Winora Sinus Tria 7eco ME
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny Winora Sinus Tria 7eco ME jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. Winora Sinus Tria 7eco ME nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Radość to czas spędzony w ulubiony sposób
Z Winora Sinus Tria 7eco ME każda wycieczka będzie u Ciebie wywoływała uśmiech i przywoływała te same emocje co pierwsza, samodzielna jazda rowerem. Dlaczego? Bo jazda na tym rowerze to czysta przyjemność. Nie tylko można dojechać na nim dalej dzięki zastosowaniu dobrej jakości komponentów, ale też będzie to wygodna jazda dzięki praktycznym dodatkom (o tym piszemy nieco niżej).
Lekka i prosta w obsłudze przerzutka
W rowerze Winora Sinus Tria 7eco ME znajdziesz przerzutkę zewnętrzną Shimano Altus M310 , która zapewnia precyzję zmiany biegów i łatwość regulacji. Dzięki temu, że obsługuje zewnętrzne zębatki, możliwa jest zmiana zestopniowania przełożeń w zależności od potrzeb użytkownika. Dodatkowo przerzutka zewnętrzna jest lekka i prosta w konserwacji.
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu Bosch Active Line możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik Bosch Active Line jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
Centralny silnik od Bosch'a
Stworzony do miasta. Silnik Bosch Active Line posiada 40 Nm momentu obrotowego. Dzięki niemu możesz spokojnie poruszać się po mieście, a także poza nim. Rower posiada cztery tryby wspomagania (TURBO +250%, SPORT +170%, TOUR +100%, ECO +40% oraz WYŁ). Poziom wspomagania możesz zmienić z poziomu wyświetlacza. Na Winora Sinus Tria 7eco ME możesz też jeździć z wyłączonym silnikiem, a kręcenie korbą będzie równie płynne co w tradycyjnym rowerze.
36 V system zasilania
Silnik roweru Winora Sinus Tria 7eco ME jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Kompaktowy wyświetlacz Bosch’a do rowerów MTB
Rower Winora Sinus Tria 7eco ME został wyposażony w znany i sprawdzony wyświetlacz LCD Bosch Purion. Charakteryzuje go czytelność oraz kompaktowy rozmiar, a także umieszczenie przycisków i panelu LCD w jednej obudowie. Jest on zamontowany po lewej stronie kierownicy. Jego niewielkie rozmiary sprawiają, że producenci rowerów eMTB tak chętnie montują go w swoich maszynach. W trudnym terenie potrzebujemy wyświetlacza, który pokaże niezbędne parametry, a w razie upadku lub złej pogody - nic mu się nie stanie. Panel LCD jest czytelny nawet w pełnym słońcu. Bosch Purion pokazuje następujące parametry jazdy: prędkość chwilową oraz dzienny i całkowity przebieg roweru, stopień naładowania akumulatora oraz przyciski do zmiany trybu oraz włącznik wspomagania WALK z prędkością maks. 6 km/h (do prowadzenia roweru). Został on wyposażony także w podświetlenie pozwalające na komfortowe użytkowanie wspomagania nawet po zmroku. Więcej informacji znajdą Państwo naszej instrukcji obsługi tego wyświetlacza w postaci filmu.
Pełna kontrola nad mocą hamowania
Tarczowe hamulce hydrauliczne Tektro T285, 180mm & 160mm nie boją się deszczu oraz trudnych warunków. Będą w nich hamować mocniej i pewniej niż inne konstrukcje, a do tego nie zużyją obręczy! Zastosowanie płynu zamiast linki umożliwia płynną regulację siły hamowania co wypływa na bezpieczeństwo. Ponadto klocki w hamulcach tarczowych wystarczają na dłużej co obniża koszt użytkowania roweru.
Wygodna jazda dzięki tłumieniu drgań - SR Suntour NEX E25, sprezyna stalowa, Skok: 50mm, aluminium steerer tube 1 1/8" - 1 1/2" tapered
Dzięki temu amortyzatorowi jazda rowerem stanie się dużo wygodniejsza. Od teraz możesz jeździć po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach i odczuwać komfort. Podczas jazdy na Winora Sinus Tria 7eco ME odciążasz swoje stawy oraz dłonie.
Rowerowa bagażówka
Rower Winora Sinus Tria 7eco ME został wyposażony w bagażnik, który zwiększa jego funkcjonalność. Na bagażniku można przewieźć laptopa, torebkę, przesyłkę bądź inny bagaż. Szybki dojazd do pracy, zakupy na targu lub w małym sklepie to żaden problem, nawet w zakorkowanych miastach. Z rowerem nie trzeba szukać też miejsca parkingowego, a dzięki dołączeniu sakw (sprzedawane osobno) można zrobić zakupy na cały tydzień. Szybko, sprawnie i ekologicznie. rower elektryczny Winora Sinus Tria 7eco ME zmieni Twój styl życia.
Schludny wygląd w każdej sytuacji
Rower Winora Sinus Tria 7eco ME posiada fabrycznie zamontowane błotniki, aby mogli Państwo używać go nawet podczas jazdy po deszczu. Regularna jazda rowerem korzystnie wpływa na zdrowie więc nie warto z niej rezygnować z powodu niesprzyjającej pogody. Dzięki błotnikom decyzja o wyborze roweru zamiast komunikacji miejskiej / samochodu będzie dużo łatwiejsza!
Wkręcające się nogawki to przeszłość
Jazda rowerem nie musi kojarzyć się z podwijaniem nogawki. Osłona łańcucha znajdująca się w Winora Sinus Tria 7eco ME to praktyczny dodatek który pomoże ochronić Twoje ubranie.
„Zaparkuj” rower gdzie tylko chcesz
Winora Sinus Tria 7eco ME mogą Państwo postawić w dowolnym miejscu, ponieważ posiada stabilną podpórkę. Przerwę w jeździe mogą Państwo zrobić w dowolnym miejscu, bez konieczności szukania oparcia/stojaka lub zamartwienia że rower się zniszczy / obije.