Lapierre E-SENSIUM 5.2
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny Lapierre E-SENSIUM 5.2 jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. Lapierre E-SENSIUM 5.2 nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Shimano 105 R7000 - lekkość i precyzja zmiany biegów
został wyposażony w 2x11 biegów oraz przerzutkę Shimano 105 R7000. Została ona wykonana w konstrukcji SHADOW RD gwarantującą stabilną zmianę przełożeń. Przerzutka nie wystaje poza obrys roweru co zwiększa jej odporność na uszkodzenia mechaniczne podczas upadku. Dzięki pojedynczej sprężynie przerzutka zapewnia odpowiednie napięcie łańcucha, dzięki czemu nie uderza o dolną rurę tylnego trójkąta na nierównej drodze. W efekcie praca układu jest płynna i cicha. Jak w codziennym użytkowaniu sprawia się ta grupa osprzętu? Zapewnia ona świetną precyzję zmiany przełożeń i bardzo wysoką kulturę pracy. Niezależnie czy wybrałeś się na trening interwałowy, #coffeeride czy zawody to na tej przerzutce możesz śmiało polegać!
Z nim wiatr zawsze wieje w plecy.
Lapierre E-SENSIUM 5.2 posiada silnik wspomagający rowerzystę do 25 km/h , pracujący na napięciu 36 V . Silnik jest umieszczony w piaście tylnego koła. Jego największe zalety to umieszczenie silnika w kole posiadającym większą przyczepność oraz dłuższa żywotność łańcucha (ponieważ działa niezależnie od niego w przeciwieństwie do napędu centralnego). Przekazuje on moc bezpośrednio na oponę. Montaż i demontaż koła z silnikiem jest niezwykle prosty dzięki zastosowaniu hermetycznego złącza. A po uruchomieniu wspomagania od razu poczujemy przyspieszenie. To uczucie można porównać do chwil gdy wiatr wieje nam w plecy.
36 V system zasilania
Silnik roweru Lapierre E-SENSIUM 5.2 jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Solidne zasilanie roweru
Posiadając akumulator naładowany do pełna, mogą Państwo przejechać nawet do do 50 kilometrów na raz! Jego pojemność wynosi 250 Wh . Pracuje on na napięciu 36 V i został umieszczony wewnątrz ramy . Dzięki temu rower na pierwszy rzut oka, nie wygląda na elektryka. Akumulator jest wykonany w technologii litowo-jonowej. Nie posiada efektu pamięci oraz waży zaledwie kilka kilogramów. Można go doładować w dowolnym momencie bez obawy o zmniejszenie pojemności. Jest on zamykany na kluczyk (w zestawie), dlatego dostęp do niego będzie miał tylko właściciel. Jak go naładować? Za pomocą ładowarki dołączonej do roweru. Ładowanie jest możliwe zarówno z akumulatorem w ramie, jak też po wyjęciu go z roweru. Osoby zainteresowane informacjami dotyczącymi obliczania realnego zasięgu oraz parametrów dotyczących akumulatorów w rowerach elektrycznych zachęcamy do przeczytania artykułu pt „Ile kilometrów mogę przejechać na pełnej baterii?”, który znajduje się w naszej bazie wiedzy.
Pełna kontrola nad mocą hamowania
Tarczowe hamulce hydrauliczne Shimano 105 BR-7070 Flat Mount nie boją się deszczu oraz trudnych warunków. Będą w nich hamować mocniej i pewniej niż inne konstrukcje, a do tego nie zużyją obręczy! Zastosowanie płynu zamiast linki umożliwia płynną regulację siły hamowania co wypływa na bezpieczeństwo. Ponadto klocki w hamulcach tarczowych wystarczają na dłużej co obniża koszt użytkowania roweru.