KTM CITY LINE 28 oak
Rama na której każdemu będzie wygodnie
Rama w KTM CITY LINE 28 oak została zaprojektowana tak by jeździło się na nim wygodne mężczyznom i kobietom, jest to więc rower bardzo uniwersalny. Wsiadanie i schodzenie z KTM CITY LINE 28 oak jest niesamowicie łatwe dzięki jedno rurowej konstrukcji. Pozwala to także na jazdę rowerem w każdym stroju od sportowego do formalnego.
Idealny rower do miasta
Regularność ma niesamowitą moc. Czy wiesz, że wybierając każdego dnia rower zamiast samochodu możesz przejechać rocznie kilka tysięcy kilometrów? To ogromny dystans. Jeżeli między Twoim domem, a pracą jest 9 kilometrów to przejechałbyś rocznie ponad 4500 km. To tak jakby pojechać rowerem z Krakowa do Barcelony.. i z powrotem! Niesamowite, prawda? Taka codzienna porcja ruchu poprawia kondycję i wpływa na samopoczucie. Wiemy, coś o tym, bo dla nas rower także jest codziennym środkiem komunikacji. Ważne aby rower, którego używasz codziennie, był wygodny. Miejska rama w KTM CITY LINE 28 oak zapewnia wygodną i wyprostowaną sylwetkę co pomaga obserwować ruch samochodowy oraz pieszy co wpływa na większe bezpieczeństwo.
Przerzutka niezwykle tania w eksploatacji
W KTM CITY LINE 28 oak umieszczono wewnętrzną przerzutkę planetarną , która posiada 1x7 biegów. Cechuje ją bardzo niska awaryjność i bezobsługowość, w porównaniu do przerzutek zewnętrznych. Dzięki temu, że biegi umieszczone są wewnątrz, łańcuch wystarcza na więcej kilometrów, a koszt użytkowania roweru jest niższy. Używając przerzutki Shimano NEXUS 7 można też zmieniać biegi (np. redukować je) podczas postoju lub na moment przed ruszeniem.
Niska waga i opłaty
W rowerze KTM CITY LINE 28 oak został zastosowany hamulec typu v-brake. Jest on bardzo lekki i tani w utrzymaniu. Kolejnym plusem jest łatwość regulacji i konserwacji, a okładziny są niedrogie, uniwersalne i łatwo-dostępne. Hamulec działa na linkę, więc do jego konserwacji nie będą potrzebne specjalistyczne i drogie narzędzia.
Wygodna jazda dzięki tłumieniu drgań - Suntour CR8-V
Dzięki temu amortyzatorowi jazda rowerem stanie się dużo wygodniejsza. Od teraz możesz jeździć po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach i odczuwać komfort. Podczas jazdy na KTM CITY LINE 28 oak odciążasz swoje stawy oraz dłonie.
Dopasuj rower do siebie
Regulowany mostek daje możliwość dopasowania roweru do Twoich potrzeb. Dzięki niemu możliwe jest przybliżenie / oddalenie kierownicy, co pozwala uzyskać komfortową, wyprostowaną pozycje na rowerze. Można by rzec, że ten rower prostuje plecy. Taki zabieg pozwala także na poprawienie widoczności gdyż wzrok naturalnie będzie kierował się wyżej. Można także obniżyć mostek aby uzyskać bardziej aerodynamiczną pozycję.
Rowerowa bagażówka
Rower KTM CITY LINE 28 oak został wyposażony w bagażnik, który zwiększa jego funkcjonalność. Na bagażniku można przewieźć laptopa, torebkę, przesyłkę bądź inny bagaż. Szybki dojazd do pracy, zakupy na targu lub w małym sklepie to żaden problem, nawet w zakorkowanych miastach. Z rowerem nie trzeba szukać też miejsca parkingowego, a dzięki dołączeniu sakw (sprzedawane osobno) można zrobić zakupy na cały tydzień. Szybko, sprawnie i ekologicznie. rower KTM CITY LINE 28 oak zmieni Twój styl życia.
Schludny wygląd w każdej sytuacji
Rower KTM CITY LINE 28 oak posiada fabrycznie zamontowane błotniki, aby mogli Państwo używać go nawet podczas jazdy po deszczu. Regularna jazda rowerem korzystnie wpływa na zdrowie więc nie warto z niej rezygnować z powodu niesprzyjającej pogody. Dzięki błotnikom decyzja o wyborze roweru zamiast komunikacji miejskiej / samochodu będzie dużo łatwiejsza!
Wkręcające się nogawki to przeszłość
Jazda rowerem nie musi kojarzyć się z podwijaniem nogawki. Osłona łańcucha znajdująca się w KTM CITY LINE 28 oak to praktyczny dodatek który pomoże ochronić Twoje ubranie.
„Zaparkuj” rower gdzie tylko chcesz
KTM CITY LINE 28 oak mogą Państwo postawić w dowolnym miejscu, ponieważ posiada stabilną podpórkę. Przerwę w jeździe mogą Państwo zrobić w dowolnym miejscu, bez konieczności szukania oparcia/stojaka lub zamartwienia że rower się zniszczy / obije.