M-BIKE eT_Bike 1.0 Lady
Przygotuj się na nowe wrażenia z M_Bike e T_BIKE 1.0! Elektryczny rower trekkingowy z bardzo dynamicznym i nowoczesnym silnikiem Bafang sprawi, że wyprawy z nim staną się wycieczkami, a codzienne trasy pokonasz z większą łatwością. Turystyczny e-bike zapewni Ci elektryczne wspomaganie zarówno w mieście jak i w terenie. Nie musisz już być w życiowej formie, żeby czerpać z życia więcej niż dotychczas. Pomogą Ci w tym: najnowszej generacji silnik Bafang o mocy 250 W, trzy stopnie wspomagania gwarantujące bardzo płynne wsparcie niezależnie od terenu; półzintegrowana bateria polskiej produkcji z ogniwami Samsung, funkcja Walk zapewniająca wspomaganie podczas pchania roweru, np. pod górę, a także oświetlenie przód i tył uruchamiane na wyświetlaczu LCD i zasilane z baterii. Zamień swój samochód na tego e-bike'a i podróżuj bardziej ekologicznie, ekonomicznie i zdrowo!
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny M-BIKE eT_Bike 1.0 Lady jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. M-BIKE eT_Bike 1.0 Lady nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Radość to czas spędzony w ulubiony sposób
Z M-BIKE eT_Bike 1.0 Lady każda wycieczka będzie u Ciebie wywoływała uśmiech i przywoływała te same emocje co pierwsza, samodzielna jazda rowerem. Dlaczego? Bo jazda na tym rowerze to czysta przyjemność. Nie tylko można dojechać na nim dalej dzięki zastosowaniu dobrej jakości komponentów, ale też będzie to wygodna jazda dzięki praktycznym dodatkom (o tym piszemy nieco niżej).
Lekka i prosta w obsłudze przerzutka
W rowerze M-BIKE eT_Bike 1.0 Lady znajdziesz przerzutkę zewnętrzną Shimano ALIVIO M4000 , która zapewnia precyzję zmiany biegów i łatwość regulacji. Dzięki temu, że obsługuje zewnętrzne zębatki, możliwa jest zmiana zestopniowania przełożeń w zależności od potrzeb użytkownika. Dodatkowo przerzutka zewnętrzna jest lekka i prosta w konserwacji.
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu Bafang centralny możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik Bafang centralny jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
Silnik centralny = rower uniwersalny
Silnik centralny BAFANG poradzi sobie podczas jazdy w płaskim terenie jak silniki tylne i przednie. Ma jednak nad nimi dość sporą przewagę. Moment obrotowy dochodzący do 80 Nm. Dzięki niemu M-BIKE eT_Bike 1.0 Lady żwawo radzi sobie z wszelkimi podjazdami. Posiada 250W mocy oraz 5 trybów wspomagania, które możesz zmieniać za pomocą kontrolera, znajdującego się po lewej stronie kierownicy.
36 V system zasilania
Silnik roweru M-BIKE eT_Bike 1.0 Lady jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Ładowanie akumulatora
W zestawie z M-BIKE eT_Bike 1.0 Lady znajdą Państwo ładowarkę 230V/2A, która naładuje akumulator do pełna w kilka godzin. Częste ładowanie nie wpływa negatywnie na akumulator. Po 700 – 800 cyklach ładowania bateria powinna zachować około 60-80% oryginalnej pojemności. Osobom zainteresowanym polecamy nasz artykuł pt. "Jak użytkować baterię w rowerze elektrycznym?", który znajduje się w Bazie Wiedzy.
Prosty i czytelny wyświetlacz LCD
W rowerze M-BIKE eT_Bike 1.0 Lady został zainstalowany wyświetlacz LCD. Może on pokazywać takie parametry jak stan naładowania baterii i stopień wspomagania.
Pełna kontrola nad mocą hamowania
Tarczowe hamulce hydrauliczne SHIMANO T-200 nie boją się deszczu oraz trudnych warunków. Będą w nich hamować mocniej i pewniej niż inne konstrukcje, a do tego nie zużyją obręczy! Zastosowanie płynu zamiast linki umożliwia płynną regulację siły hamowania co wypływa na bezpieczeństwo. Ponadto klocki w hamulcach tarczowych wystarczają na dłużej co obniża koszt użytkowania roweru.
Wygodna jazda dzięki tłumieniu drgań - RST VOLANT
Dzięki temu amortyzatorowi jazda rowerem stanie się dużo wygodniejsza. Od teraz możesz jeździć po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach i odczuwać komfort. Podczas jazdy na M-BIKE eT_Bike 1.0 Lady odciążasz swoje stawy oraz dłonie.
Dopasuj rower do siebie
Regulowany mostek daje możliwość dopasowania roweru do Twoich potrzeb. Dzięki niemu możliwe jest przybliżenie / oddalenie kierownicy, co pozwala uzyskać komfortową, wyprostowaną pozycje na rowerze. Można by rzec, że ten rower prostuje plecy. Taki zabieg pozwala także na poprawienie widoczności gdyż wzrok naturalnie będzie kierował się wyżej. Można także obniżyć mostek aby uzyskać bardziej aerodynamiczną pozycję.