Lovelec Flip
Wspomaganie do 25 km/h
Elektryczny napęd w rowerze Lovelec Flip działa aktywnie do osiągnięcia prędkości 25 km/h podczas pedałowania, co jest zgodne z przepisami ruchu drogowego. Rower oferuje wsparcie tylko do tej konkretnej prędkości, co zapewnia bezpieczne i komfortowe poruszanie się w miejskich warunkach. Po przekroczeniu tej prędkości nadal można kontynuować jazdę, ale bez aktywnego wsparcia silnika. Rower nie zwalnia, ani nie hamuje automatycznie, co pozwala na utrzymanie prędkości i płynnej jazdy. Oczywiście istnieje możliwość dezaktywacji wspomagania w dowolnym momencie i jazdę rowerem bez wspomagania. Dzięki temu, jest uniwersalny. Można jechać na nim z minimalnym wysiłkiem lub zrobić trening. Bądź też szybko podjechać pod górę i szybko z niej zjechać.
Rama wykonana z aluminium
Rama roweru Lovelec Flip została wykonana z aluminium, co umożliwiło stworzenie lekkiej i wytrzymałej ramy o unikalnym kształcie. Aluminium gwarantuje trwałość i sztywność ramy, co przekłada się na długą żywotność roweru. Rama wykazuje doskonałe właściwości jezdne, błyskawicznie reagując na ruchy kierownicą, gdy jedziesz po trasie lub omijasz przeszkody czy dziury. Maksymalny udźwig roweru (łączna waga roweru, bagażu i rowerzysty), wynosi 140 kg .
Rama na której każdemu będzie wygodnie
Rama w rowerze Lovelec Flip została zaprojektowana, tak aby zapewnić komfortową jazdę zarówno mężczyznom, jak i kobietom o zbliżonym wzroście. Ten uniwersalny rower charakteryzuje się jednorurową konstrukcją, co sprawia, że wsiadanie i schodzenie z niego jest łatwiejsze i wygodniejsze. Na Lovelec Flip możesz swobodnie wsiadać i pedałować w dowolnym stroju, od sportowego po formalny.
Wszędzie się zmieści
Lovelec Flip to rower stworzony dla osób aktywnych. Regularne wycieczki, częste podróże oraz codzienne przemieszczanie po mieście to jego żywioł. Dzięki możliwości składania, rower łatwo przewieźć samochodem, pociągiem czy zabrać ze sobą na łódkę. Lovelec Flip to także idealny rower dla osób, które chcą przechowywać swój środek transportu w mieszkaniu lub piwnicy. Dzięki wspomaganiu elektrycznemu porusza się z identycznymi prędkościami jak rowery z kołami 28 cali, a jednocześnie waży od nich o kilka kilogramów mniej!
Dobry napęd w rowerze, to rzecz najważniejsza
Lovelec Flip posiada 1x8 biegów. Za zmianę biegów odpowiedzialna jest tylna przerzutka Shimano Altus , zębatka tylna i korba Prowheel, 170 mm / 52T . Za przeniesienie napędu na tylne koło odpowiedzialny jest łańcuch .
Lekka i prosta w obsłudze przerzutka
W rowerze Lovelec Flip zastosowano przerzutkę zewnętrzną Shimano Altus , umożliwiającą wygodną zmianę biegów oraz regulację. Dzięki obsłudze zębatek zewnętrznych można dostosować przełożenie do indywidualnych preferencji użytkownika. Dodatkowo przerzutka zewnętrzna charakteryzuje się niską wagą, a jej konserwacja oraz regulacja są łatwe i nieskomplikowane.
Przemyślana konstrukcja tylnonapędowa
W rowerze Lovelec Flip wykorzystano silnik umieszczony z tyłu, wspomagający rowerzystę do prędkości maksymalnej do 25 km/h . Silnik jest umieszczony w piaście tylnego koła i współpracuje z akumulatorem o pojemności 432 Wh / 36 V . Jego znaczącą zaletą jest bezpośrednie przenoszenie mocy z silnika bezpośrednio na oponę. Dodatkowo charakteryzuje się mniejszym zużyciem łańcucha, gdyż nie używa go do przeniesienia mocy na tylne koło lecz robi to bezpośrednio. Proces montażu i demontażu koła z silnikiem jest niezwykle prosty, dzięki zastosowaniu hermetycznego złącza. Po uruchomieniu wspomagania i ruszeniu, użytkownik odczuje natychmiastowe i silne przyspieszenie, porównywane czasem do wiatru, wiejącego w plecy. Jazda ze wspomaganiem na Lovelec Flip to wspaniałe uczucie!
Silnik w piaście koła
W rowerze Lovelec Flip zastosowano silnik AKM zamontowany w piaście tylnego koła. Posiada moment obrotowy dochodzący do 40 Nm i 250W mocy nominalnej. Obsługa silnika odbywa się z wyświetlacza. 5-stopniowe wspomaganie można samodzielnie zmieniać, za pomocą przycisków +/-. Dzięki wbudowanemu wolnobiegowi, podczas jazdy bez wspomagania, tylne koło kręci się lekko, jak w tradycyjnym rowerze.
Jak ładować akumulator?
Po rozładowaniu akumulatora można go naładować w rowerze lub po wyjęciu z roweru. Zrobisz to za pomocą ładowarki (230V/2A) dołączonej do zestawu. Naładuje ona akumulator 432 Wh do pełna w
około 6,5 godziny.
Regularne, częste doładowanie nie wpływa negatywnie na akumulator, ponieważ został wykonany w technologii litowo-jonowej. Po około 800 cyklach ładowania bateria powinna zachować 60-80% oryginalnej pojemności.
Zasilanie z wnętrza ramy
Innowacyjny design ramy pozwolił na umieszczenie akumulatora w jej wnętrzu. Dzięki temu Lovelec Flip na pierwszy rzut oka, w ogóle nie wygląda na "elektryka". Bardzo pozytywnie wpłynęło to na wyważenie roweru, a także na ochronę akumulatora, gdyż jest on osłonięty przed warunkami atmosferycznymi oraz chroniony przed uderzeniami. Napęd elektryczny pracuje na napięciu 36 V . W pełni naładowana bateria (432 Wh ) pozwala na przejechanie nawet do 80 kilometrów na raz! Można ją naładować za pomocą ładowarki dołączonej do zestawu. Zainteresowanych informacjami dotyczącymi akumulatorów w rowerach elektrycznych, zachęcamy do przeczytania artykułów w naszej bazie wiedzy.
Wyświetlacz C300S
C300S to prosty i łatwy w obsłudze wyświetlacz, umożliwiający zarządzanie wspomaganiem elektrycznym w rowerze. C300S wyświetla wiele informacji związanych z poziomem naładowania baterii, prędkości czy przebytego dystansu. Wyświetlaczem aktywuje się też funkcję WALK wspomagającą podczas prowadzenia roweru do 6km/h. Więcej informacji na temat wyświetlacza i jego funkcji oraz obsługi zawarliśmy w poniższym filmie.
Najlepsze połączenie dwóch światów
Hamulce Shimano Tourney zatrzymają rower zarówno w gorący słoneczny dzień jak i jesienną ulewę. Obręcze wystarczą na długie lata, ponieważ okładziny hamulcowe ściskają tarcze, zamiast obręczy jak ma to miejsce w hamulcach szczękowych. Podwyższa to moc hamulców, bezpieczeństwo oraz wydłuża żywotność komponentów i ułatwia serwisowanie roweru. Zastosowanie linki sprawia, że możesz samodzielnie ustawić pożądaną siłę hamowania i to bez konieczności posiadania specjalistycznych narzędzi.
Wygoda i tłumienie nierówności
Amortyzator przedni w rowerze pełni kilka istotnych funkcji, dlaczego dobrze go mieć w rowerze? Ponieważ podnosi komfort jazdy, absorbuje wstrząsy i nierówności terenu, co przekłada się na zwiększenie komfortu jazdy. Podczas jazdy po wybojach, leśnym szlakiem lub polną drogą pozwala oponom lepiej przylegać do podłoża, co podnosi przyczepność kół roweru. W rowerze Lovelec Flip został zamontowany amortyzator o skoku .
Funkcja WALK do 6 km/h
Rower Lovelec Flip posiada funkcję wspomagania prowadzenia roweru do prędkości 6 km/h. Najczęściej jest nazywana trybem WALK. Działa on zarówno na płaskim terenie, jak również podczas prowadzenia pod wzniesienie, czy schody z rampą rowerową.
Bagażnik rowerowy
Ten rower został wyposażony w bagażnik. Możesz na nim przewieźć laptopa, torebkę, przesyłkę czy fotelik z dzieckiem. Szybki dojazd do pracy, przedszkola, na targ, na zakupy to żaden problem. Omijaj korki, uniezależnij się od rozkładu jazdy komunikacji miejskiej i załatw wszystkie sprawunki bez dźwigania! Jeżdżąc rowerem nie musisz płacić za parking, a dzięki dołączeniu sakw (sprzedawane osobno) można zrobić zakupy na kilka dni. Szybko, sprawnie i ekologicznie. rower elektryczny Lovelec Flip zmieni Twój styl życia.
Schludny wygląd w każdej sytuacji
Błotniki docenia każdy rowerzysta. Oczywiście zwiększają one nieznacznie wagę roweru, ale ich obecność, gdy na drodze pojawiają się kałuże jest wręcz nieoceniona. Zgodnie ze starą prawdą "deszcz pada tylko wtedy gdy zapomnisz parasola". O ile padający deszcz, tylko nas zmoczy, o tyle woda spod kół, może już pobrudzić ubranie. Błotniki pomagają chronić nasze buty i odzież przed brudną wodą spod kół. Regularna jazda rowerem korzystnie wpływa na zdrowie, więc nie warto z niej rezygnować z powodu niesprzyjającej pogody. Dzięki fabrycznie zamontowanym błotnikom, decyzja o wyborze roweru zamiast samochodu jest zdecydowanie łatwiejsza!
„Zaparkuj” rower gdzie tylko chcesz
Podpórka rowerowa to niezastąpiony element, który zapewnia wiele korzyści podczas użytkowania roweru. Po zakończeniu jazdy umożliwia stabilne ustawienie roweru, eliminując konieczność opierania go, a w efekcie obijanie się ramy. Umożliwia także łatwiejszy załadunek, rozładowanie zakupów z bagażnika czy sakw, a także komfortowe przechowywanie roweru. To banalne w swojej prostocie i bardzo praktyczne rozwiązanie, które poprawia komfort i funkcjonalność podczas codziennego użytkowania roweru.
Amortyzacja siodełka = większy komfort
Sztyca amortyzowana w rowerze daje kilka korzyści. Po pierwsze, absorbuje wstrząsy i drgania, które przechodzą z nawierzchni drogi na rower, co znacznie poprawia komfort jazdy, zwłaszcza na nierównych powierzchniach. Dzięki temu doświadczysz mniej wibracji oraz mniejsze obciążenie na plecach i kręgosłupie. Ponadto, sztyca amortyzowana pomaga zredukować zmęczenie podczas długich przejażdżek oraz daje poprawia stabilność prowadzenia roweru podczas jazdy po nierównościach.