M-BIKE e_CITY 828
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny M-BIKE e_CITY 828 jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. M-BIKE e_CITY 828 nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Idealny rower do miasta
Regularność ma niesamowitą moc. Czy wiesz, że wybierając każdego dnia rower zamiast samochodu możesz przejechać rocznie kilka tysięcy kilometrów? To ogromny dystans. Jeżeli między Twoim domem, a pracą jest 9 kilometrów to przejechałbyś rocznie ponad 4500 km. To tak jakby pojechać rowerem z Krakowa do Barcelony.. i z powrotem! Niesamowite, prawda? Taka codzienna porcja ruchu poprawia kondycję i wpływa na samopoczucie. Wiemy, coś o tym, bo dla nas rower także jest codziennym środkiem komunikacji. Ważne aby rower, którego używasz codziennie, był wygodny. Miejska rama w M-BIKE e_CITY 828 zapewnia wygodną i wyprostowaną sylwetkę co pomaga obserwować ruch samochodowy oraz pieszy co wpływa na większe bezpieczeństwo.
Lekka i prosta w obsłudze przerzutka
W rowerze M-BIKE e_CITY 828 znajdziesz przerzutkę zewnętrzną Shimano ACERA , która zapewnia precyzję zmiany biegów i łatwość regulacji. Dzięki temu, że obsługuje zewnętrzne zębatki, możliwa jest zmiana zestopniowania przełożeń w zależności od potrzeb użytkownika. Dodatkowo przerzutka zewnętrzna jest lekka i prosta w konserwacji.
Z nim wiatr zawsze wieje w plecy.
M-BIKE e_CITY 828 posiada silnik wspomagający rowerzystę do 25 km/h , pracujący na napięciu 36 V . Silnik jest umieszczony w piaście tylnego koła. Jego największe zalety to umieszczenie silnika w kole posiadającym większą przyczepność oraz dłuższa żywotność łańcucha (ponieważ działa niezależnie od niego w przeciwieństwie do napędu centralnego). Przekazuje on moc bezpośrednio na oponę. Montaż i demontaż koła z silnikiem jest niezwykle prosty dzięki zastosowaniu hermetycznego złącza. A po uruchomieniu wspomagania od razu poczujemy przyspieszenie. To uczucie można porównać do chwil gdy wiatr wieje nam w plecy.
36 V system zasilania
Silnik roweru M-BIKE e_CITY 828 jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Solidne zasilanie roweru
Posiadając akumulator naładowany do pełna, mogą Państwo przejechać nawet do do 80 kilometrów na raz! Jego pojemność wynosi 410 Wh . Pracuje on na napięciu 36 V i został umieszczony na bagażniku . Został wykonany w technologii litowo-jonowej. Nie posiada efektu pamięci oraz waży zaledwie kilka kilogramów. Można go doładować w dowolnym momencie bez obawy o zmniejszenie pojemności. Jest on zamykany na kluczyk (w zestawie), dlatego dostęp do niego będzie miał tylko właściciel. Jak go naładować? Za pomocą ładowarki dołączonej do roweru. Ładowanie jest możliwe zarówno z akumulatorem w ramie, jak też po wyjęciu go z roweru. Osoby zainteresowane informacjami dotyczącymi obliczania realnego zasięgu oraz parametrów dotyczących akumulatorów w rowerach elektrycznych zachęcamy do przeczytania artykułu pt „Ile kilometrów mogę przejechać na pełnej baterii?”, który znajduje się w naszej bazie wiedzy.
Ładowanie akumulatora
W zestawie z M-BIKE e_CITY 828 znajdą Państwo ładowarkę 230V/2A, która naładuje akumulator do pełna w kilka godzin. Częste ładowanie nie wpływa negatywnie na akumulator. Po 700 – 800 cyklach ładowania bateria powinna zachować około 60-80% oryginalnej pojemności. Osobom zainteresowanym polecamy nasz artykuł pt. "Jak użytkować baterię w rowerze elektrycznym?", który znajduje się w Bazie Wiedzy.
Dobry i prosty w obsłudze hamulec tarczowy
Shimano MT200 to bardzo dobry rodzaj hamulca dla początkujących rowerzystów. Zostały one wykonane w technologii One Way Bleeding (znanej z dużo droższych modeli), która zwiększa żywotność, wydajność oraz ułatwia obsługę serwisową. Dwupalcowa dźwignia z regulacją wychylenia Reach Adjust pozwala ustawić odległość klamki od kierownicy, aby móc zahamować w każdej chwili. Klocki są odsunięte od tarczy o 40% w stosunku do modelu MT400 dla ułatwienia regulacji. Jednocześnie Model MT200 zachowuje do 90% siły hamowania droższego modelu.
Wygodna jazda dzięki tłumieniu drgań - RST NEON T
Dzięki temu amortyzatorowi jazda rowerem stanie się dużo wygodniejsza. Od teraz możesz jeździć po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach i odczuwać komfort. Podczas jazdy na M-BIKE e_CITY 828 odciążasz swoje stawy oraz dłonie.
Dopasuj rower do siebie
Regulowany mostek daje możliwość dopasowania roweru do Twoich potrzeb. Dzięki niemu możliwe jest przybliżenie / oddalenie kierownicy, co pozwala uzyskać komfortową, wyprostowaną pozycje na rowerze. Można by rzec, że ten rower prostuje plecy. Taki zabieg pozwala także na poprawienie widoczności gdyż wzrok naturalnie będzie kierował się wyżej. Można także obniżyć mostek aby uzyskać bardziej aerodynamiczną pozycję.
Amortyzacja siodełka = większy komfort
M-BIKE e_CITY 828 posiada sztycę amortyzowaną. Sprawia ona, że codzienna jazda jest dużo wygodniejsza. Działa (w uproszczeniu) podobnie do niewielkiego amortyzatora. Pomaga tłumić część wstrząsów, które powstają w wyniku jazdy po nierównych drogach, wybojach, koleinach, dziurach oraz podczas pokonywania niskich krawężników. Rowery ze sztycą amortyzowaną polecamy zwłaszcza osobom, które mają problemy z kręgosłupem oraz tym, którzy cenią sobie dodatkowy komfort.