Haibike SDURO HardFour 1.0
Działa ze wspomaganiem do 20 km/h
Rower elektryczny Haibike SDURO HardFour 1.0 jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że można nim jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie z prędkością do 20 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza dla dzieci. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. Haibike SDURO HardFour 1.0 nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Mniej znaczy więcej
Haibike SDURO HardFour 1.0 jest rowerem MTB z przednim amortyzatorem. Jest najbardziej uniwersalnym rowerem który sprawdzi się zarówno w terenie górskim, w lesie czy na drodze asfaltowej. Dzięki zastosowaniu przedniej amortyzacji, siła mięśni jest efektywnie przekazywana na koło. Rower jest lżejszy od podobnych konstrukcji z podwójnym zawieszeniem. Przedni amortyzator posiada skok równy 63 mm .
Lekka i prosta w obsłudze przerzutka
W rowerze Haibike SDURO HardFour 1.0 znajdziesz przerzutkę zewnętrzną Shimano Altus M2000 , która zapewnia precyzję zmiany biegów i łatwość regulacji. Dzięki temu, że obsługuje zewnętrzne zębatki, możliwa jest zmiana zestopniowania przełożeń w zależności od potrzeb użytkownika. Dodatkowo przerzutka zewnętrzna jest lekka i prosta w konserwacji.
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu Yamaha PW-TE możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik Yamaha PW-TE jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
Automatyczne wspomaganie
W rowerze Haibike SDURO HardFour 1.0 znajduje się silnik Yamaha PW-TE. Jest to silnik trzeciej generacji z systemem PAS do rowerów elektrycznych od Yamahy. Został on stworzony z myślą o płynnej jeździe w warunkach miejskich, a także podczas podjazdów. Yamaha PW-TE posiada aż cztery czujniki: obrotu korby, prędkości, nacisku na pedały oraz nachylenia. Dzięki tym czujnikom, silnik PW-TE automatycznie (używając funkcji auto) wykrywa w jakim terenie rowerzysta porusza się i ciągle dostosowuje poziom wspomagania dla uzyskania najbardziej płynnej jazdy. Podczas podjazdu będzie on wspomagał mocniej niż podczas jazdy po płaskim terenie. Posiada cztery tryby wspomagania: Eco+, Eco, Standard, High a także możliwość włączenia funkcji automatycznego wspomagania. Najwyższa możliwa kadencja to 100RPM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 60 Nm. Silnik posiada wolnobieg, który po wyłączeniu wspomagania umożliwia swobodną jazdę z minimalnym oporem.
36 V system zasilania
Silnik roweru Haibike SDURO HardFour 1.0 jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Niewielki i czytelny wyświetlacz LCD
W Haibike SDURO HardFour 1.0 został zamontowany niewielkich rozmiarów wyświetlacz Yamaha A z ekranem LCD o przekątnej wynoszącej 1,7 cala. W obudowie wyświetlacza znajduje się także 5 przycisków. Pomimo niewielkich rozmiarów pokazuje wszystkie niezbędne informacje takie jak : aktualna prędkość, poziom naładowania akumulatora, stopień wspomagania, ilość przejechanych kilometrów oraz zasięg. Więcej informacji znajdą Państwo w naszym filmie:
Pełna kontrola nad mocą hamowania
Tarczowe hamulce hydrauliczne Tektro M282, 160mm, 2-tłoczkowe nie boją się deszczu oraz trudnych warunków. Będą w nich hamować mocniej i pewniej niż inne konstrukcje, a do tego nie zużyją obręczy! Zastosowanie płynu zamiast linki umożliwia płynną regulację siły hamowania co wypływa na bezpieczeństwo. Ponadto klocki w hamulcach tarczowych wystarczają na dłużej co obniża koszt użytkowania roweru.
Wygodna jazda dzięki tłumieniu drgań - SR Suntour XCR LO Lockout, sprezyna stalowa, Skok: 63mm, stalowa rura sterowa 1 1/8", szybkozamykacz
Dzięki temu amortyzatorowi jazda rowerem stanie się dużo wygodniejsza. Od teraz możesz jeździć po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach i odczuwać komfort. Podczas jazdy na Haibike SDURO HardFour 1.0 odciążasz swoje stawy oraz dłonie.