Haibike XDURO FatSix 8.0
Rower do zadań specjalnych
Haibike XDURO FatSix 8.0 to rower na którym dojedziesz w miejsca o których dotychczas nie myślałeś! Wyjątkowo grube opony sprawiają, że jazda w trudnym terenie jest nie tylko możliwa ale też zamienia się w dobrą zabawę. Od dzisiaj piasek, błoto, kamienie czy śnieg nie będą żadną wymówką. Haibike XDURO FatSix 8.0 posiada napęd elektryczny oraz przełożenie umożliwiające jazdę po górach, bezdrożach, pustyniach i czym dusza zapragnie.
Rower posiada wspomaganie do 25 km/h
Rower elektryczny to możliwość jazdy przyjemnej, szybkiej i komfortowej. Zgodnie z przepisami ruchu drogowego silnik wyłączy się po przekroczeniu prędkości 25 km/h. Oczywiście rower Haibike XDURO FatSix 8.0 może jeździć znacznie szybciej.
Poczuj moc
Jadąc na Haibike XDURO FatSix 8.0 dotrzesz praktycznie wszędzie dzięki silnikowi centralnemu Yamaha PW-SE . Jest to najbardziej uniwersalny rodzaj silnika jaki możesz znaleźć w rowerach elektrycznych. Przenoszenie napędu na tylne koło odbywa się poprzez łańcuch. Dokładnie tak, jak w tradycyjnym rowerze. Po pierwszej przejażdżce nie będziesz chciał zejść z roweru! Silnik umieszczony jest bardzo nisko co znacząco przesuwa środek ciężkości w dół i korzystnie wpływa na zwrotność oraz kontrolę nad rowerem. Przyjemność z jazdy gwarantowana!
Łączność Bluetooth®
Silnik Yamaha PW-SE to środkowy model pomiędzy silnikami Yamaha PW-TE oraz PW-X. PW-SE został stworzony z myślą o jeździe zarówno w warunkach miejskich jak i bardziej wymagającym terenie oraz osobach uprawiających regularnie sport. Maksymalna kadencja w tym modelu została podniesiona do 110 obrotów na minutę, a maksymalny moment obrotowy wynosi 70 Nm. Posiada on trzy czujniki: nacisku na pedały (torque), prędkości oraz obrotu korby. Zaawansowane algorytmy odczytują parametry w czasie rzeczywistym dla zapewnienia najbardziej płynnej jazdy. Bluetooth wbudowany w silnik w połączeniu z systemem Haibike eConnect daje zupełnie nowe możliwości. System Haibike eConnect jest wyposażeniem opcjonalnym o ile nie został oznaczony w specyfikacji.
36 V system zasilania
Silnik roweru Haibike XDURO FatSix 8.0 jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Poręczny ekran LCD
W Haibike XDURO FatSix 8.0 zastosowano czytelny i minimalistyczny wyświetlacz LCD z ekranem o przekątnej 1,7 cala, w którym znajdziesz zarówno przyciski do sterowania jak również wszystkie istotne informacje. Prędkość, stan naładowania akumulatora, stopień wspomagania, zasięg, ilość przejechanych kilometrów. Dzięki niewielkiemu rozmiarowi jest on dużo mniej podatny na uszkodzenia.
SRAM NX - 11 rzędów
W rowerze Haibike XDURO FatSix 8.0 znajdziesz napęd 1x11 oparty na przerzutce SRAM NX X-HORIZON™. Umożliwia ona tak samo łatwą zmianę biegów jak model XX1 i jest równie niezawodna. Górne kółko przerzutki posiada 12 zębów i dużo lepiej zapobiega niechcianym ruchom łańcucha. System CAGE LOCK™ umożliwia szybkie zdjęcie tylnego koła, dzięki możliwości zablokowania wózka przerzutki w pozycji „otwartej”.
Pełna kontrola nad mocą hamowania
Tarczowe hamulce hydrauliczne w Haibike XDURO FatSix 8.0 nie boją się deszczu oraz trudnych warunków. Będą w nich hamować mocniej i pewniej niż inne konstrukcje, a do tego nie zużyją obręczy! Zastosowanie płynu zamiast linki umożliwia dużo większą regulację siły hamowania co wypływa na bezpieczeństwo. Ponadto klocki w hamulcach tarczowych wystarczają na dłużej co obniża koszt użytkowania roweru.
Wygodna jazda dzięki tłumieniu drgań
Dzięki temu amortyzatorowi jazda rowerem stanie się dużo wygodniejsza. Od teraz możesz jeździć po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach i odczuwać komfort. Podczas jazdy na Haibike XDURO FatSix 8.0 odciążasz swoje stawy oraz dłonie.
Właściwa wysokość siodełka, w każdej chwili
Sztyca regulowana zrewolucjonizowała kategorię rowerów MTB. Podnoszenie i opuszczanie siodełka nigdy wcześniej nie było tak łatwe, płynne, bez narzędziowe i precyzyjne. W dodatku możesz to zrobić podczas jazdy. Gdy podjeżdżasz podnosisz siodełko, aby noga pracowała w pełnym zakresie ruchu. Gdy zjeżdżasz to opuszczasz sztycę i obniżasz środek ciężkości co zwiększa sterowność oraz minimalizuje ryzyko uderzenia się o siodełko podczas pokonywania przeszkód. Regulacja wysokości jest możliwa za pomocą manetki zainstalowanej na kierownicy, a wewnętrzna budowa sztycy nie pozwala na obracanie się siodełka. Gdy już raz spróbujesz jazdy ze sztycą teleskopową to nie będziesz wyobrażać sobie jazdy bez niej.