Winora Sinus Tria N8f
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny Winora Sinus Tria N8f jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. Winora Sinus Tria N8f nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Rama na której każdemu będzie wygodnie
Rama w Winora Sinus Tria N8f została zaprojektowana tak by jeździło się na nim wygodne mężczyznom i kobietom, jest to więc rower bardzo uniwersalny. Wsiadanie i schodzenie z Winora Sinus Tria N8f jest niesamowicie łatwe dzięki jedno rurowej konstrukcji. Pozwala to także na jazdę rowerem w każdym stroju od sportowego do formalnego.
Radość to czas spędzony w ulubiony sposób
Z Winora Sinus Tria N8f każda wycieczka będzie u Ciebie wywoływała uśmiech i przywoływała te same emocje co pierwsza, samodzielna jazda rowerem. Dlaczego? Bo jazda na tym rowerze to czysta przyjemność. Nie tylko można dojechać na nim dalej dzięki zastosowaniu dobrej jakości komponentów, ale też będzie to wygodna jazda dzięki praktycznym dodatkom (o tym piszemy nieco niżej).
Przerzutka niezwykle tania w eksploatacji
W Winora Sinus Tria N8f umieszczono wewnętrzną przerzutkę planetarną , która posiada 1x8 biegów. Cechuje ją bardzo niska awaryjność i bezobsługowość, w porównaniu do przerzutek zewnętrznych. Dzięki temu, że biegi umieszczone są wewnątrz, łańcuch wystarcza na więcej kilometrów, a koszt użytkowania roweru jest niższy. Używając przerzutki Shimano Nexus można też zmieniać biegi (np. redukować je) podczas postoju lub na moment przed ruszeniem.
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu Bosch Active Line Plus możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik Bosch Active Line Plus jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
Silnik idealny do miasta
Bosch Active Plus zamontowany w tym rowerze, posiada 50Nm momentu obrotowego co sprawia, że jest idealnym partnerem podczas poruszania się w mieście oraz weekendowej rekreacji. Centralny silnik Bosch Active świetnie poradzi sobie gdy spotkasz po drodze wzniesienie. Silnik spełnia niemieckie normy jakości. Tryb wspomagania można bardzo łatwo regulować za pomocą przycisków umieszczonych na panelu sterującym. Bosch Active Plus dzięki specjalnej konstrukcji pozwala na praktycznie bezoporową jazdę po wyłączeniu wspomagania elektrycznego.
36 V system zasilania
Silnik roweru Winora Sinus Tria N8f jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Naładuj akumulator w zaledwie 5 godzin
Winora Sinus Tria N8f został wyposażony w mocną ładowarkę Bosch 4A. Czas ładowania akumulatora 500Wh do poziomu 80-100% trwa około 5 godzin! Przy akumulatorze 400Wh aż godzinę krócej! Najbardziej pojemny akumulator Bosch’a (625Wh) naładuje się do pełna w około 5 godzin. Ładowarka waży około 800 gramów, dlatego mogą ją Państwo zabrać ze sobą w podróż. Żywotność baterii wynosi około 700 – 800 cykli. Po tym czasie akumulator powinien posiadać około 60 – 80 % oryginalnej pojemności. Jeśli są Państwo zainteresowani tym tematem, to polecamy nasz artykuł pt. "Jak użytkować baterię w rowerze elektrycznym?", który znajduje się w Bazie Wiedzy.
Duży i czytelny LCD z opcją ładowania
Wyświetlacz Bosch Intuvia to sprawdzona konstrukcja charakteryzująca się dobrą czytelnością oraz odpowiednio dobranym rozmiarem wyświetlacza. Został on zamontowany na środku kierownicy dzięki czemu możesz szybko sprawdzić najważniejsze parametry jazdy. Model Intuvia pokazuje wszystkie niezbędne informacje jak: prędkość chwilowa / średnia / maksymalna. Poziom naładowania akumulatora, przebieg dzienny i całkowity, godzina, długość jazdy / wycieczki wyrażona w godzinach i minutach. Podczas jazdy rowerem Winora Sinus Tria N8f mamy do wyboru jeden z czterech trybów wspomagania: Eco, Tour, Sport i Turbo. System wspomagania posiada także funkcję WALK. Pomaga ona w prowadzeniu roweru pod wzniesienie z prędkością do 6 km/h. Gniazdo micro USB znajdujące się w panelu sterującym pozwoli naładować smartfon czy nawigację. Więcej dowiedzą się państwo z naszej instrukcji obsługi wideo.
Precyzja hamowania i prosta obsługa
Rower elektryczny Winora Sinus Tria N8f posiada bardzo oryginalny zestaw hamulców Magura HS11 . Jest to hamulec szczękowy, który nie posiada linki. W zamian w specjalnym przewodzie znajduje się olej mineralny. Posiadają one dużo większą modulację siły hamowania niż hamulce na linkę. Wymiana klocków w Magura HS11 jest bardzo prosta, a po założeniu „same ustawią się” równolegle do obręczy – nie będą ocierać.
Wygodna jazda dzięki tłumieniu drgań - SR Suntour NEX E25, sprezyna stalowa, Skok: 50mm, aluminium steerer tube 1 1/8" - 1 1/2" tapered
Dzięki temu amortyzatorowi jazda rowerem stanie się dużo wygodniejsza. Od teraz możesz jeździć po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach i odczuwać komfort. Podczas jazdy na Winora Sinus Tria N8f odciążasz swoje stawy oraz dłonie.
Naładuj akcesoria podczas jazdy
Rower Winora Sinus Tria N8f został wyposażony w złącze USB 5V. Za jego pomocą możliwe jest naładowanie nawigacji GPS, smartfona, lampki rowerowej czy słuchawek bezprzewodowych (za pomocą przewodu).
Dopasuj rower do siebie
Regulowany mostek daje możliwość dopasowania roweru do Twoich potrzeb. Dzięki niemu możliwe jest przybliżenie / oddalenie kierownicy, co pozwala uzyskać komfortową, wyprostowaną pozycje na rowerze. Można by rzec, że ten rower prostuje plecy. Taki zabieg pozwala także na poprawienie widoczności gdyż wzrok naturalnie będzie kierował się wyżej. Można także obniżyć mostek aby uzyskać bardziej aerodynamiczną pozycję.
Rowerowa bagażówka
Rower Winora Sinus Tria N8f został wyposażony w bagażnik, który zwiększa jego funkcjonalność. Na bagażniku można przewieźć laptopa, torebkę, przesyłkę bądź inny bagaż. Szybki dojazd do pracy, zakupy na targu lub w małym sklepie to żaden problem, nawet w zakorkowanych miastach. Z rowerem nie trzeba szukać też miejsca parkingowego, a dzięki dołączeniu sakw (sprzedawane osobno) można zrobić zakupy na cały tydzień. Szybko, sprawnie i ekologicznie. rower elektryczny Winora Sinus Tria N8f zmieni Twój styl życia.
Schludny wygląd w każdej sytuacji
Rower Winora Sinus Tria N8f posiada fabrycznie zamontowane błotniki, aby mogli Państwo używać go nawet podczas jazdy po deszczu. Regularna jazda rowerem korzystnie wpływa na zdrowie więc nie warto z niej rezygnować z powodu niesprzyjającej pogody. Dzięki błotnikom decyzja o wyborze roweru zamiast komunikacji miejskiej / samochodu będzie dużo łatwiejsza!
Wkręcające się nogawki to przeszłość
Jazda rowerem nie musi kojarzyć się z podwijaniem nogawki. Osłona łańcucha znajdująca się w Winora Sinus Tria N8f to praktyczny dodatek który pomoże ochronić Twoje ubranie.
„Zaparkuj” rower gdzie tylko chcesz
Winora Sinus Tria N8f mogą Państwo postawić w dowolnym miejscu, ponieważ posiada stabilną podpórkę. Przerwę w jeździe mogą Państwo zrobić w dowolnym miejscu, bez konieczności szukania oparcia/stojaka lub zamartwienia że rower się zniszczy / obije.
Właściwa wysokość siodełka, w każdej chwili
Używając rowerów MTB regularnie wyjeżdżamy pod stromy podjazd by następnie sunąć szybko w dół. Każdą z tych czynności wykonuje się lepiej gdy możemy dobrać właściwą wysokość siodełka. Podczas podjazdu – wysoko, a podczas zjazdu niżej. Właśnie dlatego pewien czas temu na rynku rowerowym pojawiła się kolejna innowacja – sztyca regulowana (ang. dropper). Dzięki niej podnoszenie i opuszczanie siodełka jest łatwe, płynne i może odbywać się w trakcie jazdy. Podjeżdżając wzniesienie podnosimy siodełko, aby noga pracowała w pełnym zakresie ruchu. A podczas zjazdu opuszczamy je, aby obniżyć środek ciężkości. Poprawia to także sterowność oraz minimalizuje ryzyko uderzenia się o siodełko podczas podczas jazdy. Regulacja wysokości jest możliwa za pomocą manetki zainstalowanej na kierownicy, a wewnętrzna budowa sztycy nie pozwala na obracanie się siodełka. Każdy kto choć raz spróbował jeździć ze sztycą pneumatyczną nie chce wracać do czasów gdy jej nie miał!