Lapierre eZESTY AM LTD
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny Lapierre eZESTY AM LTD jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. Lapierre eZESTY AM LTD nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Lekka i prosta w obsłudze przerzutka
W rowerze Lapierre eZESTY AM LTD znajdziesz przerzutkę zewnętrzną Sram X01 Eagle , która zapewnia precyzję zmiany biegów i łatwość regulacji. Dzięki temu, że obsługuje zewnętrzne zębatki, możliwa jest zmiana zestopniowania przełożeń w zależności od potrzeb użytkownika. Dodatkowo przerzutka zewnętrzna jest lekka i prosta w konserwacji.
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu Fazua Evation możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik Fazua Evation jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
36 V system zasilania
Silnik roweru Lapierre eZESTY AM LTD jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Solidne zasilanie roweru
Posiadając akumulator naładowany do pełna, mogą Państwo przejechać nawet do do 40 kilometrów na raz! Jego pojemność wynosi 250 Wh . Pracuje on na napięciu 36 V i został umieszczony wewnątrz ramy . Dzięki temu rower na pierwszy rzut oka, nie wygląda na elektryka. Akumulator jest wykonany w technologii litowo-jonowej. Nie posiada efektu pamięci oraz waży zaledwie kilka kilogramów. Można go doładować w dowolnym momencie bez obawy o zmniejszenie pojemności. Jest on zamykany na kluczyk (w zestawie), dlatego dostęp do niego będzie miał tylko właściciel. Jak go naładować? Za pomocą ładowarki dołączonej do roweru. Ładowanie jest możliwe zarówno z akumulatorem w ramie, jak też po wyjęciu go z roweru. Osoby zainteresowane informacjami dotyczącymi obliczania realnego zasięgu oraz parametrów dotyczących akumulatorów w rowerach elektrycznych zachęcamy do przeczytania artykułu pt „Ile kilometrów mogę przejechać na pełnej baterii?”, który znajduje się w naszej bazie wiedzy.
Pełna kontrola nad mocą hamowania
Tarczowe hamulce hydrauliczne Sram Guide RE nie boją się deszczu oraz trudnych warunków. Będą w nich hamować mocniej i pewniej niż inne konstrukcje, a do tego nie zużyją obręczy! Zastosowanie płynu zamiast linki umożliwia płynną regulację siły hamowania co wypływa na bezpieczeństwo. Ponadto klocki w hamulcach tarczowych wystarczają na dłużej co obniża koszt użytkowania roweru.
Pełna amortyzacja dla największej wygody i prędkości
Dzięki jednemu amortyzatorowi jazda rowerem jest komfortowa. A dzięki dwóm to czysta przyjemność. Przedni amortyzator (Fox 36 FLOAT Factory Kashima 15x110mm 150mm ) pozwala na szybszą jazdę z góry, dzięki doskonałemu tłumieniu drgań oraz dostępnej regulacji parametrów pracy.
Damper z prawdziwego zdarzenia
Tylny amortyzator (FOX FLOAT DPS Factory Kashima LV EVOLUTION TRUNNION ) w rowerze Lapierre eZESTY AM LTD doskonale pomaga w tłumieniu drgań nawet podczas zjazdów w najtrudniejszym terenie zwiększając komfort jazdy. Lapierre eZESTY AM LTD pozwoli Ci robić na rowerze rzeczy, o których wcześniej nawet nie myślałeś!