KTM ULTRA FUN
Mniej = więcej
KTM ULTRA FUN to rower MTB z przednim amortyzatorem - Suntour XCM coil 29" RL . Jest bardzo uniwersalny rower. Można się na nim poruszać zarówno w lesie jak również na jezdni czy drodze rowerowej. Amortyzator przedni (o skoku 100 mm ) sprawia, że jazda jest przyjemna i komfortowa. Jednocześnie siła mięśni nóg jest efektywnij przekazywana na koło niż w fullach MTB. Ponadto KTM ULTRA FUN jest lżejszy od zbliżonych konstrukcji z podwójnym zawieszeniem.
Dobry napęd w rowerze, to rzecz najważniejsza
KTM ULTRA FUN posiada 1x12 biegów. Za zmianę biegów odpowiedzialna jest tylna przerzutka Sram SX Eagle , zębatka tylna SRAM PG-1210 11-50T i korba Sram SX Eagle 34T . Za przeniesienie napędu na tylne koło odpowiedzialny jest łańcuch SRAM NX Eagle .
SRAM SX Eagle - nowoczesny napęd 1x12
SRAM SX Eagle to jednorzędowy napęd 1x12 , który wykorzystuje sprawdzone rozwiązania i technologie zaczerpnięte z wyższych modeli: CAGE LOCK™, X-ACTUATION™, X-SYNC™, X-HORIZON™. Obsługuje on kasetę 12-rzędów o rozpiętości 11-50T . Tak duża różnica między najmniejszą, a największą zębatką umożliwia pokonywanie stromych podjazdów oraz uzyskiwanie wysokich prędkości bez konieczności posiadania przedniej przerzutki.
Przednia zębatka została wyprofilowana tak by zmniejszyć ryzyko spadnięcia łańcucha.
Dobry i prosty w obsłudze hamulec tarczowy
Shimano MT200 to odpowiedni rodzaj hamulca dla początkujących rowerzystów. Zostały one wykonane w technologii One Way Bleeding (znanej z dużo droższych modeli), która zwiększa żywotność, wydajność oraz ułatwia obsługę serwisową. Dwupalcowa dźwignia z regulacją wychylenia Reach Adjust pozwala ustawić odległość klamki od kierownicy, aby móc zahamować w każdej chwili. Klocki są odsunięte od tarczy o 40% w stosunku do modelu MT400 dla ułatwienia regulacji. Jednocześnie Model MT200 zachowuje do 90% siły hamowania droższego modelu.
Wygoda i tłumienie nierówności
Przedni amortyzator Suntour XCM coil 29" RL o skoku 100 mm sprawia, że jazda rowerem staje się dużo wygodniejsza. Amortyzacja sprężynowa umożliwia jazdę po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach bez utraty komfortu.