Lovelec Lugo
Ekspert
poleca Lovelec Lugo ze względu na:
- najniższą cenę wśród składanych rowerów elektrycznych w ofercie sklepu Mocnerowery,
- baterię bagażnikową o pojemności 10Ah, pozwalającą na przejechanie do 70km na jednym ładowaniu,
- niską ramę, zapewniającą komfortowe wsiadanie i zsiadanie z roweru.
Wspomaganie do 25 km/h
Napęd elektryczny w rowerze Lovelec Lugo jest aktywny do prędkości 25 km/h podczas pedałowania i dzięki temu spełnia przepisy ruchu drogowego. Możliwe jest poruszanie się ze wspomaganiem, wyłącznie do tej prędkości. To bezpieczna i komfortowa prędkość, zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Po jej przekroczeniu, rozpędzanie roweru jest możliwe, jednak bez wsparcia silnika. Rower nie zwalnia i nie hamuje samoczynnie. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem bez wsparcia silnika. Dzięki temu, rower jest uniwersalny. Można jechać na nim z minimalnym wysiłkiem lub zrobić trening. Bądź też szybko podjechać pod górę i szybko z niej zjechać.
Rama wykonana z aluminium
Rama roweru została wykonana z aluminium. Dzięki wykorzystaniu tego materiału, możliwe jest stworzenie dość lekkiej, bardzo wytrzymałej ramy, o niebanalnym kształcie. Rama jest trwała i sztywna co sprawia, że rower będzie służył przez lata. Posiada on dobre właściwości jezdne i szybko reaguje na ruchy kierownicą, co jest istotne przy nagłym ominięciu dziury czy innej przeszkody. Maksymalny udźwig (waga roweru + bagaż + rowerzysta) wynosi 140 kg .
Wszędzie się zmieści
Lovelec Lugo to rower zaprojektowany z myślą o osobach aktywnych. Regularne wycieczki, podróże i codzienne przemieszczanie po mieście to jego żywioł. Dzięki niewielkim rozmiarom po złożeniu, można go spakować do samochodu, pociągu czy na łódkę. Lovelec Lugo to także świetna propozycja dla osób przechowujących rower w mieszkaniu lub piwnicy. Dzięki wspomaganiu elektrycznemu porusza się z identycznymi prędkościami jak rowery z kołami 28 cali.
Dobry napęd w rowerze, to rzecz najważniejsza
Lovelec Lugo posiada 1x6 biegów. Za zmianę biegów odpowiedzialna jest tylna przerzutka Shimano Tourney , zębatka tylna i korba 52T . Za przeniesienie napędu na tylne koło odpowiedzialny jest łańcuch KMC .
Przerzutka tylna Shimano Tourney
Przerzutka tylna Shimano Tourney dedykowana jest dla zwolenników rekreacyjnej jazdy, którzy lubią spędzać wolne popołudnie czy niedzielę na dwóch kółkach. Posiada system indeksacji Dual SiS, dzięki któremu obsługa biegów jest bardziej intuicyjna. Regulacja nie jest trudna. Shimano Altus obsługuje 1x6 biegów.
Przemyślana konstrukcja tylnonapędowa
W tym rowerze zastosowano silnik tylny, który wspomaga rowerzystę do do 25 km/h . Silnik został zamontowany w tylnym kole i współpracuje z akumulatorem 360 Wh / 36 V . Jedną z jego największych zalet jest bezpośrednie przeniesienie mocy silnika, wprost na oponę. Kolejna to mniejsze zużycie łańcucha (ponieważ silnik działa niezależnie od mocy z jaką pedałujemy). Montaż i demontaż koła z silnikiem jest niezwykle prosty, dzięki zastosowaniu hermetycznego złącza. Po uruchomieniu wspomagania i ruszeniu, poczujemy od razu mocne przyspieszenie. Można je porównać do wiatru, który zawiał nam w plecy. Jazda ze wspomaganiem to wspaniałe uczucie!
Jak ładować akumulator?
Po rozładowaniu akumulatora można go naładować w rowerze lub po wyjęciu z roweru. Zrobisz to za pomocą ładowarki (230V/2A) dołączonej do zestawu. Naładuje ona akumulator 360 Wh do pełna w
około 5 godzin.
Regularne, częste doładowanie nie wpływa negatywnie na akumulator, ponieważ został wykonany w technologii litowo-jonowej. Po około 800 cyklach ładowania bateria powinna zachować 60-80% oryginalnej pojemności.
Litowo-jonowe zasilanie roweru
Całkowita pojemność akumulatora wynosi 360 Wh / 36 V . Jest on zamontowany na bagażniku . Można go naładować w rowerze oraz po wyjęciu z roweru. Wykonany został w technologii litowo-jonowej i nie posiada efektu pamięci. Można go naładować w dowolnym momencie za pomocą ładowarki dołączonej do zestawu. Jego waga jest zależna od pojemności. Przeciętnie bateria 750Wh waży około 4,5 kg, a 280Wh około 2,8 kg. Na w pełnim naładowanym akumulatorze, mogą Państwo przejechać nawet do 70 kilometrów. Jest zamykany na zamek (klucze są w zestawie), dlatego dostęp do niego będzie miał tylko właściciel.
Minimialistyczny wyświetlacz LED
Wyświetlacz LED w rowerze Lovelec Lugo charakteryzuje się niewielkim rozmiarem, prostotą obsługi, a za sprawą diod LED - czytelnością w pełnym słońcu.. W obudowie zostały umieszczone przyciski do jego obsługi, a także diody informujące o aktywnym trybie wspomagania oraz poziomie naładowania akumulatora.
Niska waga i opłaty
W rowerze Lovelec Lugo został zastosowany hamulec typu v-brake. Jest on bardzo lekki i tani w utrzymaniu. Kolejnym plusem jest łatwość regulacji i konserwacji, a okładziny są niedrogie, uniwersalne i łatwo-dostępne. Hamulec działa na linkę, więc do jego konserwacji nie będą potrzebne specjalistyczne i drogie narzędzia.
Funkcja WALK do 6 km/h
Rower Lovelec Lugo posiada funkcję wspomagania do prędkości 6 km/h. Nazywana jest trybem WALK. Jest bardzo przydatna podczas prowadzenia roweru. Działa zarówno na płaskim terenie, jak również podczas prowadzenia pod wzniesienie czy na rampie rowerowej.