LOVELEC Atik
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny LOVELEC Atik jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. LOVELEC Atik nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Mniej znaczy więcej
LOVELEC Atik jest rowerem MTB z przednim amortyzatorem - Suntour XCE . Jest najbardziej uniwersalnym rowerem, który sprawdzi się zarówno w terenie górskim, w lesie, czy na drodze asfaltowej. Dzięki zastosowaniu przedniej amortyzacji, siła mięśni jest efektywnie przekazywana na koło. Rower jest lżejszy od podobnych konstrukcji z podwójnym zawieszeniem. Przedni amortyzator posiada skok równy 100 mm .
Lekka i prosta w obsłudze przerzutka
W rowerze LOVELEC Atik znajdziesz przerzutkę zewnętrzną Shimano Altus , która zapewnia precyzję zmiany biegów i łatwość regulacji. Dzięki temu, że obsługuje zewnętrzne zębatki, możliwa jest zmiana zestopniowania przełożeń w zależności od potrzeb użytkownika. Dodatkowo przerzutka zewnętrzna jest lekka i prosta w konserwacji.
Z nim wiatr zawsze wieje w plecy.
LOVELEC Atik posiada silnik wspomagający rowerzystę do 25 km/h , pracujący na napięciu 36 V . Silnik jest umieszczony w piaście tylnego koła. Jego największe zalety to umieszczenie silnika w kole posiadającym większą przyczepność oraz dłuższa żywotność łańcucha (ponieważ działa niezależnie od niego w przeciwieństwie do napędu centralnego). Przekazuje on moc bezpośrednio na oponę. Montaż i demontaż koła z silnikiem jest niezwykle prosty dzięki zastosowaniu hermetycznego złącza. A po uruchomieniu wspomagania od razu poczujemy przyspieszenie. To uczucie można porównać do chwil gdy wiatr wieje nam w plecy.
Silnik w piaście koła
W rowerze LOVELEC Atik zastosowano silnik AKM zamontowany w piaście tylnego koła. Posiada moment obrotowy dochodzący do 40 Nm i 250W mocy nominalnej. Obsługa silnika odbywa się z wyświetlacza. 3-stopniowe wspomaganie można samodzielnie zmieniać, za poomocą przycisków +/-. Dzięki wbudowanemu wolnobiegowi, podczas jazdy bez wspomagania lub przerw w pedałowaniu - tylne koło kręci się lekko jak w tradycyjnym rowerze.
36 V system zasilania
Silnik roweru LOVELEC Atik jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Ładowanie akumulatora
W zestawie z LOVELEC Atik znajdą Państwo ładowarkę 230V/2A, która naładuje akumulator do pełna w kilka godzin. Częste ładowanie nie wpływa negatywnie na akumulator. Po 700 – 800 cyklach ładowania bateria powinna zachować około 60-80% oryginalnej pojemności. Osobom zainteresowanym polecamy nasz artykuł pt. "Jak użytkować baterię w rowerze elektrycznym?", który znajduje się w Bazie Wiedzy.
Minimialistyczny wyświetlacz LED
Wyświetlacz LED w rowerze LOVELEC Atik charakteryzuje się niewielkim rozmiarem, prostotą obsługi oraz czytelnością w pełnym słońcu dzięki diodom LED. W obudowie zostały zamknięte przyciski do jego obsługi oraz diody informujące o aktywowaniu funkcji. Diody wskazują najważniejsze informacje: tryb wspomagania oraz poziom naładowania akumulatora.
Pełna kontrola nad mocą hamowania
Tarczowe hamulce hydrauliczne Shimano nie boją się deszczu oraz trudnych warunków. Będą w nich hamować mocniej i pewniej niż inne konstrukcje, a do tego nie zużyją obręczy! Zastosowanie płynu zamiast linki umożliwia płynną regulację siły hamowania co wypływa na bezpieczeństwo. Ponadto klocki w hamulcach tarczowych wystarczają na dłużej co obniża koszt użytkowania roweru.
Wygodna jazda dzięki tłumieniu drgań - Suntour XCE
Dzięki temu amortyzatorowi jazda rowerem stanie się dużo wygodniejsza. Od teraz możesz jeździć po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach i odczuwać komfort. Podczas jazdy na LOVELEC Atik odciążasz swoje stawy oraz dłonie.