Haibike XDURO AllTrail 6.0
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny Haibike XDURO AllTrail 6.0 jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. Haibike XDURO AllTrail 6.0 nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Idealny do poznawania nowych tras
Lubisz jeździć po duktach leśnych i znajomych singlach? Haibike XDURO AllTrail 6.0 będzie świetnym towarzyszem twoich przygód. Dzięki podwójnemu zawieszeniu o skoku 140 mm oraz mocnym hamulcom (Magura MT5, 203mm, 4-tłoczkowe ) wyjazd na Rychlebskie Ścieżki, single pod Smrkiem, czy nowe trasy w Zawoi przyniesie Ci wiele radości! Jest to rower dla osób, które chcą odetchnąć wśród pięknych górskich widoków.
SRAM GX Eagle - nowy napęd 1x12
Przerzutka tylna SRAM GX Eagle posiada te same sprawdzone technologie: X-HORIZON™, CAGE LOCK™, X-SYNC™, X-ACTUATION™ co dużo droższa SRAM XX1 Eagle. Jest to napęd jednorzędowy, który obsługuje kasetę 12-rzędów o rozpiętości do 11-50T. Tak ogromna różnica między najmniejszą, a największą zębatką umożliwia zarówno pokonywania stromych podjazdów oraz uzyskiwania sporych prędkości z dużą łatwością. System CAGE LOCK™ pozwala na szybkie zablokowanie wózka przerzutki w pozycji „otwartej” i łatwy demontaż koła. Ponieważ jest to napęd 1-rzędowy, zęby przedniej zębatki zostały wyprofilowane w taki sposób aby pewnie trzymać łańcuch nawet podczas jazdy po wybojach. Dodatkowo kółka przerzutki posiadają taki sam kształt, co poprawia stabilność łańcucha.
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu Haibike Flyon (TQ HPR120S) możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik Haibike Flyon (TQ HPR120S) jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
Rzecz zupełnie niespotykana
Najwyższa seria rowerów Haibike Flyon do której należy Haibike XDURO AllTrail 6.0 była projektowana kilka lat przez inżynierów Haibike’a. Myślą przewodnią było zintegrowanie trzech elementów: ramy roweru, silnika i akumulatora. Wszystko po to, aby rower pomimo posiadania silnika o niespotykanych parametrach oraz akumulatora o ogromnej pojemności (630Wh) dawał odczucia maksymalnie zbliżone do klasycznego roweru. Silnik w tym rowerze to model HPR120S firmy TQ. Liczba w nazwie wskazuje właśnie na moment obrotowy silnika wynoszący aż 120 Niutonometrów. Takich wartości próżno szukać u konkurencji. Najmocniejsze silniki konkurencji pozostają w tyle, ponieważ TQ ma nawet aż o 60% więcej Nm. Już ze specyfikacji widać, że przewaga jest miażdżąca, a pierwsza jazda nie pozostawi najmniejszych wątpliwości!
48 V system zasilania
Silnik roweru Haibike XDURO AllTrail 6.0 jest zasilany napięciem 48 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Solidne zasilanie roweru
Posiadając akumulator naładowany do pełna, mogą Państwo przejechać nawet do do 100 kilometrów na raz! Jego pojemność wynosi 630 Wh . Pracuje on na napięciu 48 V i został umieszczony wewnątrz ramy . Dzięki temu rower na pierwszy rzut oka, nie wygląda na elektryka. Akumulator jest wykonany w technologii litowo-jonowej. Nie posiada efektu pamięci oraz waży zaledwie kilka kilogramów. Można go doładować w dowolnym momencie bez obawy o zmniejszenie pojemności. Jest on zamykany na kluczyk (w zestawie), dlatego dostęp do niego będzie miał tylko właściciel. Jak go naładować? Za pomocą ładowarki dołączonej do roweru. Ładowanie jest możliwe zarówno z akumulatorem w ramie, jak też po wyjęciu go z roweru. Osoby zainteresowane informacjami dotyczącymi obliczania realnego zasięgu oraz parametrów dotyczących akumulatorów w rowerach elektrycznych zachęcamy do przeczytania artykułu pt „Ile kilometrów mogę przejechać na pełnej baterii?”, który znajduje się w naszej bazie wiedzy.
Najbardziej zaawansowany wyświetlacz na rynku
Wyświetlacz Haibike Flyon The Display to wyświetlacz kolorowy z ekranem o dużej czytelności zarówno w pełnym słońcu oraz po zmroku ponieważ posiada podświetlenie. Poza ogromną = ilością funkcji i możliwością konfiguracji został także wyposażony w moduł Bluetooth (BLE). Współpracuje on choćby z dedykowaną aplikacją od Haibike (iOS / Android). Informuje on także o aktywacji chipu eConnect. Dużo więcej informacji o tym wyświetlaczu prezentujemy w filmie znajdującym się poniżej.
Megamocne hamulce czterotłoczkowe
Magura MT5 to czterotłoczkowy hydrauliczny hamulec tarczowy, który czerpie garściami z topowego modelu MT7 PRO. Został on stworzony z myślą o jeździe enduro i downhill’u. Jest solidny, bardzo mocny, a jednocześnie bardzo lekki dzięki użyciu materiałów jak Carbotecture i aluminium. MT5 został wykonany w technologii Easy Bleed, posiada regulację klamki, a w środku hamulca płynie olej mineralny.
Wygodna jazda dzięki tłumieniu drgań - RockShox Revelation RC, powietrze, Skok: 140mm
Dzięki temu amortyzatorowi jazda rowerem stanie się dużo wygodniejsza. Od teraz możesz jeździć po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach i odczuwać komfort. Podczas jazdy na Haibike XDURO AllTrail 6.0 odciążasz swoje stawy oraz dłonie.
Właściwa wysokość siodełka, w każdej chwili
Używając rowerów MTB regularnie wyjeżdżamy pod stromy podjazd by następnie sunąć szybko w dół. Każdą z tych czynności wykonuje się lepiej gdy możemy dobrać właściwą wysokość siodełka. Podczas podjazdu – wysoko, a podczas zjazdu niżej. Właśnie dlatego pewien czas temu na rynku rowerowym pojawiła się kolejna innowacja – sztyca regulowana (ang. dropper). Dzięki niej podnoszenie i opuszczanie siodełka jest łatwe, płynne i może odbywać się w trakcie jazdy. Podjeżdżając wzniesienie podnosimy siodełko, aby noga pracowała w pełnym zakresie ruchu. A podczas zjazdu opuszczamy je, aby obniżyć środek ciężkości. Poprawia to także sterowność oraz minimalizuje ryzyko uderzenia się o siodełko podczas podczas jazdy. Regulacja wysokości jest możliwa za pomocą manetki zainstalowanej na kierownicy, a wewnętrzna budowa sztycy nie pozwala na obracanie się siodełka. Każdy kto choć raz spróbował jeździć ze sztycą pneumatyczną nie chce wracać do czasów gdy jej nie miał!