Winora Sinus iR8 DA
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny Winora Sinus iR8 DA jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. Winora Sinus iR8 DA nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
W 100% dla kobiet
rower elektryczny Winora Sinus iR8 DA posiada damską ramę. Co to oznacza? Jest ona zaprojektowana uwzględniając nasze różnice w budowie ciała. Rury ramy oraz kąty posiadają dokładnie policzone wartości, które zależne są także od przeznaczenia roweru i wzrostu. Dzięki temu wsiadając na ten rower można się poczuć komfortowo.
Radość to czas spędzony w ulubiony sposób
Z Winora Sinus iR8 DA każda wycieczka będzie u Ciebie wywoływała uśmiech i przywoływała te same emocje co pierwsza, samodzielna jazda rowerem. Dlaczego? Bo jazda na tym rowerze to czysta przyjemność. Nie tylko można dojechać na nim dalej dzięki zastosowaniu dobrej jakości komponentów, ale też będzie to wygodna jazda dzięki praktycznym dodatkom (o tym piszemy nieco niżej).
Przerzutka niezwykle tania w eksploatacji
W Winora Sinus iR8 DA umieszczono wewnętrzną przerzutkę planetarną , która posiada 1x8 biegów. Cechuje ją bardzo niska awaryjność i bezobsługowość, w porównaniu do przerzutek zewnętrznych. Dzięki temu, że biegi umieszczone są wewnątrz, łańcuch wystarcza na więcej kilometrów, a koszt użytkowania roweru jest niższy. Używając przerzutki Shimano Nexus można też zmieniać biegi (np. redukować je) podczas postoju lub na moment przed ruszeniem.
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu Bosch Active Line Plus możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik Bosch Active Line Plus jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
Silnik idealny do miasta
Bosch Active Plus zamontowany w tym rowerze, posiada 50Nm momentu obrotowego co sprawia, że jest idealnym partnerem podczas poruszania się w mieście oraz weekendowej rekreacji. Centralny silnik Bosch Active świetnie poradzi sobie gdy spotkasz po drodze wzniesienie. Silnik spełnia niemieckie normy jakości. Tryb wspomagania można bardzo łatwo regulować za pomocą przycisków umieszczonych na panelu sterującym. Bosch Active Plus dzięki specjalnej konstrukcji pozwala na praktycznie bezoporową jazdę po wyłączeniu wspomagania elektrycznego.
36 V system zasilania
Silnik roweru Winora Sinus iR8 DA jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Solidne zasilanie roweru
Posiadając akumulator naładowany do pełna, mogą Państwo przejechać nawet do do 100 kilometrów na raz! Jego pojemność wynosi 500 Wh . Pracuje on na napięciu 36 V i został umieszczony wewnątrz ramy . Dzięki temu rower na pierwszy rzut oka, nie wygląda na elektryka. Akumulator jest wykonany w technologii litowo-jonowej. Nie posiada efektu pamięci oraz waży zaledwie kilka kilogramów. Można go doładować w dowolnym momencie bez obawy o zmniejszenie pojemności. Jest on zamykany na kluczyk (w zestawie), dlatego dostęp do niego będzie miał tylko właściciel. Jak go naładować? Za pomocą ładowarki dołączonej do roweru. Ładowanie jest możliwe zarówno z akumulatorem w ramie, jak też po wyjęciu go z roweru. Osoby zainteresowane informacjami dotyczącymi obliczania realnego zasięgu oraz parametrów dotyczących akumulatorów w rowerach elektrycznych zachęcamy do przeczytania artykułu pt „Ile kilometrów mogę przejechać na pełnej baterii?”, który znajduje się w naszej bazie wiedzy.
Naładuj akumulator w zaledwie 5 godzin
Winora Sinus iR8 DA został wyposażony w mocną ładowarkę Bosch 4A. Czas ładowania akumulatora 500Wh do poziomu 80-100% trwa około 5 godzin! Przy akumulatorze 400Wh aż godzinę krócej! Najbardziej pojemny akumulator Bosch’a (625Wh) naładuje się do pełna w około 5 godzin. Ładowarka waży około 800 gramów, dlatego mogą ją Państwo zabrać ze sobą w podróż. Żywotność baterii wynosi około 700 – 800 cykli. Po tym czasie akumulator powinien posiadać około 60 – 80 % oryginalnej pojemności. Jeśli są Państwo zainteresowani tym tematem, to polecamy nasz artykuł pt. "Jak użytkować baterię w rowerze elektrycznym?", który znajduje się w Bazie Wiedzy.
Duży i czytelny LCD z opcją ładowania
Wyświetlacz Bosch Intuvia to sprawdzona konstrukcja charakteryzująca się dobrą czytelnością oraz odpowiednio dobranym rozmiarem wyświetlacza. Został on zamontowany na środku kierownicy dzięki czemu możesz szybko sprawdzić najważniejsze parametry jazdy. Model Intuvia pokazuje wszystkie niezbędne informacje jak: prędkość chwilowa / średnia / maksymalna. Poziom naładowania akumulatora, przebieg dzienny i całkowity, godzina, długość jazdy / wycieczki wyrażona w godzinach i minutach. Podczas jazdy rowerem Winora Sinus iR8 DA mamy do wyboru jeden z czterech trybów wspomagania: Eco, Tour, Sport i Turbo. System wspomagania posiada także funkcję WALK. Pomaga ona w prowadzeniu roweru pod wzniesienie z prędkością do 6 km/h. Gniazdo micro USB znajdujące się w panelu sterującym pozwoli naładować smartfon czy nawigację. Więcej dowiedzą się państwo z naszej instrukcji obsługi wideo.
Pełna kontrola nad mocą hamowania
Tarczowe hamulce hydrauliczne Shimano M445, 160mm nie boją się deszczu oraz trudnych warunków. Będą w nich hamować mocniej i pewniej niż inne konstrukcje, a do tego nie zużyją obręczy! Zastosowanie płynu zamiast linki umożliwia płynną regulację siły hamowania co wypływa na bezpieczeństwo. Ponadto klocki w hamulcach tarczowych wystarczają na dłużej co obniża koszt użytkowania roweru.
Wygodna jazda dzięki tłumieniu drgań - R Suntour NEX E25-HLO Lockout, sprezyna stalowa, Skok: 50mm, aluminium steerer tube 1 1/8" - 1 1/2" tapered
Dzięki temu amortyzatorowi jazda rowerem stanie się dużo wygodniejsza. Od teraz możesz jeździć po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach i odczuwać komfort. Podczas jazdy na Winora Sinus iR8 DA odciążasz swoje stawy oraz dłonie.
Rowerowa bagażówka
Rower Winora Sinus iR8 DA został wyposażony w bagażnik, który zwiększa jego funkcjonalność. Na bagażniku można przewieźć laptopa, torebkę, przesyłkę bądź inny bagaż. Szybki dojazd do pracy, zakupy na targu lub w małym sklepie to żaden problem, nawet w zakorkowanych miastach. Z rowerem nie trzeba szukać też miejsca parkingowego, a dzięki dołączeniu sakw (sprzedawane osobno) można zrobić zakupy na cały tydzień. Szybko, sprawnie i ekologicznie. rower elektryczny Winora Sinus iR8 DA zmieni Twój styl życia.
Schludny wygląd w każdej sytuacji
Rower Winora Sinus iR8 DA posiada fabrycznie zamontowane błotniki, aby mogli Państwo używać go nawet podczas jazdy po deszczu. Regularna jazda rowerem korzystnie wpływa na zdrowie więc nie warto z niej rezygnować z powodu niesprzyjającej pogody. Dzięki błotnikom decyzja o wyborze roweru zamiast komunikacji miejskiej / samochodu będzie dużo łatwiejsza!
Właściwa ochrona bez zbędnej wagi
W jaki sposób lepiej chronić nogawki przed kontaktem z łańcuchem, a jednocześnie nie powiększać wagi roweru o dodatkowe 0,5 kilograma? Za pomocą osłony tarczy w korbie. Dzięki niej mogą się Państwo cieszyć jazdą bez troski o zabrudzenia.
„Zaparkuj” rower gdzie tylko chcesz
Winora Sinus iR8 DA mogą Państwo postawić w dowolnym miejscu, ponieważ posiada stabilną podpórkę. Przerwę w jeździe mogą Państwo zrobić w dowolnym miejscu, bez konieczności szukania oparcia/stojaka lub zamartwienia że rower się zniszczy / obije.