Lapierre E-SENSIUM 2.2 W
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny Lapierre E-SENSIUM 2.2 W jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. Lapierre E-SENSIUM 2.2 W nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
W 100% dla kobiet
rower elektryczny Lapierre E-SENSIUM 2.2 W posiada damską ramę. Co to oznacza? Jest ona zaprojektowana uwzględniając nasze różnice w budowie ciała. Rury ramy oraz kąty posiadają dokładnie policzone wartości, które zależne są także od przeznaczenia roweru i wzrostu. Dzięki temu wsiadając na ten rower można się poczuć komfortowo.
Radość to czas spędzony w ulubiony sposób
Z Lapierre E-SENSIUM 2.2 W każda wycieczka będzie u Ciebie wywoływała uśmiech i przywoływała te same emocje co pierwsza, samodzielna jazda rowerem. Dlaczego? Bo jazda na tym rowerze to czysta przyjemność. Nie tylko można dojechać na nim dalej dzięki zastosowaniu dobrej jakości komponentów, ale też będzie to wygodna jazda dzięki praktycznym dodatkom (o tym piszemy nieco niżej).
Przerzutka tylna Simano Sora R3000
W rowerze Lapierre E-SENSIUM 2.2 W zamontowana została przerzutka tylna Shimano Sora R3000 posiadająca 2x9 biegów. Jest ona bardzo wytrzymała. Zapewnia także dużą wydajność i kompatybilność z komponentami Shimano, a także szeroki zakres przełożeń. Przerzutka Shimano Sora R3000 jest przeznaczona dla początkujących kolarzy i zapewnia dobrą kulturę pracy napędu.
Z nim wiatr zawsze wieje w plecy.
Lapierre E-SENSIUM 2.2 W posiada silnik wspomagający rowerzystę do 25 km/h , pracujący na napięciu 36 V . Silnik jest umieszczony w piaście tylnego koła. Jego największe zalety to umieszczenie silnika w kole posiadającym większą przyczepność oraz dłuższa żywotność łańcucha (ponieważ działa niezależnie od niego w przeciwieństwie do napędu centralnego). Przekazuje on moc bezpośrednio na oponę. Montaż i demontaż koła z silnikiem jest niezwykle prosty dzięki zastosowaniu hermetycznego złącza. A po uruchomieniu wspomagania od razu poczujemy przyspieszenie. To uczucie można porównać do chwil gdy wiatr wieje nam w plecy.
36 V system zasilania
Silnik roweru Lapierre E-SENSIUM 2.2 W jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Solidne zasilanie roweru
Posiadając akumulator naładowany do pełna, mogą Państwo przejechać nawet do do 50 kilometrów na raz! Jego pojemność wynosi 250 Wh . Pracuje on na napięciu 36 V i został umieszczony wewnątrz ramy . Dzięki temu rower na pierwszy rzut oka, nie wygląda na elektryka. Akumulator jest wykonany w technologii litowo-jonowej. Nie posiada efektu pamięci oraz waży zaledwie kilka kilogramów. Można go doładować w dowolnym momencie bez obawy o zmniejszenie pojemności. Jest on zamykany na kluczyk (w zestawie), dlatego dostęp do niego będzie miał tylko właściciel. Jak go naładować? Za pomocą ładowarki dołączonej do roweru. Ładowanie jest możliwe zarówno z akumulatorem w ramie, jak też po wyjęciu go z roweru. Osoby zainteresowane informacjami dotyczącymi obliczania realnego zasięgu oraz parametrów dotyczących akumulatorów w rowerach elektrycznych zachęcamy do przeczytania artykułu pt „Ile kilometrów mogę przejechać na pełnej baterii?”, który znajduje się w naszej bazie wiedzy.
Hamulec hydrauliczny TEKTRO HD-R280
Tektro HD-R280 Hydraulic to aluminiowe, hamulce tarczowe z mocowaniem Flat Mount. Wykonane są w technologii Open System, a sam zacisk wyposażony jest w 2-tłoczki. Współpracują one z tarczami hamulcowymi 160 mm / 160 mm , co zapewnia dobrą siłę hamowania. Świetnie sprawdzają się w rowerach miejskich, trekkingowych i crossowych. Hamulce pracują na oleju mineralnym. Okładziny hamulcowe użyte w tym modelu to E10.11