Merida eOne Twenty 500
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny Merida eOne Twenty 500 jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. Merida eOne Twenty 500 nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Idealny do poznawania nowych tras
Lubisz jeździć po duktach leśnych i znajomych singlach? Merida eOne Twenty 500 będzie świetnym towarzyszem twoich przygód. Dzięki podwójnemu zawieszeniu o skoku 130 mm oraz mocnym hamulcom (Shimano MT-420 4&2-tłoczkowe 203 i 180 mm ) wyjazd na Rychlebskie Ścieżki, single pod Smrkiem, czy nowe trasy w Zawoi przyniesie Ci wiele radości! Jest to rower dla osób, które chcą odetchnąć wśród pięknych górskich widoków.
Lekka i prosta w obsłudze przerzutka
W rowerze Merida eOne Twenty 500 znajdziesz przerzutkę zewnętrzną Shimano Deore Shadow+ , która zapewnia precyzję zmiany biegów i łatwość regulacji. Dzięki temu, że obsługuje zewnętrzne zębatki, możliwa jest zmiana zestopniowania przełożeń w zależności od potrzeb użytkownika. Dodatkowo przerzutka zewnętrzna jest lekka i prosta w konserwacji.
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu Shimano E7000 możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik Shimano E7000 jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
36 V system zasilania
Silnik roweru Merida eOne Twenty 500 jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Pełna kontrola nad mocą hamowania
Tarczowe hamulce hydrauliczne Shimano MT-420 4&2-tłoczkowe 203 i 180 mm nie boją się deszczu oraz trudnych warunków. Będą w nich hamować mocniej i pewniej niż inne konstrukcje, a do tego nie zużyją obręczy! Zastosowanie płynu zamiast linki umożliwia płynną regulację siły hamowania co wypływa na bezpieczeństwo. Ponadto klocki w hamulcach tarczowych wystarczają na dłużej co obniża koszt użytkowania roweru.
Pełna amortyzacja dla największej wygody i prędkości
Dzięki jednemu amortyzatorowi jazda rowerem jest komfortowa. A dzięki dwóm to czysta przyjemność. Przedni amortyzator (Suntour XCR34 LOR Air 130mm Tapered ) pozwala na szybszą jazdę z góry, dzięki doskonałemu tłumieniu drgań oraz dostępnej regulacji parametrów pracy.
Damper z prawdziwego zdarzenia
Tylny amortyzator (UNAIR TR LOR8 ) w rowerze Merida eOne Twenty 500 doskonale pomaga w tłumieniu drgań nawet podczas zjazdów w najtrudniejszym terenie zwiększając komfort jazdy. Merida eOne Twenty 500 pozwoli Ci robić na rowerze rzeczy, o których wcześniej nawet nie myślałeś!