Haibike SDURO FullSeven 8.0
Nowy rozdział w życiu
W życiu bywają przełomowe momenty po których nie ma odwrotu. Pierwsze dobre auto czy zdobycie wysokiego szczytu. Jednym z tych momentów jest pierwsza przejażdżka na full’u. Po niej już nigdy nie popatrzysz na swojego hardtaila tak jak wcześniej. Podwójne zawieszenie nie tylko znacząco zwiększa komfort jazdy ale także pomaga łatwiej pokonać trudny techniczne zjazd oraz skakać spore hopy. Brzmi jak bajka ale to absolutna prawda!
Rower posiada wspomaganie do 25 km/h
Rower elektryczny to możliwość jazdy przyjemnej, szybkiej i komfortowej. Zgodnie z przepisami ruchu drogowego silnik wyłączy się po przekroczeniu prędkości 25 km/h. Oczywiście rower Haibike SDURO FullSeven 8.0 może jeździć znacznie szybciej.
Poczuj moc
Jadąc na Haibike SDURO FullSeven 8.0 dotrzesz praktycznie wszędzie dzięki silnikowi centralnemu Yamaha PW-X . Jest to najbardziej uniwersalny rodzaj silnika jaki możesz znaleźć w rowerach elektrycznych. Przenoszenie napędu na tylne koło odbywa się poprzez łańcuch. Dokładnie tak, jak w tradycyjnym rowerze. Po pierwszej przejażdżce nie będziesz chciał zejść z roweru! Silnik umieszczony jest bardzo nisko co znacząco przesuwa środek ciężkości w dół i korzystnie wpływa na zwrotność oraz kontrolę nad rowerem. Przyjemność z jazdy gwarantowana!
Moment obrotowy aż 80 Nm i 320% mocy!
Haibike SDURO FullSeven 8.0 posiada najmocniejszy silnik Yamaha PW-X. Jest także mniejszy (o około 13%) i lżejszy aż o 380 gramów od modelu PW. Posiada też więcej trybów gdyż poza standardowymi Eco+, Eco, Std, High jest dostępny także tryb EXPW (eXtra PoWer). Daje on bardziej dynamiczną charakterystykę, która odczuwalnie zwiększa moc wspomagania rowerzystę podczas jazdy w trudnym terenie. Tryb EXPW dodaje aż do 320% mocy podczas każdego obrotu korbą.
36 V system zasilania
Silnik roweru Haibike SDURO FullSeven 8.0 jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Poręczny ekran LCD
W Haibike SDURO FullSeven 8.0 zastosowano czytelny i minimalistyczny wyświetlacz LCD z ekranem o przekątnej 1,7 cala, w którym znajdziesz zarówno przyciski do sterowania jak również wszystkie istotne informacje. Prędkość, stan naładowania akumulatora, stopień wspomagania, zasięg, ilość przejechanych kilometrów. Dzięki niewielkiemu rozmiarowi jest on dużo mniej podatny na uszkodzenia.
Lekka i prosta w obsłudze przerzutka
W rowerze Haibike SDURO FullSeven 8.0 znajdziesz przerzutkę zewnętrzną Shimano Deore XT M786 Shadow Plus , która zapewnia precyzję zmiany biegów i łatwość regulacji. Dzięki temu, że obsługuje zewnętrzne zębatki, możliwa jest zmiana zestopniowania przełożeń w zależności od potrzeb użytkownika. Dodatkowo przerzutka zewnętrzna jest lekka i prosta w konserwacji.
Pełna kontrola nad mocą hamowania
Tarczowe hamulce hydrauliczne w Haibike SDURO FullSeven 8.0 nie boją się deszczu oraz trudnych warunków. Będą w nich hamować mocniej i pewniej niż inne konstrukcje, a do tego nie zużyją obręczy! Zastosowanie płynu zamiast linki umożliwia dużo większą regulację siły hamowania co wypływa na bezpieczeństwo. Ponadto klocki w hamulcach tarczowych wystarczają na dłużej co obniża koszt użytkowania roweru.
Pełna amortyzacja dla największej wygody i prędkości
Dzięki jednemu amortyzatorowi jazda rowerem jest komfortowa. A dzięki dwóm to czysta przyjemność. Przedni amortyzator (RockShox Revelation RC Lockout ) pozwala na szybszą jazdę z góry, dzięki doskonałemu tłumieniu drgań oraz dostępnej regulacji parametrów pracy.
Damper z prawdziwego zdarzenia
Tylny amortyzator (RockShox Deluxe RT ) w rowerze Haibike SDURO FullSeven 8.0 doskonale pomaga w tłumieniu drgań nawet podczas zjazdów w najtrudniejszym terenie zwiększając komfort jazdy. Haibike SDURO FullSeven 8.0 pozwoli Ci robić na rowerze rzeczy, o których wcześniej nawet nie myślałeś!
Właściwa wysokość siodełka, w każdej chwili
Sztyca regulowana zrewolucjonizowała kategorię rowerów MTB. Podnoszenie i opuszczanie siodełka nigdy wcześniej nie było tak łatwe, płynne, bez narzędziowe i precyzyjne. W dodatku możesz to zrobić podczas jazdy. Gdy podjeżdżasz podnosisz siodełko, aby noga pracowała w pełnym zakresie ruchu. Gdy zjeżdżasz to opuszczasz sztycę i obniżasz środek ciężkości co zwiększa sterowność oraz minimalizuje ryzyko uderzenia się o siodełko podczas pokonywania przeszkód. Regulacja wysokości jest możliwa za pomocą manetki zainstalowanej na kierownicy, a wewnętrzna budowa sztycy nie pozwala na obracanie się siodełka. Gdy już raz spróbujesz jazdy ze sztycą teleskopową to nie będziesz wyobrażać sobie jazdy bez niej.
Łączność to podstawa
Sercem systemu eConnect jest kompaktowy chip wpinany do silnika. Wewnątrz niewielkiej obudowy są moduł GSM, nadajnik GPS, oraz Bluetooth. Ponadto posiada on zintegrowany akumulator umożliwiający pracę chipu niezależnie od głównej baterii. Gwarantuje bezpieczną pracę przez kilkanaście miesięcy w trybie monitorowania. Gdy włączasz rower to bateria znajdująca się w eConnect naładuje się samoczynnie z głównej baterii. Dzięki eConnect możesz zlokalizować swój rower, śledzić przebytą trasę (możliwy eksport do GPX), powiadomić o wypadku lub o kradzieży roweru.