Winora Tria N8 eco
Wspomaganie do 25 km/h
Napęd elektryczny w rowerze Winora Tria N8 eco jest aktywny do prędkości 25 km/h podczas pedałowania i dzięki temu spełnia przepisy ruchu drogowego. Możliwe jest poruszanie się ze wspomaganiem, wyłącznie do tej prędkości. To bezpieczna i komfortowa prędkość, zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Po jej przekroczeniu, rozpędzanie roweru jest możliwe, jednak bez wsparcia silnika. Rower nie zwalnia i nie hamuje samoczynnie. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem bez wsparcia silnika. Dzięki temu, rower jest uniwersalny. Można jechać na nim z minimalnym wysiłkiem lub zrobić trening. Bądź też szybko podjechać pod górę i szybko z niej zjechać.
Rama wykonana z aluminium
Rama roweru została wykonana z aluminium. Dzięki wykorzystaniu tego materiału, możliwe jest stworzenie dość lekkiej, bardzo wytrzymałej ramy, o niebanalnym kształcie. Rama jest trwała i sztywna co sprawia, że rower będzie służył przez lata. Posiada on dobre właściwości jezdne i szybko reaguje na ruchy kierownicą, co jest istotne przy nagłym ominięciu dziury czy innej przeszkody. Maksymalny udźwig (waga roweru + bagaż + rowerzysta) wynosi .
Rama na której każdemu będzie wygodnie
Rama w Winora Tria N8 eco została zaprojektowana tak, aby jeździło się na nim wygodne mężczyznom i kobietom o zbliżonym wzroście. Winora Tria N8 eco to rower bardzo uniwersalny. Dzięki jedno rurowej konstrukcji wsiadanie i schodzenie z roweru jest prostsze i wygodniejsze. Umożliwia także jazdę w dowolnym stroju od sportowego do formalnego.
Całoroczny rower miejski
To zaskakujące jak małe kroki potrafią doprowadzić nas do wielkich rzeczy. Jeżdżąc do pracy rowerem po 9 kilometrów w jedną stronę, redukujemy produkcję dwutlenku węgla o okło 600 kg w porównaniu z samochodem benzynowym. Każdego roku! A wiesz ile kilometrów rocznie przejedziesz? Pokonasz odległość jak z Łodzi do Amsterdamu... i z powrotem... dwa razy! Tak, brzmi to jak coś niemożliwego ale to prawda. Jednocześnie na takim dystansie jazda rowerem nie trwa dłużej niż podróż komunikacją miejską czy samochodem. Codzienna porcja ruchu poprawia kondycję i wpływa na samopoczucie. Zyskujesz więc poprawę kondycji fizycznej, oszczędzasz pieniądze i czas oraz dbasz o środowisko przy każdej podróży rowerem! Ważnym jest by rower, którego codziennie używasz, był wygodny i praktyczny. Miejska rama w Winora Tria N8 eco pozwala na wygodną i wyprostowaną pozycję co pomaga obserwować ruch samochodowy i pieszy. Zwiększa także Twoje bezpieczeństwo. Praktyczne dodatki jak błotniki, osłony i bagażnik pozwalają wygodniej użytkować rower podczas codziennej jazdy.
Dobry napęd w rowerze, to rzecz najważniejsza
Winora Tria N8 eco posiada 1x8 biegów. Za zmianę biegów odpowiedzialna jest tylna przerzutka Shimano Nexus , zębatka tylna 19T i korba Winora . Za przeniesienie napędu na tylne koło odpowiedzialny jest łańcuch KMC X8 .
Niezwykle tania w eksploatacji i bezobsługowa
W Winora Tria N8 eco umieszczono wewnętrzną przerzutkę planetarną Shimano Nexus , która posiada 1x8 biegów. Cechuje ją bardzo niska awaryjność i jest prawie bezobsługowa, w porównaniu do przerzutek zewnętrznych. Interwały serwisowe są dłuższe. Biegi umieszczone zostały w jej wnętrzu, dzięki czemu łańcuch wystarcza na dużo więcej kilometrów, a to sprawia, że koszt użytkowania roweru jest niewielki. Kolejnym plusem tej przerzutki Shimano Nexus jest możliwość zmiany biegów także podczas postoju czy tuż przed ruszeniem.
Pełnia możliwości i precyzyjna kontrola
Dzięki silnikowi centralnemu Bosch Active Line Plus możesz dojechać praktycznie wszędzie. To najbardziej uniwersalny i porządany rodzaj silnika montowany w rowerach elektrycznych. Pracuje płynnie, ma większy moment obrotowy od napędów w piaście tylnego koła i jest od nich bardziej czuły. Szybko reaguje na ukształtowanie terenu i sposób w jaki pedałujemy. Dzięki temu, że przenosi moc na koło poprzez łańcuch to wspomaganie jest bardzo płynne. Po pewnym czasie przestajemy zauważać, że silnik nas wspomaga, tylko czujemy swoje większe możliwości. Synchronizacja jest po prostu idealna! Jazda na Winora Tria N8 eco do złudzenia przypomina jazdę na tradycyjnym rowerze, jednak jeździ się lżej. Silnik jest umieszczony nisko. Obniża to środek ciężkości roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem. Jednocześnie nie zmniejsza drastycznie prześwitu, tak potrzebnego podczas pokonywania większych przeszkód.
Silnik idealny do miasta
Bosch Active Plus zamontowany w tym rowerze, posiada 50Nm momentu obrotowego i do 270% wsparcia. To sprawia, że Winora Tria N8 eco jest idealnym rowerem do poruszania się w mieście oraz weekendowej rekreacji. Centralny silnik Bosch Active wspomoże Cię swoją mocą, gdy trafisz po drodze na wzniesienie. Silnik Bosch spełnia niemieckie normy jakości. Do dyspozycji masz cztery tryby wspomagania (Eco, Tour, Sport oraz Turbo), które możesz zmieniać w zależności od własnych preferencji.
Niewielka i lekka ładowarka
W zestawie z rowerem znajduje się poręczna ładowarka Bosch Compact 2A. Jest dużo mniejsza i lżejsza w porównaniu do wersji 4A. Jej waga wynosi zaledwie 600 gramów, dzięki temu mogą ją Państwo zawsze mieć pod ręką. Czas ładowania akumulatora 400 Wh do poziomu 100% trwa
około 6,5 godziny.
Potrzebujesz niesamowicie szybkiego ładowania? Gorąco polecamy sprawdzić zasilacz Bosch Fast Charger 6A (sprzedawany osobno). Pojemność akumulatora po 700 – 800 cyklach powinna wynosić około 60 – 80% pierwotnej pojemności. Jeśli są Państwo zainteresowani tym tematem, to polecamy nasz artykuł pt. "Jak użytkować baterię w rowerze elektrycznym?”, który znajduje się w Bazie Wiedzy.
Zasilanie z wnętrza ramy
Nowo zaprojektowana rama pozwoliła na umieszczenie akumulatora wewnątrz ramy. Dzięki temu Winora Tria N8 eco na pierwszy rzut oka, nie wygląda na elektryka. Bardzo pozytywnie wpłynęło to na wyważenie roweru, a także na ochronę akumulatora. Jest on bowiem dodatkowo osłonięty przed warunkami atmosferycznymi oraz uderzeniami. Rower pracuje na napięciu 36 V . W pełni naładowana bateria (400 Wh ) pozwala na przejechanie nawet do 80 kilometrów na raz! Można ją naładować w ramie oraz po wyjęciu z ramy za pomocą ładowarki dołączonej do zestawu. Zainteresowanych informacjami dotyczącymi akumulatorów w rowerach, elektrycznych zachęcamy do przeczytania artykułów w naszej bazie wiedzy.
Kompaktowy wyświetlacz Bosch’a
Bosch Purion to wyświetlacz, który charakteryzuje się niewielkim rozmiarem oraz dobrą czytelnością. Przyciski zostały umieszczone tej samej obudowie, tuż obok niewielkiego panelu LCD. Jest ich łącznie 4: +, -, Walk, ON/OFF. Został zamontowany po lewej stronie kierownicy. Bosch Purion może wyświetlać następujące parametry: prędkość chwilową, przebieg dzienny, przebieg całkowity, stopień naładowania akumulatora. Przyciski +, - służą do zmiany trybu, WALK włącza wspomaganie do prędkości maks. 6 km/h (do prowadzenia roweru). Purion został wyposażony także w podświetlenie pozwalające na komfortowe użytkowanie wspomagania nawet po zmroku. Dzięki dużemu kontrastowi panel LCD jest czytelny także w pełnym słońcu. Więcej informacji znajdą Państwo naszej instrukcji obsługi tego wyświetlacza zamieszczonej poniżej.
Amortyzator SunTour NEX 25
SunTour NEX 25 to solidny amortyzator wyposażony w stalowe sprężyny o skoku 63 mm . Został zaprojektowany do bezawaryjnej jazdy po mieście i poza nim. Pomaga niwelować nierówności drogi asfaltowej i szutrowej. Ta wersja obsługuje hamulec hydrauliczny, tarczowy, nożny .
Funkcja WALK do 6 km/h
Rower Winora Tria N8 eco posiada funkcję wspomagania do prędkości 6 km/h. Nazywana jest trybem WALK. Jest bardzo przydatna podczas prowadzenia roweru. Działa zarówno na płaskim terenie, jak również podczas prowadzenia pod wzniesienie czy na rampie rowerowej.
Ustaw idealną wysokość mostka
Regulowany mostek daje możliwość dopasowania roweru do Twoich potrzeb. Każdy z nas jest inny i posiada swoje preferencje. Nawet rower w dobrze dobranym rozmiarze może wymagać drobnych regulacji. Dlatego regulowany mostek umożliwia podniesienie / obniżenie kierownicy, po to by uzyskać idealną, komfortową pozycję na rowerze.
Rowerowa bagażówka
Ten rower został wyposażony w bagażnik. Możesz na nim przewieźć laptopa, torebkę, przesyłkę czy fotelik z dzieckiem. Szybki dojazd do pracy, przedszkola, na targ, na zakupy to żaden problem. Omijaj korki, uniezależnij się od rozkładu jazdy komunikacji miejskiej i załatw wszystkie sprawunki bez dźwigania! Jeżdżąć rowerem nie musisz płacić za parking, a dzięki dołączeniu sakw (sprzedawane osobno) można zrobić zakupy na kilka dni. Szybko, sprawnie i ekologicznie. rower elektryczny Winora Tria N8 eco zmieni Twój styl życia.
Schludny wygląd w każdej sytuacji
Fabrycznie zamontowane błotniki doceni każdy rowerzysta. Delikatnie zwiększają wagę roweru, ale zawsze cieszy nas ich obecność, gdy na drodze pojawiają się kałuże. Zgodnie z starym powiedzeniem "deszcz pada tylko wtedy gdy zapomnisz parasola". Błotniki pomagają chronić nasze buty i odzież przed brudną wodą spod kół. Regularna jazda rowerem korzystnie wpływa na zdrowie, więc nie warto z niej rezygnować. Czy to z powodu niesprzyjającej pogody, czy obaw o ubrudzenie. Dzięki błotnikom decyzja o wyborze roweru zamiast samochodu jest łatwiejsza!
Wkręcające się nogawki to przeszłość
Jazda rowerem nie musi kojarzyć się z podwijaniem nogawki. Osłona łańcucha zamontowana w tym rowerze, pomoże ochronić Twoje nogawki przed wkręcaniem się w napęd bądź ubrudzeniem.
„Zaparkuj” rower gdzie tylko chcesz
Winora Tria N8 eco można postawić w dowolnym miejscu, ponieważ posiada stabilną podpórkę. Przerwę w jeździe możesz zrobić w dowolnym miejscu, bez konieczności szukania oparcia/stojaka lub zamartwienia że rower się zniszczy / obije.
Amortyzacja siodełka = większy komfort
Sztyca amortyzowana sprawia, że każda przejażdżka jest komfortowa. W uproszczeniu, działa ona podobnie jak niewielki amortyzator. Pomaga tłumić wstrząsy, które powstają w wyniku jazdy po nierównych drogach, wybojach, koleinach, dziurach oraz podczas pokonywania krawężników. Można powiedzieć, że "wygładza drogę". Polecamy je szczególnie osobom, które mają problemy z kręgosłupem, a także tym, którzy cenią wysoki komfort.