Lapierre Overvolt Cross 4.4
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny Lapierre Overvolt Cross 4.4 jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. Lapierre Overvolt Cross 4.4 nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Radość to czas spędzony w ulubiony sposób
Z Lapierre Overvolt Cross 4.4 każda wycieczka będzie u Ciebie wywoływała uśmiech i przywoływała te same emocje co pierwsza, samodzielna jazda rowerem. Dlaczego? Bo jazda na tym rowerze to czysta przyjemność. Nie tylko można dojechać na nim dalej dzięki zastosowaniu dobrej jakości komponentów, ale też będzie to wygodna jazda dzięki praktycznym dodatkom (o tym piszemy nieco niżej).
Lekka i prosta w obsłudze przerzutka
W rowerze Lapierre Overvolt Cross 4.4 znajdziesz przerzutkę zewnętrzną Shimano Altus M2000 , która zapewnia precyzję zmiany biegów i łatwość regulacji. Dzięki temu, że obsługuje zewnętrzne zębatki, możliwa jest zmiana zestopniowania przełożeń w zależności od potrzeb użytkownika. Dodatkowo przerzutka zewnętrzna jest lekka i prosta w konserwacji.
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu Yamaha PW-SE możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik Yamaha PW-SE jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
Łączność Bluetooth®
Silnik Yamaha PW-SE to model znajdujący się pomiędzy silnikami PW-TE oraz PW-X w ofercie tego producenta. PW-SE został stworzony z myślą o jeździe zarówno w warunkach miejskich jak i bardziej wymagającym terenie oraz osobach uprawiających regularnie sport. Maksymalna kadencja w tym modelu została podniesiona do 110 obrotów na minutę, a maksymalny moment obrotowy wynosi 70 Nm. Posiada on trzy czujniki: nacisku na pedały (torque), prędkości oraz obrotu korby. Zaawansowane algorytmy odczytują z nich dane w czasie rzeczywistym dla zapewnienia najbardziej płynnej jazdy. Bluetooth wbudowany w silnik w połączeniu z systemem Haibike eConnect daje zupełnie nowe możliwości.
36 V system zasilania
Silnik roweru Lapierre Overvolt Cross 4.4 jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Niewielki i czytelny wyświetlacz LCD
W Lapierre Overvolt Cross 4.4 został zamontowany niewielkich rozmiarów wyświetlacz Yamaha A z ekranem LCD o przekątnej wynoszącej 1,7 cala. W obudowie wyświetlacza znajduje się także 5 przycisków. Pomimo niewielkich rozmiarów pokazuje wszystkie niezbędne informacje takie jak : aktualna prędkość, poziom naładowania akumulatora, stopień wspomagania, ilość przejechanych kilometrów oraz zasięg. Więcej informacji znajdą Państwo w naszym filmie:
Dobry i prosty w obsłudze hamulec tarczowy
Shimano MT200 to bardzo dobry rodzaj hamulca dla początkujących rowerzystów. Zostały one wykonane w technologii One Way Bleeding (znanej z dużo droższych modeli), która zwiększa żywotność, wydajność oraz ułatwia obsługę serwisową. Dwupalcowa dźwignia z regulacją wychylenia Reach Adjust pozwala ustawić odległość klamki od kierownicy, aby móc zahamować w każdej chwili. Klocki są odsunięte od tarczy o 40% w stosunku do modelu MT400 dla ułatwienia regulacji. Jednocześnie Model MT200 zachowuje do 90% siły hamowania droższego modelu.
Wygodna jazda dzięki tłumieniu drgań - SR Suntour NEX E25 D
Dzięki temu amortyzatorowi jazda rowerem stanie się dużo wygodniejsza. Od teraz możesz jeździć po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach i odczuwać komfort. Podczas jazdy na Lapierre Overvolt Cross 4.4 odciążasz swoje stawy oraz dłonie.
„Zaparkuj” rower gdzie tylko chcesz
Lapierre Overvolt Cross 4.4 mogą Państwo postawić w dowolnym miejscu, ponieważ posiada stabilną podpórkę. Przerwę w jeździe mogą Państwo zrobić w dowolnym miejscu, bez konieczności szukania oparcia/stojaka lub zamartwienia że rower się zniszczy / obije.