Lovelec Flip
Ekspert poleca Lovelec Flip ze względu na:
- baterię o pojemności 12Ah, montowaną wewnątrz ramy, wpływającą na dobre wyważenie roweru,
- hamulce tarczowe charakteryzujące się większą modulacją oraz siła hamowania w porównaniu do tradycyjnych hamulców typu v-brake,
- amortyzowany widelec przedni poprawiający komfort jazdy.
Wspomaganie do 25 km/h
Napęd elektryczny w rowerze Lovelec Flip jest aktywny do prędkości 25 km/h podczas pedałowania i dzięki temu spełnia przepisy ruchu drogowego. Możliwe jest poruszanie się ze wspomaganiem, wyłącznie do tej prędkości. To bezpieczna i komfortowa prędkość, zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Po jej przekroczeniu, rozpędzanie roweru jest możliwe, jednak bez wsparcia silnika. Rower nie zwalnia i nie hamuje samoczynnie. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem bez wsparcia silnika. Dzięki temu, rower jest uniwersalny. Można jechać na nim z minimalnym wysiłkiem lub zrobić trening. Bądź też szybko podjechać pod górę i szybko z niej zjechać.
Rama wykonana z aluminium
Rama roweru została wykonana z aluminium. Dzięki wykorzystaniu tego materiału, możliwe jest stworzenie dość lekkiej, bardzo wytrzymałej ramy, o niebanalnym kształcie. Rama jest trwała i sztywna co sprawia, że rower będzie służył przez lata. Posiada on dobre właściwości jezdne i szybko reaguje na ruchy kierownicą, co jest istotne przy nagłym ominięciu dziury czy innej przeszkody. Maksymalny udźwig (waga roweru + bagaż + rowerzysta) wynosi 140 kg .
Rama na której każdemu będzie wygodnie
Rama w Lovelec Flip została zaprojektowana tak, aby jeździło się na nim wygodne mężczyznom i kobietom o zbliżonym wzroście. Lovelec Flip to rower bardzo uniwersalny. Dzięki jedno rurowej konstrukcji wsiadanie i schodzenie z roweru jest prostsze i wygodniejsze. Umożliwia także jazdę w dowolnym stroju od sportowego do formalnego.
Wszędzie się zmieści
Lovelec Flip to rower zaprojektowany z myślą o osobach aktywnych. Regularne wycieczki, podróże i codzienne przemieszczanie po mieście to jego żywioł. Dzięki niewielkim rozmiarom po złożeniu, można go spakować do samochodu, pociągu czy na łódkę. Lovelec Flip to także świetna propozycja dla osób przechowujących rower w mieszkaniu lub piwnicy. Dzięki wspomaganiu elektrycznemu porusza się z identycznymi prędkościami jak rowery z kołami 28 cali.
Dobry napęd w rowerze, to rzecz najważniejsza
Lovelec Flip posiada 1x8 biegów. Za zmianę biegów odpowiedzialna jest tylna przerzutka Shimano Altus , zębatka tylna i korba 52T . Za przeniesienie napędu na tylne koło odpowiedzialny jest łańcuch KMC, Z8.1 .
Lekka i prosta w obsłudze przerzutka
W rowerze Lovelec Flip zamontowana została przerzutka zewnętrzna Shimano Altus , która umożliwia zmianę biegów i regulację. Ponieważ obsługuje zewnętrzne zębatki, to możliwa jest zmiana zestopniowania przełożeń. W zależności od potrzeb użytkownika. Dodatkowo przerzutka zewnętrzna jest dość lekka, a jej konerwacja i regulacja jest nieskomplikowana.
Przemyślana konstrukcja tylnonapędowa
W tym rowerze zastosowano silnik tylny, który wspomaga rowerzystę do do 25 km/h . Silnik został zamontowany w tylnym kole i współpracuje z akumulatorem 432 Wh / 36 V . Jedną z jego największych zalet jest bezpośrednie przeniesienie mocy silnika, wprost na oponę. Kolejna to mniejsze zużycie łańcucha (ponieważ silnik działa niezależnie od mocy z jaką pedałujemy). Montaż i demontaż koła z silnikiem jest niezwykle prosty, dzięki zastosowaniu hermetycznego złącza. Po uruchomieniu wspomagania i ruszeniu, poczujemy od razu mocne przyspieszenie. Można je porównać do wiatru, który zawiał nam w plecy. Jazda ze wspomaganiem to wspaniałe uczucie!
Silnik w piaście koła
W rowerze Lovelec Flip zastosowano silnik AKM zamontowany w piaście tylnego koła. Posiada moment obrotowy dochodzący do 40 Nm i 250W mocy nominalnej. Obsługa silnika odbywa się z wyświetlacza. 5-stopniowe wspomaganie można samodzielnie zmieniać, za poomocą przycisków +/-. Dzięki wbudowanemu wolnobiegowi, podczas jazdy bez wspomagania, tylne koło kręci się lekko, jak w tradycyjnym rowerze.
Jak ładować akumulator?
Po rozładowaniu akumulatora można go naładować w rowerze lub po wyjęciu z roweru. Zrobisz to za pomocą ładowarki (230V/2A) dołączonej do zestawu. Naładuje ona akumulator 432 Wh do pełna w
około 6,5 godziny.
Regularne, częste doładowanie nie wpływa negatywnie na akumulator, ponieważ został wykonany w technologii litowo-jonowej. Po około 800 cyklach ładowania bateria powinna zachować 60-80% oryginalnej pojemności.
Zasilanie z wnętrza ramy
Nowo zaprojektowana rama pozwoliła na umieszczenie akumulatora wewnątrz ramy. Dzięki temu Lovelec Flip na pierwszy rzut oka, nie wygląda na elektryka. Bardzo pozytywnie wpłynęło to na wyważenie roweru, a także na ochronę akumulatora. Jest on bowiem dodatkowo osłonięty przed warunkami atmosferycznymi oraz uderzeniami. Rower pracuje na napięciu 36 V . W pełni naładowana bateria (432 Wh ) pozwala na przejechanie nawet do 80 kilometrów na raz! Można ją naładować w ramie oraz po wyjęciu z ramy za pomocą ładowarki dołączonej do zestawu. Zainteresowanych informacjami dotyczącymi akumulatorów w rowerach, elektrycznych zachęcamy do przeczytania artykułów w naszej bazie wiedzy.
Czytelny wyświetlacz LCD
W rowerze Lovelec Flip został zainstalowany wyświetlacz LCD. Pokazuje on istotne parametry jak stan naładowania baterii i aktualną prędkość oraz przebyty dystans. Służy także do zmiany trybu wspomagania.
Najlepsze połączenie dwóch światów
Hamulce Tektro w rowerze Lovelec Flip hamują tak samo w gorący słoneczny dzień jak i jesienna ulewę. Obręcze będą długowieczne ponieważ okładziny hamulcowe ściskają tarcze zamiast obręczy jak w hamulcach szczękowych. Ponadto zastosowanie linki sprawia, że możesz samodzielnie ustawić pożądaną siłę hamowania i to bez konieczności posiadania specjalistycznych narzędzi oraz wiedzy.
Wygoda i tłumienie nierówności
Przedni amortyzator o skoku sprawia, że jazda rowerem staje się dużo wygodniejsza. Amortyzacja sprężynowa umożliwia jazdę po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach bez utraty komfortu.
Funkcja WALK do 6 km/h
Rower Lovelec Flip posiada funkcję wspomagania do prędkości 6 km/h. Nazywana jest trybem WALK. Jest bardzo przydatna podczas prowadzenia roweru. Działa zarówno na płaskim terenie, jak również podczas prowadzenia pod wzniesienie czy na rampie rowerowej.