Lovelec Izar
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny Lovelec Izar jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. Lovelec Izar nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
rower elektryczny , który można zabrać wszędzie
Lovelec Izar jest rowerem idealnym dla osób aktywnych. Częste przemieszczanie się, podróże i wycieczki to wielka przyjemność ale też dodatkowa logistyka. Posiadając składany rower elektryczny mogą Państwo podróżować, samochodem, łodzią czy pociągiem, bo zmieści się on dosłownie wszędzie! Można go z powodzeniem użytkować także podczas dojazdów do pracy, bądź przechowywać w niewielkim mieszkaniu lub piwnicy.
Przerzutka tylna Shimano Tourney
Przerzutka tylna Shimano Tourney dedykowana jest dla zwolenników rekreacyjnej jazdy, którzy lubią spędzać wolne popołudnie lub niedzielę na dwóch kółkach. Posiada system indeksacji Dual SiS, dzięki któremu jazda rowerem jest jeszcze bardziej intuicyjna. Jej regulacja nie jest trudna.
Z nim wiatr zawsze wieje w plecy.
Lovelec Izar posiada silnik wspomagający rowerzystę do 25 km/h , pracujący na napięciu 36 V . Silnik jest umieszczony w piaście tylnego koła. Jego największe zalety to umieszczenie silnika w kole posiadającym większą przyczepność oraz dłuższa żywotność łańcucha (ponieważ działa niezależnie od niego w przeciwieństwie do napędu centralnego). Przekazuje on moc bezpośrednio na oponę. Montaż i demontaż koła z silnikiem jest niezwykle prosty dzięki zastosowaniu hermetycznego złącza. A po uruchomieniu wspomagania od razu poczujemy przyspieszenie. To uczucie można porównać do chwil gdy wiatr wieje nam w plecy.
Silnik w piaście koła
W rowerze Lovelec Izar zastosowano silnik AKM zamontowany w piaście tylnego koła. Posiada moment obrotowy dochodzący do 40 Nm i 250W mocy nominalnej. Obsługa silnika odbywa się z wyświetlacza. 5-stopniowe wspomaganie można samodzielnie zmieniać, za poomocą przycisków +/-. Dzięki wbudowanemu wolnobiegowi, podczas jazdy bez wspomagania lub przerw w pedałowaniu - tylne koło kręci się lekko jak w tradycyjnym rowerze.
36 V system zasilania
Silnik roweru Lovelec Izar jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Solidne zasilanie roweru
Posiadając akumulator naładowany do pełna, mogą Państwo przejechać nawet do do 90 kilometrów na raz! Jego pojemność wynosi 460 Wh . Pracuje on na napięciu 36 V i został umieszczony wewnątrz ramy . Dzięki temu rower na pierwszy rzut oka, nie wygląda na elektryka. Akumulator jest wykonany w technologii litowo-jonowej. Nie posiada efektu pamięci oraz waży zaledwie kilka kilogramów. Można go doładować w dowolnym momencie bez obawy o zmniejszenie pojemności. Jest on zamykany na kluczyk (w zestawie), dlatego dostęp do niego będzie miał tylko właściciel. Jak go naładować? Za pomocą ładowarki dołączonej do roweru. Ładowanie jest możliwe zarówno z akumulatorem w ramie, jak też po wyjęciu go z roweru. Osoby zainteresowane informacjami dotyczącymi obliczania realnego zasięgu oraz parametrów dotyczących akumulatorów w rowerach elektrycznych zachęcamy do przeczytania artykułu pt „Ile kilometrów mogę przejechać na pełnej baterii?”, który znajduje się w naszej bazie wiedzy.
Ładowanie akumulatora
W zestawie z Lovelec Izar znajdą Państwo ładowarkę 230V/2A, która naładuje akumulator do pełna w kilka godzin. Częste ładowanie nie wpływa negatywnie na akumulator. Po 700 – 800 cyklach ładowania bateria powinna zachować około 60-80% oryginalnej pojemności. Osobom zainteresowanym polecamy nasz artykuł pt. "Jak użytkować baterię w rowerze elektrycznym?", który znajduje się w Bazie Wiedzy.
Prosty i czytelny wyświetlacz LCD
W rowerze Lovelec Izar został zainstalowany wyświetlacz LCD. Może on pokazywać takie parametry jak stan naładowania baterii i stopień wspomagania.
Niska waga i opłaty
W rowerze Lovelec Izar został zastosowany hamulec typu v-brake. Jest on bardzo lekki i tani w utrzymaniu. Kolejnym plusem jest łatwość regulacji i konserwacji, a okładziny są niedrogie, uniwersalne i łatwo-dostępne. Hamulec działa na linkę, więc do jego konserwacji nie będą potrzebne specjalistyczne i drogie narzędzia.
Rowerowa bagażówka
Rower Lovelec Izar został wyposażony w bagażnik, który zwiększa jego funkcjonalność. Na bagażniku można przewieźć laptopa, torebkę, przesyłkę bądź inny bagaż. Szybki dojazd do pracy, zakupy na targu lub w małym sklepie to żaden problem, nawet w zakorkowanych miastach. Z rowerem nie trzeba szukać też miejsca parkingowego, a dzięki dołączeniu sakw (sprzedawane osobno) można zrobić zakupy na cały tydzień. Szybko, sprawnie i ekologicznie. rower elektryczny Lovelec Izar zmieni Twój styl życia.
Schludny wygląd w każdej sytuacji
Rower Lovelec Izar posiada fabrycznie zamontowane błotniki, aby mogli Państwo używać go nawet podczas jazdy po deszczu. Regularna jazda rowerem korzystnie wpływa na zdrowie więc nie warto z niej rezygnować z powodu niesprzyjającej pogody. Dzięki błotnikom decyzja o wyborze roweru zamiast komunikacji miejskiej / samochodu będzie dużo łatwiejsza!
Wkręcające się nogawki to przeszłość
Jazda rowerem nie musi kojarzyć się z podwijaniem nogawki. Osłona łańcucha znajdująca się w Lovelec Izar to praktyczny dodatek który pomoże ochronić Twoje ubranie.
„Zaparkuj” rower gdzie tylko chcesz
Lovelec Izar mogą Państwo postawić w dowolnym miejscu, ponieważ posiada stabilną podpórkę. Przerwę w jeździe mogą Państwo zrobić w dowolnym miejscu, bez konieczności szukania oparcia/stojaka lub zamartwienia że rower się zniszczy / obije.