KTM Ultra EVO
Mniej znaczy więcej
KTM Ultra EVO jest rowerem MTB z przednim amortyzatorem - RockShox Recon RL 29" 130 mm . Jest najbardziej uniwersalnym rowerem, który sprawdzi się zarówno w terenie górskim, w lesie, czy na drodze asfaltowej. Dzięki zastosowaniu przedniej amortyzacji, siła mięśni jest efektywnie przekazywana na koło. Rower jest lżejszy od podobnych konstrukcji z podwójnym zawieszeniem. Przedni amortyzator posiada skok równy 130 mm .
Shimano SLX M7100
Przerzutka Shimano SLX M7100 to brat modelu XT M8100, który korzysta z najważniejszych rozwiązań zastosowanych w wyższym modelu. W nowej odsłonie obsługuje ona 12-rzędową kasetę o rozpiętości 10-51T . M7100 wykorzystuje technologię RD+, który zapewnia lepszą stabilność łańcucha podczas jazdy w terenie. Dodatkowo znajdziemy tu także większe kółeczko przerzutki (13T), a to wszystko przy zachowaniu wagi wynoszącej zaledwie 320 gramów!
Sprawdzone hamulce od Shimano
Shimano MT400 to hydrauliczne hamulce tarczowe przeznaczone do rowerów MTB, Cross Country czy All Mountain. Wewnątrz znajduje się olej mineralny, dzięki czemu rowerzysta może kontrolować siłę hamowania z dużą precyzją. Zostały one wyposażone w technologię One Way Bleeding, która ułatwia odpowietrzanie hamulców dla uzyskania najwyższej siły hamowania. Zaciski współpracują z żywicznymi okładzinami Shimano B01S.
Wygodna jazda dzięki tłumieniu drgań - RockShox Recon RL 29" 130 mm
Dzięki temu amortyzatorowi jazda rowerem stanie się dużo wygodniejsza. Od teraz możesz jeździć po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach i odczuwać komfort. Podczas jazdy na KTM Ultra EVO odciążasz swoje stawy oraz dłonie.
Właściwa wysokość siodełka, w każdej chwili
Używając rowerów MTB regularnie wyjeżdżamy pod stromy podjazd by następnie sunąć szybko w dół. Każdą z tych czynności wykonuje się lepiej gdy możemy dobrać właściwą wysokość siodełka. Podczas podjazdu – wysoko, a podczas zjazdu niżej. Właśnie dlatego pewien czas temu na rynku rowerowym pojawiła się kolejna innowacja – sztyca regulowana (ang. dropper). Dzięki niej podnoszenie i opuszczanie siodełka jest łatwe, płynne i może odbywać się w trakcie jazdy. Podjeżdżając wzniesienie podnosimy siodełko, aby noga pracowała w pełnym zakresie ruchu. A podczas zjazdu opuszczamy je, aby obniżyć środek ciężkości. Poprawia to także sterowność oraz minimalizuje ryzyko uderzenia się o siodełko podczas podczas jazdy. Regulacja wysokości jest możliwa za pomocą manetki zainstalowanej na kierownicy, a wewnętrzna budowa sztycy nie pozwala na obracanie się siodełka. Każdy kto choć raz spróbował jeździć ze sztycą pneumatyczną nie chce wracać do czasów gdy jej nie miał!