Winora Sinus R380 auto
Wspomaganie do 25 km/h
Napęd elektryczny w rowerze Winora Sinus R380 auto jest aktywny do prędkości 25 km/h podczas pedałowania i dzięki temu spełnia przepisy ruchu drogowego. Możliwe jest poruszanie się ze wspomaganiem, wyłącznie do tej prędkości. To bezpieczna i komfortowa prędkość, zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Po jej przekroczeniu, rozpędzanie roweru jest możliwe, jednak bez wsparcia silnika. Rower nie zwalnia i nie hamuje samoczynnie. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem bez wsparcia silnika. Dzięki temu, rower jest uniwersalny. Można jechać na nim z minimalnym wysiłkiem lub zrobić trening. Bądź też szybko podjechać pod górę i szybko z niej zjechać.
Rama wykonana z aluminium
Rama roweru została wykonana z aluminium. Dzięki wykorzystaniu tego materiału, możliwe jest stworzenie dość lekkiej, bardzo wytrzymałej ramy, o niebanalnym kształcie. Rama jest trwała i sztywna co sprawia, że rower będzie służył przez lata. Posiada on dobre właściwości jezdne i szybko reaguje na ruchy kierownicą, co jest istotne przy nagłym ominięciu dziury czy innej przeszkody. Maksymalny udźwig (waga roweru + bagaż + rowerzysta) wynosi 130 kg .
Rama na której każdemu będzie wygodnie
Rama w Winora Sinus R380 auto została zaprojektowana tak, aby jeździło się na nim wygodne mężczyznom i kobietom o zbliżonym wzroście. Winora Sinus R380 auto to rower bardzo uniwersalny. Dzięki jedno rurowej konstrukcji wsiadanie i schodzenie z roweru jest prostsze i wygodniejsze. Umożliwia także jazdę w dowolnym stroju od sportowego do formalnego.
Całoroczny rower miejski
To zaskakujące jak małe kroki potrafią doprowadzić nas do wielkich rzeczy. Jeżdżąc do pracy rowerem po 9 kilometrów w jedną stronę, redukujemy produkcję dwutlenku węgla o okło 600 kg w porównaniu z samochodem benzynowym. Każdego roku! A wiesz ile kilometrów rocznie przejedziesz? Pokonasz odległość jak z Łodzi do Amsterdamu... i z powrotem... dwa razy! Tak, brzmi to jak coś niemożliwego ale to prawda. Jednocześnie na takim dystansie jazda rowerem nie trwa dłużej niż podróż komunikacją miejską czy samochodem. Codzienna porcja ruchu poprawia kondycję i wpływa na samopoczucie. Zyskujesz więc poprawę kondycji fizycznej, oszczędzasz pieniądze i czas oraz dbasz o środowisko przy każdej podróży rowerem! Ważnym jest by rower, którego codziennie używasz, był wygodny i praktyczny. Miejska rama w Winora Sinus R380 auto pozwala na wygodną i wyprostowaną pozycję co pomaga obserwować ruch samochodowy i pieszy. Zwiększa także Twoje bezpieczeństwo. Praktyczne dodatki jak błotniki, osłony i bagażnik pozwalają wygodniej użytkować rower podczas codziennej jazdy.
Elektryczna zmiana biegów
Rower Winora Sinus R380 auto posiada nieskończona ilość biegów sterowanych elektrycznie . Przerzutka tylna Enviolo TR została wyposażona w silnik elektryczny, który zmienia przełożenia płynniej i szybciej niż przerzutka na linkę. Jest także mniej podatna na rozregulowanie. Obsługuje ona zębatkę Gates sprocket, 24T . Z przodu zamontowano korbę , a za przeniesienie napędu na tylne koło odpowiedzialny jest pasek Gates CarbonDrive .
Bezobsługowa i tania w eksploatacji przerzutka tylna
W rowerze Winora Sinus R380 auto została zamontowana wewnętrzna przerzutka planetarna Enviolo TR . Jej najważniejsze zalety to: niskie koszta eksploatacji, niewielkie ryzyko awarii podczas upadku i praktycznie całkowita bezobsługowość. Biegi (przekładnia) są umieszczone w jej wewnętrzu, co sprawia, że łańcuch wystarcza na więcej kilometrów. To z kolei obniża koszt użytkowania roweru. Przerzutka Enviolo TR pozwala także na zmianę biegu także podczas postoju.
Pełnia możliwości i precyzyjna kontrola
Dzięki silnikowi centralnemu Bosch Performance Line możesz dojechać praktycznie wszędzie. To najbardziej uniwersalny i porządany rodzaj silnika montowany w rowerach elektrycznych. Pracuje płynnie, ma większy moment obrotowy od napędów w piaście tylnego koła i jest od nich bardziej czuły. Szybko reaguje na ukształtowanie terenu i sposób w jaki pedałujemy. Dzięki temu, że przenosi moc na koło poprzez łańcuch to wspomaganie jest bardzo płynne. Po pewnym czasie przestajemy zauważać, że silnik nas wspomaga, tylko czujemy swoje większe możliwości. Synchronizacja jest po prostu idealna! Jazda na Winora Sinus R380 auto do złudzenia przypomina jazdę na tradycyjnym rowerze, jednak jeździ się lżej. Silnik jest umieszczony nisko. Obniża to środek ciężkości roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem. Jednocześnie nie zmniejsza drastycznie prześwitu, tak potrzebnego podczas pokonywania większych przeszkód.
Bosch Performance czyli wydajność i osiągi
Winora Sinus R380 auto został wyposażony w silnik centralny Bosch Performance, który dysponuje aż 65 Nm momentu obrotowego. Wspomaga on rowerzystę nawet do 300% (w najmocniejszym trybie). Do sterowania poziomem wspomagania służy wyświetlacz Bosch Nyon . Do wyboru dostępne są cztery tryby o nazwie Eco (55%), Tour (120%), Sport / eMTB (120-300%) oraz Turbo (300%). Nowa wersja silnika została zoptymalizowana tak, aby jazda na wyłączonym silniku nie generowała dużego oporu. Kręcenie korbą z tym silnikiem będzie równie płynnie co w tradycyjnym rowerze. Poprawie uległy także waga i wymiary - jest lżejszy (2,9kg) i mniejszy. Bosch Performance (gen 2) jest także najcichszym silnikiem w swojej klasie. Jednocześnie zapewnia dużą moc wspomagania, nawet przy niskiej kadencji. Doskonała zabawa gwarantowana, już od pierwszej przejażdżki!
Kilka godzin albo mniej
Winora Sinus R380 auto został wyposażony w mocną ładowarkę Bosch 4A. Waży około 800 gramów, dlatego można ją łatwo zabrać ze sobą na rower. Żywotność baterii wynosi około 700 – 800 cykli. Po tym czasie akumulator powinien posiadać około 60 – 80 % oryginalnej pojemności. Zainteresowanych tym tematem, odsyłamy do artykułów w Bazie Wiedzy. Naładowanie akumulatora 625 Wh do poziomu 100% trwa
około 4 godziny!
Zasilanie z wnętrza ramy
Nowo zaprojektowana rama pozwoliła na umieszczenie akumulatora wewnątrz ramy. Dzięki temu Winora Sinus R380 auto na pierwszy rzut oka, nie wygląda na elektryka. Bardzo pozytywnie wpłynęło to na wyważenie roweru, a także na ochronę akumulatora. Jest on bowiem dodatkowo osłonięty przed warunkami atmosferycznymi oraz uderzeniami. Rower pracuje na napięciu 36 V . W pełni naładowana bateria (625 Wh ) pozwala na przejechanie nawet do 120 kilometrów na raz! Można ją naładować w ramie oraz po wyjęciu z ramy za pomocą ładowarki dołączonej do zestawu. Zainteresowanych informacjami dotyczącymi akumulatorów w rowerach, elektrycznych zachęcamy do przeczytania artykułów w naszej bazie wiedzy.
Najbardziej zaawansowany wyświetlach Bosch'a
Wyświetlacz Bosch Nyon to najlepszy towarzysz podróży. Po połączeniu ze smartfonem pozwala na przeglądanie bardzo dużej ilości danych, po każdej przejechanej wycieczce. Sprawdzisz wszystko, łącznie ze śladem GPS. Wyświetlacz umożliwia nawigację za pomocą map wgranych na pamięć wewnętrzną. Możliwe jest pobranie map państw europejskich. Dotykowy, kolorowy ekran (3,2”) może pokazywać wskazówki nawigacyjne, bądź dane treningowe (np. tętno), poziom baterii, tryb wspomagania, aktualną prędkość. Używanie Nyon'a jest niezwykle proste. Można używać przycisków na panelu sterowania lub bezpośrednio dotykać palcem ekranu. Nyon jest wyposażony w Bluetooth, GPS i WiFi. Oczywiście posiada podświetlenie ekranu, a także funkcje niespotykane w innych modelach wyświetlaczy jak: np. Lock - zablokowanie silnika elektrycznego podczas postoju. To najbardziej zaawansowany wyświetlacz firmy Bosch!
Pełna kontrola nad mocą hamowania
Tarczowe hamulce hydrauliczne Shimano XT M8100 nie boją się deszczu oraz trudnych warunków. Będą hamować mocniej i pewniej niż inne konstrukcje, a do tego nie zużyją obręczy! Zastosowanie płynu zamiast linki umożliwia płynną regulację siły hamowania co wypływa na bezpieczeństwo. Ponadto klocki w hamulcach tarczowych wystarczają na dłużej co obniża koszt użytkowania roweru.
Wygoda i tłumienie nierówności
Przedni amortyzator SR Suntour NCX EB-DLO-CTS o skoku 63 mm sprawia, że jazda rowerem staje się dużo wygodniejsza. Amortyzacja sprężynowa umożliwia jazdę po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach bez utraty komfortu.
Funkcja WALK do 6 km/h
Rower Winora Sinus R380 auto posiada funkcję wspomagania do prędkości 6 km/h. Nazywana jest trybem WALK. Jest bardzo przydatna podczas prowadzenia roweru. Działa zarówno na płaskim terenie, jak również podczas prowadzenia pod wzniesienie czy na rampie rowerowej.
Ustaw idealną wysokość mostka
Regulowany mostek daje możliwość dopasowania roweru do Twoich potrzeb. Każdy z nas jest inny i posiada swoje preferencje. Nawet rower w dobrze dobranym rozmiarze może wymagać drobnych regulacji. Dlatego regulowany mostek umożliwia podniesienie / obniżenie kierownicy, po to by uzyskać idealną, komfortową pozycję na rowerze.
Rowerowa bagażówka
Ten rower został wyposażony w bagażnik. Możesz na nim przewieźć laptopa, torebkę, przesyłkę czy fotelik z dzieckiem. Szybki dojazd do pracy, przedszkola, na targ, na zakupy to żaden problem. Omijaj korki, uniezależnij się od rozkładu jazdy komunikacji miejskiej i załatw wszystkie sprawunki bez dźwigania! Jeżdżąć rowerem nie musisz płacić za parking, a dzięki dołączeniu sakw (sprzedawane osobno) można zrobić zakupy na kilka dni. Szybko, sprawnie i ekologicznie. rower elektryczny Winora Sinus R380 auto zmieni Twój styl życia.
Schludny wygląd w każdej sytuacji
Fabrycznie zamontowane błotniki doceni każdy rowerzysta. Delikatnie zwiększają wagę roweru, ale zawsze cieszy nas ich obecność, gdy na drodze pojawiają się kałuże. Zgodnie z starym powiedzeniem "deszcz pada tylko wtedy gdy zapomnisz parasola". Błotniki pomagają chronić nasze buty i odzież przed brudną wodą spod kół. Regularna jazda rowerem korzystnie wpływa na zdrowie, więc nie warto z niej rezygnować. Czy to z powodu niesprzyjającej pogody, czy obaw o ubrudzenie. Dzięki błotnikom decyzja o wyborze roweru zamiast samochodu jest łatwiejsza!
„Zaparkuj” rower gdzie tylko chcesz
Winora Sinus R380 auto można postawić w dowolnym miejscu, ponieważ posiada stabilną podpórkę. Przerwę w jeździe możesz zrobić w dowolnym miejscu, bez konieczności szukania oparcia/stojaka lub zamartwienia że rower się zniszczy / obije.
Amortyzacja siodełka = większy komfort
Sztyca amortyzowana sprawia, że każda przejażdżka jest komfortowa. W uproszczeniu, działa ona podobnie jak niewielki amortyzator. Pomaga tłumić wstrząsy, które powstają w wyniku jazdy po nierównych drogach, wybojach, koleinach, dziurach oraz podczas pokonywania krawężników. Można powiedzieć, że "wygładza drogę". Polecamy je szczególnie osobom, które mają problemy z kręgosłupem, a także tym, którzy cenią wysoki komfort.