LOVELEC Naos
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny LOVELEC Naos jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. LOVELEC Naos nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Mniej znaczy więcej
LOVELEC Naos jest rowerem MTB z przednim amortyzatorem - Suntour XCR Coil . Jest najbardziej uniwersalnym rowerem, który sprawdzi się zarówno w terenie górskim, w lesie, czy na drodze asfaltowej. Dzięki zastosowaniu przedniej amortyzacji, siła mięśni jest efektywnie przekazywana na koło. Rower jest lżejszy od podobnych konstrukcji z podwójnym zawieszeniem. Przedni amortyzator posiada skok równy 100 mm .
Shimano Deore M4100 - napęd 1x10 na którym można polegać
Niskoprofilowa konstrukcja Shimano Deore M4100 sprawia, że ta przerzutka doskonale nadaje się do rowerów MTB z napędami 2x10 i 2x11-rzędowymi. Zmiana biegów jest bardzo płynna, nie ważne czy redukujemy o kilka biegów, czy schodzimy na najmniejszą zębatkę kasety. Podczas projetkowania przerzutki Shimano Deore zastosowano technologię Shadow RD, dzięki której przerzutka mniej wystaje poza obrys roweru czyniąc ją mniej podatną na uderzenia kamieni, gałęzi czy korzeni. Współpracuje ona z manetką wyposażoną w system RapidFire Plus, która pozwala zredukować biegi, aż o 3 za jednym naciśnięciem manetki. Dodatkowo system 2-way release pozwala na zmianę przełożenia na cięższe, zarówno kciukiem jak i palcem wskazującym.
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu DAPU - centralny możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik DAPU - centralny jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
36 V system zasilania
Silnik roweru LOVELEC Naos jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Solidne zasilanie roweru
Posiadając akumulator naładowany do pełna, mogą Państwo przejechać nawet do do 100 kilometrów na raz! Jego pojemność wynosi 522 Wh . Pracuje on na napięciu 36 V i został umieszczony wewnątrz ramy . Dzięki temu rower na pierwszy rzut oka, nie wygląda na elektryka. Akumulator jest wykonany w technologii litowo-jonowej. Nie posiada efektu pamięci oraz waży zaledwie kilka kilogramów. Można go doładować w dowolnym momencie bez obawy o zmniejszenie pojemności. Jest on zamykany na kluczyk (w zestawie), dlatego dostęp do niego będzie miał tylko właściciel. Jak go naładować? Za pomocą ładowarki dołączonej do roweru. Ładowanie jest możliwe zarówno z akumulatorem w ramie, jak też po wyjęciu go z roweru. Osoby zainteresowane informacjami dotyczącymi obliczania realnego zasięgu oraz parametrów dotyczących akumulatorów w rowerach elektrycznych zachęcamy do przeczytania artykułu pt „Ile kilometrów mogę przejechać na pełnej baterii?”, który znajduje się w naszej bazie wiedzy.
Ładowanie akumulatora
W zestawie z LOVELEC Naos znajdą Państwo ładowarkę 230V/2A, która naładuje akumulator do pełna w kilka godzin. Częste ładowanie nie wpływa negatywnie na akumulator. Po 700 – 800 cyklach ładowania bateria powinna zachować około 60-80% oryginalnej pojemności. Osobom zainteresowanym polecamy nasz artykuł pt. "Jak użytkować baterię w rowerze elektrycznym?", który znajduje się w Bazie Wiedzy.
Prosty i czytelny wyświetlacz LCD
W rowerze LOVELEC Naos został zainstalowany wyświetlacz LCD. Może on pokazywać takie parametry jak stan naładowania baterii i stopień wspomagania.
Pełna kontrola nad mocą hamowania
Tarczowe hamulce hydrauliczne SRAM Level nie boją się deszczu oraz trudnych warunków. Będą w nich hamować mocniej i pewniej niż inne konstrukcje, a do tego nie zużyją obręczy! Zastosowanie płynu zamiast linki umożliwia płynną regulację siły hamowania co wypływa na bezpieczeństwo. Ponadto klocki w hamulcach tarczowych wystarczają na dłużej co obniża koszt użytkowania roweru.
Wygodna jazda dzięki tłumieniu drgań - Suntour XCR Coil
Dzięki temu amortyzatorowi jazda rowerem stanie się dużo wygodniejsza. Od teraz możesz jeździć po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach i odczuwać komfort. Podczas jazdy na LOVELEC Naos odciążasz swoje stawy oraz dłonie.
„Zaparkuj” rower gdzie tylko chcesz
LOVELEC Naos mogą Państwo postawić w dowolnym miejscu, ponieważ posiada stabilną podpórkę. Przerwę w jeździe mogą Państwo zrobić w dowolnym miejscu, bez konieczności szukania oparcia/stojaka lub zamartwienia że rower się zniszczy / obije.