Ecobike D2 City menthol
Wspomaganie do 25 km/h
Napęd elektryczny w rowerze Ecobike D2 City menthol jest aktywny do prędkości 25 km/h podczas pedałowania i dzięki temu spełnia przepisy ruchu drogowego. Możliwe jest poruszanie się ze wspomaganiem, wyłącznie do tej prędkości. To bezpieczna i komfortowa prędkość, zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Po jej przekroczeniu, rozpędzanie roweru jest możliwe, jednak bez wsparcia silnika. Rower nie zwalnia i nie hamuje samoczynnie. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem bez wsparcia silnika. Dzięki temu, rower jest uniwersalny. Można jechać na nim z minimalnym wysiłkiem lub zrobić trening. Bądź też szybko podjechać pod górę i szybko z niej zjechać.
Rama na której każdemu będzie wygodnie
Rama w Ecobike D2 City menthol została zaprojektowana tak, aby jeździło się na nim wygodne mężczyznom i kobietom o zbliżonym wzroście. Ecobike D2 City menthol to rower bardzo uniwersalny. Dzięki jedno rurowej konstrukcji wsiadanie i schodzenie z roweru jest prostsze i wygodniejsze. Umożliwia także jazdę w dowolnym stroju od sportowego do formalnego.
Pora wyruszyć w podróż
Ecobike D2 City menthol ma w sobie duszę podróżnika. Jadąc nim, każda wycieczka wywołuje uśmiech i sprawia ogromną przyjemność. Rower powinien być praktyczny, niezawodny i dawać możliwość rozkoszowania się widokami. Jazda rowerem to czysta przyjemność. Przyjemności zazwyczaj nie odczuwamy jednak w trakcie podjeżdżania pod górę. Na całe szczęście silnik Bafang M420 sprawia, że jazda tym rowerem jest bardzo przyjemna, niezależnie od tego jak ukształtowany jest teren. Ecobike D2 City menthol to rower trekkingowy dlatego jest wygodniejszy od górskiego. Można nim komfortowo przejechać jednorazowo dużo większy dystans bez zmęczenia.
Dobry napęd w rowerze, to rzecz najważniejsza
Ecobike D2 City menthol posiada 1x10 biegów. Za zmianę biegów odpowiedzialna jest tylna przerzutka Shimano Deore , zębatka tylna Shimano CS-M4100 11-42T i korba Bafang 44T . Za przeniesienie napędu na tylne koło odpowiedzialny jest łańcuch KMC .
Pełnia możliwości i precyzyjna kontrola
Dzięki silnikowi centralnemu Bafang M420 możesz dojechać praktycznie wszędzie. To najbardziej uniwersalny i porządany rodzaj silnika montowany w rowerach elektrycznych. Pracuje płynnie, ma większy moment obrotowy od napędów w piaście tylnego koła i jest od nich bardziej czuły. Szybko reaguje na ukształtowanie terenu i sposób w jaki pedałujemy. Dzięki temu, że przenosi moc na koło poprzez łańcuch to wspomaganie jest bardzo płynne. Po pewnym czasie przestajemy zauważać, że silnik nas wspomaga, tylko czujemy swoje większe możliwości. Synchronizacja jest po prostu idealna! Jazda na Ecobike D2 City menthol do złudzenia przypomina jazdę na tradycyjnym rowerze, jednak jeździ się lżej. Silnik jest umieszczony nisko. Obniża to środek ciężkości roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem. Jednocześnie nie zmniejsza drastycznie prześwitu, tak potrzebnego podczas pokonywania większych przeszkód.
Silnik centralny czyni rower bardziej uniwersalnym
Bafang M420 to bardzo mocny silnik centralny. Podczas jazdy w płaskim terenie, radzi sobie zdecydowanie lepiej, niż silniki tylne i przednie. Jednak najbardziej wyróżnia się podczas podjeżdżania pod wzniesienia. A to za sprawą wysokiego momentu obrotowego, który producent deklaruje jako 80 Nm. To stawia go w czołówce najmocniejszych silników centralnych. Dzięki takim osiągom Ecobike D2 City menthol , poradzi sobie z podjechaniem pod każdą górę. Bafang M420 posiada 5 trybów wspomagania, które można zmieniać za pomocą kontrolera, znajdującego się po lewej stronie kierownicy.
Jak ładować akumulator?
Po rozładowaniu akumulatora można go naładować w rowerze lub po wyjęciu z roweru. Zrobisz to za pomocą ładowarki (230V/2A) dołączonej do zestawu. Naładuje ona akumulator 672 Wh do pełna w
około 11,5 godziny.
Regularne, częste doładowanie nie wpływa negatywnie na akumulator, ponieważ został wykonany w technologii litowo-jonowej. Po około 800 cyklach ładowania bateria powinna zachować 60-80% oryginalnej pojemności.
Zasilanie z wnętrza ramy
Nowo zaprojektowana rama pozwoliła na umieszczenie akumulatora wewnątrz ramy. Dzięki temu Ecobike D2 City menthol na pierwszy rzut oka, nie wygląda na elektryka. Bardzo pozytywnie wpłynęło to na wyważenie roweru, a także na ochronę akumulatora. Jest on bowiem dodatkowo osłonięty przed warunkami atmosferycznymi oraz uderzeniami. Rower pracuje na napięciu 48 V . W pełni naładowana bateria (672 Wh ) pozwala na przejechanie nawet do 140 kilometrów na raz! Można ją naładować w ramie oraz po wyjęciu z ramy za pomocą ładowarki dołączonej do zestawu. Zainteresowanych informacjami dotyczącymi akumulatorów w rowerach, elektrycznych zachęcamy do przeczytania artykułów w naszej bazie wiedzy.
Pełna kontrola nad mocą hamowania
Tarczowe hamulce hydrauliczne Alhonga HJ-HT472 nie boją się deszczu oraz trudnych warunków. Będą hamować mocniej i pewniej niż inne konstrukcje, a do tego nie zużyją obręczy! Zastosowanie płynu zamiast linki umożliwia płynną regulację siły hamowania co wypływa na bezpieczeństwo. Ponadto klocki w hamulcach tarczowych wystarczają na dłużej co obniża koszt użytkowania roweru.
Wygoda i tłumienie nierówności
Przedni amortyzator SunTour SF15 NEX-E25 o skoku 63 mm sprawia, że jazda rowerem staje się dużo wygodniejsza. Amortyzacja sprężynowa umożliwia jazdę po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach bez utraty komfortu.
Funkcja WALK do 6 km/h
Rower Ecobike D2 City menthol posiada funkcję wspomagania do prędkości 6 km/h. Nazywana jest trybem WALK. Jest bardzo przydatna podczas prowadzenia roweru. Działa zarówno na płaskim terenie, jak również podczas prowadzenia pod wzniesienie czy na rampie rowerowej.
Ustaw idealną wysokość mostka
Regulowany mostek daje możliwość dopasowania roweru do Twoich potrzeb. Każdy z nas jest inny i posiada swoje preferencje. Nawet rower w dobrze dobranym rozmiarze może wymagać drobnych regulacji. Dlatego regulowany mostek umożliwia podniesienie / obniżenie kierownicy, po to by uzyskać idealną, komfortową pozycję na rowerze.