Kross Trans Hybrid 5.0 ME
Informacje o przeglądzie roweru
Każdy rower zakupiony w sklepie MocneRowery.pl bezpłatnie przechodzi tzw. "przegląd zerowy", który polega na sprawdzeniu połączeń śrubowych i regulacji biegów oraz hamulców oraz wielu innych czynności. Do utrzymania gwarancji konieczne jest wykonanie w stosownym terminie przeglądu technicznego w dowolnym serwisie rowerowym (dodatkowo płatny). Jego termin jest zależny od producenta i znajduje się w książeczce dołączonej do roweru. Najczęściej przegląd techniczny wymagany jest między 30, a 90 dniem od zakupu roweru lub między 90, a 300 przejechanym kilometrem. Każdy rower wysyłany w kartonie posiada zdemontowane pedały. Rower wysyłany w kartonie może wymagać montażu części i akcesoriów takich jak: przednie koło, błotnik, mostek bądź kierownica.
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny Kross Trans Hybrid 5.0 ME jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. Kross Trans Hybrid 5.0 ME nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Radość to czas spędzony w ulubiony sposób
Z Kross Trans Hybrid 5.0 ME każda wycieczka będzie u Ciebie wywoływała uśmiech i przywoływała te same emocje co pierwsza, samodzielna jazda rowerem. Dlaczego? Bo jazda na tym rowerze to czysta przyjemność. Nie tylko można dojechać na nim dalej dzięki zastosowaniu dobrej jakości komponentów, ale też będzie to wygodna jazda dzięki praktycznym dodatkom (o tym piszemy nieco niżej).
Tylna przerzutka Shimano XT T8000
Nowa przerzutka Shimano XT T8000 w rowerze Kross Trans Hybrid 5.0 ME została wykonana w technologii DYNA-SYS. Zapewnia ekstremalnie szybką i płynną zmianę biegów nawet w trudnym terenie. Dzięki swojej unikatowej budowie oraz systemowi RD+ minimalizuje ryzyko spadnięcia łańcucha. Kółka przerzutki posiadają uszczelnione łożyska zmniejszające opory toczenia. 1x10 biegów to ogromne możliwości doboru odpowiedniego przełożenia i kadencji dla zapewnienia właściwego rytmu i płynności jazdy. Przerzutka we współpracy z kierunkowym łańcuchem serii HG-X oraz kaseta 11-32T pozwalają bardzo płynnie i szybko zmieniać biegi.
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu Shimano E6100 możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik Shimano E6100 jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
Jeden z najlżejszych silników na świecie
Sercem roweru Kross Trans Hybrid 5.0 ME jest silnik elektryczny Shimano E6100. Jeden z najlżejszych silników elektrycznych na świecie. Waży zaledwie 2,88 kg, co ma wpływ na wagę roweru, a także jego zwrotność. Jest to najbardziej uniwersalny system firmy Shimano, który wykorzystuje technologie opracowane na potrzeby systemu do rowerów e-MTB (E8000). Dzięki przemyślanej konstrukcji oraz zaawansowanemu oprogramowaniu jazda jest bardzo płynna. W porównaniu do modelu E6000 udało się wydłużyć zasięg na jednym ładowaniu akumulatora nawet do 20%. Roweru elektrycznego używamy w różnych warunkach, dlatego silnik został uszczelniony co czyni go odpornym na trudne warunki pogodowe.
36 V system zasilania
Silnik roweru Kross Trans Hybrid 5.0 ME jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Solidne zasilanie roweru
Posiadając akumulator naładowany do pełna, mogą Państwo przejechać nawet do do 100 kilometrów na raz! Jego pojemność wynosi 504 Wh . Pracuje on na napięciu 36 V i został umieszczony na bagażniku . Został wykonany w technologii litowo-jonowej. Nie posiada efektu pamięci oraz waży zaledwie kilka kilogramów. Można go doładować w dowolnym momencie bez obawy o zmniejszenie pojemności. Jest on zamykany na kluczyk (w zestawie), dlatego dostęp do niego będzie miał tylko właściciel. Jak go naładować? Za pomocą ładowarki dołączonej do roweru. Ładowanie jest możliwe zarówno z akumulatorem w ramie, jak też po wyjęciu go z roweru. Osoby zainteresowane informacjami dotyczącymi obliczania realnego zasięgu oraz parametrów dotyczących akumulatorów w rowerach elektrycznych zachęcamy do przeczytania artykułu pt „Ile kilometrów mogę przejechać na pełnej baterii?”, który znajduje się w naszej bazie wiedzy.
Wyświetlacz Shimano serii E6100
Shimano SC-E6100 jest największym wyświetlaczem z rodziny Shimano. Czarno-biały, podświetlany, zlokalizowany centralnie na kierownicy wyświetlacz zapewnia jednoczesny dostęp do wszystkich najważniejszych dla użytkownika parametrów takich jak poziom naładowania baterii, stopień wspomagania, aktualna prędkość, godzina, aktualnie używanego przełożenia tylnej przerzutki (jedynie w systemie Di2), przebytego dystansu oraz wiele więcej. Wyświetlacz podobnie jak jego starszy brat, został wyposażony w moduł Bluetooth. Pozwala on w połączeniu z aplikacją eTube (dla systemów iOS i Android) na całkowitą personalizację parametrów, w taki sposób by napęd pracował dokładnie tak, jak sobie tego życzysz. Możliwa jest także integracja z innymi wyświetlaczami (Garmin, Sigma) dzięki zastosowaniu modułu ANT+.
Pełna kontrola nad mocą hamowania
Tarczowe hamulce hydrauliczne Shimano Deore Disc BR-T6000 (hydrauliczny) nie boją się deszczu oraz trudnych warunków. Będą w nich hamować mocniej i pewniej niż inne konstrukcje, a do tego nie zużyją obręczy! Zastosowanie płynu zamiast linki umożliwia płynną regulację siły hamowania co wypływa na bezpieczeństwo. Ponadto klocki w hamulcach tarczowych wystarczają na dłużej co obniża koszt użytkowania roweru.
Wygodna jazda dzięki tłumieniu drgań - Rock Shox Paragon Gold RL (skok 65mm,) bez tapera
Dzięki temu amortyzatorowi jazda rowerem stanie się dużo wygodniejsza. Od teraz możesz jeździć po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach i odczuwać komfort. Podczas jazdy na Kross Trans Hybrid 5.0 ME odciążasz swoje stawy oraz dłonie.
Dopasuj rower do siebie
Regulowany mostek daje możliwość dopasowania roweru do Twoich potrzeb. Dzięki niemu możliwe jest przybliżenie / oddalenie kierownicy, co pozwala uzyskać komfortową, wyprostowaną pozycje na rowerze. Można by rzec, że ten rower prostuje plecy. Taki zabieg pozwala także na poprawienie widoczności gdyż wzrok naturalnie będzie kierował się wyżej. Można także obniżyć mostek aby uzyskać bardziej aerodynamiczną pozycję.
Rowerowa bagażówka
Rower Kross Trans Hybrid 5.0 ME został wyposażony w bagażnik, który zwiększa jego funkcjonalność. Na bagażniku można przewieźć laptopa, torebkę, przesyłkę bądź inny bagaż. Szybki dojazd do pracy, zakupy na targu lub w małym sklepie to żaden problem, nawet w zakorkowanych miastach. Z rowerem nie trzeba szukać też miejsca parkingowego, a dzięki dołączeniu sakw (sprzedawane osobno) można zrobić zakupy na cały tydzień. Szybko, sprawnie i ekologicznie. rower elektryczny Kross Trans Hybrid 5.0 ME zmieni Twój styl życia.
Schludny wygląd w każdej sytuacji
Rower Kross Trans Hybrid 5.0 ME posiada fabrycznie zamontowane błotniki, aby mogli Państwo używać go nawet podczas jazdy po deszczu. Regularna jazda rowerem korzystnie wpływa na zdrowie więc nie warto z niej rezygnować z powodu niesprzyjającej pogody. Dzięki błotnikom decyzja o wyborze roweru zamiast komunikacji miejskiej / samochodu będzie dużo łatwiejsza!
Właściwa ochrona bez zbędnej wagi
W jaki sposób lepiej chronić nogawki przed kontaktem z łańcuchem, a jednocześnie nie powiększać wagi roweru o dodatkowe 0,5 kilograma? Za pomocą osłony tarczy w korbie. Dzięki niej mogą się Państwo cieszyć jazdą bez troski o zabrudzenia.
„Zaparkuj” rower gdzie tylko chcesz
Kross Trans Hybrid 5.0 ME mogą Państwo postawić w dowolnym miejscu, ponieważ posiada stabilną podpórkę. Przerwę w jeździe mogą Państwo zrobić w dowolnym miejscu, bez konieczności szukania oparcia/stojaka lub zamartwienia że rower się zniszczy / obije.
Miększe, siodełko żelowe
Najtrudniejszym w zamianie elementem roweru jest siodełko. Oczywiście nie chodzi o specjalistyczne narzędzia czy wiedzę, ale indywidualne preferencje. Jest to najbardziej osobisty element roweru. Jedni lubią twarde, inni miękkie. Każdy lubi wygodne, jednak każdemu z nas może odpowiadać co innego. Kross Trans Hybrid 5.0 ME został w standardzie wyposażony w żelowe siodełko, które ma poprawiać komfort podczas jazdy.