw idealną wysokość mostka
Regulowany mostek daje możliwość dopasowania roweru do Twoich potrzeb. Każdy z nas jest inny i posiada swoje preferencje. Nawet rower w dobrze dobranym rozmiarze może wymagać drobnych regulacji. Dlatego regulowany mostek umożliwia podniesienie / obniżenie kierownicy, po to by uzyskać idealną, komfortową pozycję na rowerze.
Rowerowa bagażówka
Ten rower został wyposażony w bagażnik. Możesz na nim przewieźć laptopa, torebkę, przesyłkę czy fotelik z dzieckiem. Szybki dojazd do pracy, przedszkola, na targ, na zakupy to żaden problem. Omijaj korki, uniezależnij się od rozkładu jazdy komunikacji miejskiej i załatw wszystkie sprawunki bez dźwigania! Jeżdżąć rowerem nie musisz płacić za parking, a dzięki dołączeniu sakw (sprzedawane osobno) można zrobić zakupy na kilka dni. Szybko, sprawnie i ekologicznie. rower elektryczny Lovelec Polaris czerwony zmieni Twój styl życia.
Schludny wygląd w każdej sytuacji
Fabrycznie zamontowane błotniki doceni każdy rowerzysta. Delikatnie zwiększają wagę roweru, ale zawsze cieszy nas ich obecność, gdy na drodze pojawiają się kałuże. Zgodnie z starym powiedzeniem "deszcz pada tylko wtedy gdy zapomnisz parasola". Błotniki pomagają chronić nasze buty i odzież przed brudną wodą spod kół. Regularna jazda rowerem korzystnie wpływa na zdrowie, więc nie warto z niej rezygnować. Czy to z powodu niesprzyjającej pogody, czy obaw o ubrudzenie. Dzięki błotnikom decyzja o wyborze roweru zamiast samochodu jest łatwiejsza!
Wkręcające się nogawki to przeszłość
Jazda rowerem nie musi kojarzyć się z podwijaniem nogawki. Osłona łańcucha zamontowana w tym rowerze, pomoże ochronić Twoje nogawki przed wkręcaniem się w napęd bądź ubrudzeniem.
„Zaparkuj” rower gdzie tylko chcesz
Lovelec Polaris czerwony można postawić w dowolnym miejscu, ponieważ posiada stabilną podpórkę. Przerwę w jeździe możesz zrobić w dowolnym miejscu, bez konieczności szukania oparcia/stojaka lub zamartwienia że rower się zniszczy / obije.
Miększe, siodełko żelowe
Siodełko - najbardziej indywidualna część roweru. To komponent, który łatwiej wymienić niż wybrać. Z jednej strony to parę śrubek, a z drugiej indywidualne preferencje. Sportowcy lubią bardzo twarde siodełka, a większość rowerzystów rekreacyjnych preferuje wersje z miękkim wypełnieniem. Dlatego modele z wypełnieniem żelowym, są tak często wybierane. Z reguły takie siodełko trzeba dokupić osobno, jednak w rowerze Lovelec Polaris czerwony jest ono na wyposażeniu, aby zapewnić komfort jazdy już od pierwszych kilometrów.