Bulls Lacuba Evo 10S ME
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny Bulls Lacuba Evo 10S ME jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. Bulls Lacuba Evo 10S ME nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Radość to czas spędzony w ulubiony sposób
Z Bulls Lacuba Evo 10S ME każda wycieczka będzie u Ciebie wywoływała uśmiech i przywoływała te same emocje co pierwsza, samodzielna jazda rowerem. Dlaczego? Bo jazda na tym rowerze to czysta przyjemność. Nie tylko można dojechać na nim dalej dzięki zastosowaniu dobrej jakości komponentów, ale też będzie to wygodna jazda dzięki praktycznym dodatkom (o tym piszemy nieco niżej).
Shimano Deore M6000
Świetnej jakości biegowa przerzutka wyposażona w system stabilizacji łańcucha RD+, który był testowany przez zawodowców w modelu XTR. Model ten jest kompatybilny z systemem Dyna-Sys, który zapewnia cichą, szybką i płynną zmianę przełożeń.
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu Brose Drive T Mag możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik Brose Drive T Mag jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
36 V system zasilania
Silnik roweru Bulls Lacuba Evo 10S ME jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Solidne zasilanie roweru
Posiadając akumulator naładowany do pełna, mogą Państwo przejechać nawet do do 150 kilometrów na raz! Jego pojemność wynosi 750 Wh . Pracuje on na napięciu 36 V i został umieszczony wewnątrz ramy . Dzięki temu rower na pierwszy rzut oka, nie wygląda na elektryka. Akumulator jest wykonany w technologii litowo-jonowej. Nie posiada efektu pamięci oraz waży zaledwie kilka kilogramów. Można go doładować w dowolnym momencie bez obawy o zmniejszenie pojemności. Jest on zamykany na kluczyk (w zestawie), dlatego dostęp do niego będzie miał tylko właściciel. Jak go naładować? Za pomocą ładowarki dołączonej do roweru. Ładowanie jest możliwe zarówno z akumulatorem w ramie, jak też po wyjęciu go z roweru. Osoby zainteresowane informacjami dotyczącymi obliczania realnego zasięgu oraz parametrów dotyczących akumulatorów w rowerach elektrycznych zachęcamy do przeczytania artykułu pt „Ile kilometrów mogę przejechać na pełnej baterii?”, który znajduje się w naszej bazie wiedzy.
Podręczna i lekka ładowarka
Czas ładowania akumulatora (o pojemności 750 Wh ) do 80% w rowerze Bulls Lacuba Evo 10S ME zajmuje zaledwie kilka godzin. Ładowarka wagą i rozmiarem przypomina zasilacz do laptopa. Żywotność baterii wynosi około 700 – 800 cykli. Po tym czasie powinna posiadać około 60 - 80% oryginalnej pojemności. Ten akumulator starczy Ci na lata! Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj artykuł "Jak użytkować baterię w rowerze elektrycznym?"
Kolorowy wyświetlacz LCD i silnik wibracji
Bulls Lacuba Evo 10S ME został wyposażony w kolorowy wyświetlacz LCD z silnikiem wibracji. Ekran zamocowany jest tak, aby zawsze był dostępny w zasięgu wzroku. Ergonomiczny panel sterowania posiada wbudowaną diodę LED, która odpowiednim kolorem pomaga szybko sprawdzić jakiego trybu wspomagania aktualnie używamy. Dzięki wibracjom użytkownik otrzymuje potwierdzenie zmiany ustawień, dzięki czemu może łatwiej skupić się na jeździe.
Pełna kontrola nad mocą hamowania
Tarczowe hamulce hydrauliczne Tektro HD M275 160 mm nie boją się deszczu oraz trudnych warunków. Będą w nich hamować mocniej i pewniej niż inne konstrukcje, a do tego nie zużyją obręczy! Zastosowanie płynu zamiast linki umożliwia płynną regulację siły hamowania co wypływa na bezpieczeństwo. Ponadto klocki w hamulcach tarczowych wystarczają na dłużej co obniża koszt użytkowania roweru.
Wygodna jazda dzięki tłumieniu drgań - SR Suntour NEX-E25 DS HLO
Dzięki temu amortyzatorowi jazda rowerem stanie się dużo wygodniejsza. Od teraz możesz jeździć po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach i odczuwać komfort. Podczas jazdy na Bulls Lacuba Evo 10S ME odciążasz swoje stawy oraz dłonie.
Rowerowa bagażówka
Rower Bulls Lacuba Evo 10S ME został wyposażony w bagażnik, który zwiększa jego funkcjonalność. Na bagażniku można przewieźć laptopa, torebkę, przesyłkę bądź inny bagaż. Szybki dojazd do pracy, zakupy na targu lub w małym sklepie to żaden problem, nawet w zakorkowanych miastach. Z rowerem nie trzeba szukać też miejsca parkingowego, a dzięki dołączeniu sakw (sprzedawane osobno) można zrobić zakupy na cały tydzień. Szybko, sprawnie i ekologicznie. rower elektryczny Bulls Lacuba Evo 10S ME zmieni Twój styl życia.
Schludny wygląd w każdej sytuacji
Rower Bulls Lacuba Evo 10S ME posiada fabrycznie zamontowane błotniki, aby mogli Państwo używać go nawet podczas jazdy po deszczu. Regularna jazda rowerem korzystnie wpływa na zdrowie więc nie warto z niej rezygnować z powodu niesprzyjającej pogody. Dzięki błotnikom decyzja o wyborze roweru zamiast komunikacji miejskiej / samochodu będzie dużo łatwiejsza!
Wkręcające się nogawki to przeszłość
Jazda rowerem nie musi kojarzyć się z podwijaniem nogawki. Osłona łańcucha znajdująca się w Bulls Lacuba Evo 10S ME to praktyczny dodatek który pomoże ochronić Twoje ubranie.
„Zaparkuj” rower gdzie tylko chcesz
Bulls Lacuba Evo 10S ME mogą Państwo postawić w dowolnym miejscu, ponieważ posiada stabilną podpórkę. Przerwę w jeździe mogą Państwo zrobić w dowolnym miejscu, bez konieczności szukania oparcia/stojaka lub zamartwienia że rower się zniszczy / obije.
Miększe, siodełko żelowe
Najtrudniejszym w zamianie elementem roweru jest siodełko. Oczywiście nie chodzi o specjalistyczne narzędzia czy wiedzę, ale indywidualne preferencje. Jest to najbardziej osobisty element roweru. Jedni lubią twarde, inni miękkie. Każdy lubi wygodne, jednak każdemu z nas może odpowiadać co innego. Bulls Lacuba Evo 10S ME został w standardzie wyposażony w żelowe siodełko, które ma poprawiać komfort podczas jazdy.