KTM Macina Style 610 UNI
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny KTM Macina Style 610 UNI jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. KTM Macina Style 610 UNI nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Rama na której każdemu będzie wygodnie
Rama w KTM Macina Style 610 UNI została zaprojektowana tak by jeździło się na nim wygodne mężczyznom i kobietom, jest to więc rower bardzo uniwersalny. Wsiadanie i schodzenie z KTM Macina Style 610 UNI jest niesamowicie łatwe dzięki jedno rurowej konstrukcji. Pozwala to także na jazdę rowerem w każdym stroju od sportowego do formalnego.
Radość to czas spędzony w ulubiony sposób
Z KTM Macina Style 610 UNI każda wycieczka będzie u Ciebie wywoływała uśmiech i przywoływała te same emocje co pierwsza, samodzielna jazda rowerem. Dlaczego? Bo jazda na tym rowerze to czysta przyjemność. Nie tylko można dojechać na nim dalej dzięki zastosowaniu dobrej jakości komponentów, ale też będzie to wygodna jazda dzięki praktycznym dodatkom (o tym piszemy nieco niżej).
Tylna przerzutka Shimano XT M8000
Nowa przerzutka Shimano XT M8000 w rowerze KTM Macina Style 610 UNI została wykonana w technologii DYNA-SYS. Zapewnia ekstremalnie szybką i płynną zmianę biegów nawet w trudnym terenie. Dzięki swojej unikatowej budowie oraz systemowi RD+ minimalizuje ryzyko spadnięcia łańcucha. Kółka przerzutki posiadają uszczelnione łożyska zmniejszające opory toczenia. Shimano SLX M7000 11-46T biegów to ogromne możliwości doboru odpowiedniego przełożenia i kadencji dla zapewnienia właściwego rytmu i płynności jazdy. Przerzutka we współpracy z kierunkowym łańcuchem serii HG-X oraz kaseta 11-rzędów pozwala bardzo płynnie i szybko zmieniać biegi.
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu Bosch Performance CX (gen. 4) możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik Bosch Performance CX (gen. 4) jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
Najmocniejszy silnik Bosch’a w nowej odsłonie
Dzięki nowemu silnikowi Bosch Performance CX (model 2020) nie będą Państwo chcieli zsiąść z tego roweru! Bosch CX to najmocniejszy model silnika, tego producenta. Posiada aż 75 Nm momentu obrotowego (a dzięki aktualizacji oprogramowania wartość ta wzrasta aż do 85 Nm!). Nowa wersja jest od teraz wyposażona w tarczę w standardowym rozmiarze. Zrezygnowano z wewnętrznego przełożenia (2.5 x) co umożliwia zamontowanie zębatki w standardowym rozmiarze. Wyjeżdżanie pod wzniesienia z nowym silnikiem będzie jeszcze prostsze. Bosch CX zapewnia nawet do 340% wspomagania w najbardziej wymagających sytuacjach. Oczywiście dalej mamy do dyspozycji tryb automatyczny (eMTB). To jednak nie wszystko. Silnik ma także mniejsze wymiary oraz wagę (zaledwie 2,9 kg). Sprawia to, że rower będzie jeszcze lżejszy i bardziej zwinny. Silnik wspiera dwie nowe technologie. Pierwsza z nich to E-Live Valve opracowany ze współpracy z FOX’em. Dzięki niemu amortyzator i damper automatycznie dostosowują się w ułamku sekundy do terenu, w którym się porusza (wymaga zastosowania stosownej amortyzacji marki FOX). Silnik ten współpracuje także z systemem 12-rzędowym SRAM Eagle poprzez możliwość zamontowania zębatki X-Sync 2.
36 V system zasilania
Silnik roweru KTM Macina Style 610 UNI jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Naładuj akumulator w okamgnieniu
KTM Macina Style 610 UNI został wyposażony w najmocniejszą ładowarkę Bosch 6A. Jest ona dodawana wyłącznie do rowerów najwyższej klasy. Posiadają one także akumulator o dużej pojemności (500 Wh ). Właśnie dlatego czas czas ładowania akumulatora jest niezwykle ważny. Im krótszy tym szybciej można ponownie cieszyć się z jazdy. Ładowarka Bosch Fast Charger 6A naładuje akumulator 500Wh do poziomu 80-100% w około 3 godziny! Przy akumulatorze 625Wh zaledwie godzinę dłużej! Możliwe jest także szybkie doładowanie akumulatora 500Wh do 50% w zaledwie godzinę! Ładowarka waży tylko 200 gramów więcej niż model 4A. Jego wymiary to 200 x 90 x 60mm. Żywotność baterii w rowerze KTM Macina Style 610 UNI wynosi około 700 – 800 cykli. Po tym czasie akumulator powinien posiadać około 60 – 80 % oryginalnej pojemności. Jeśli są Państwo zainteresowani tym tematem, to polecamy nasz artykuł pt. "Jak użytkować baterię w rowerze elektrycznym?", który znajduje się w Bazie Wiedzy.
Najwytrzymalszy wyświetlacz na rynku
Wyświetlacz LCD Bosch Kiox posiada kolorowy ekran o przekątnej 1,9 cala i gwarantuje dobrą czytelność w pełnym słońcu oraz po zmroku. Podświetlenie automatycznie dostosowuje się do panującego oświetlenia. Kiox do gniazda na mostku jest mocowany za pomocą bardzo mocnych magnesów. Jest to bardzo zaawansowany wyświetlacz, który został pokryty szkłem Gorilla Glass. To czyni go wyświetlaczem z najlepiej chronionym ekranem jaki możemy znaleźć w rowerach elektrycznych! Poza dużą ilością funkcji i możliwością konfiguracji został także wyposażony w złącze USB, a także moduł Bluetooth (BLE). Współpracuje on na przykład z czujnikiem tętna firmy Polar (mocowane na klatkę piersiową). Dzięki temu będą mogli Państwo kontrolować swój puls podczas treningu oraz prędkość patrząc na jeden wyświetlacz, który znajduje się na kierownicy.
Ulepszone hamulce 4-tłoczkowe
Shimano MT420 to czterotłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe przeznaczone do rowerów MTB, Cross Country czy All Mountain. Cechuje je większa o 20% siła hamowania w porównaniu z modelem MT400 z 2-tłoczkami. Model MT420 posiada takżę zwiększoną (do 150%) wytrzymałość na zużycie w porównaniu z modelem MT400 (2-tłoczkowe). Wewnątrz znajduje się olej mineralny, dzięki czemu rowerzysta może kontrolować siłę hamowania z dużą precyzją. Zostały one wyposażone w technologię One Way Bleeding, która ułatwia odpowietrzanie hamulców dla uzyskania najwyższej siły hamowania. Zaciski współpracują z żywicznymi okładzinami Shimano D03S lub metalicznymi D02S.
Wygodna jazda dzięki tłumieniu drgań - Suntour NCX-E air LO 63 mm
Dzięki temu amortyzatorowi jazda rowerem stanie się dużo wygodniejsza. Od teraz możesz jeździć po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach i odczuwać komfort. Podczas jazdy na KTM Macina Style 610 UNI odciążasz swoje stawy oraz dłonie.
Naładuj akcesoria podczas jazdy
Rower KTM Macina Style 610 UNI został wyposażony w złącze USB 5V. Za jego pomocą możliwe jest naładowanie nawigacji GPS, smartfona, lampki rowerowej czy słuchawek bezprzewodowych (za pomocą przewodu).
Dopasuj rower do siebie
Regulowany mostek daje możliwość dopasowania roweru do Twoich potrzeb. Dzięki niemu możliwe jest przybliżenie / oddalenie kierownicy, co pozwala uzyskać komfortową, wyprostowaną pozycje na rowerze. Można by rzec, że ten rower prostuje plecy. Taki zabieg pozwala także na poprawienie widoczności gdyż wzrok naturalnie będzie kierował się wyżej. Można także obniżyć mostek aby uzyskać bardziej aerodynamiczną pozycję.
Rowerowa bagażówka
Rower KTM Macina Style 610 UNI został wyposażony w bagażnik, który zwiększa jego funkcjonalność. Na bagażniku można przewieźć laptopa, torebkę, przesyłkę bądź inny bagaż. Szybki dojazd do pracy, zakupy na targu lub w małym sklepie to żaden problem, nawet w zakorkowanych miastach. Z rowerem nie trzeba szukać też miejsca parkingowego, a dzięki dołączeniu sakw (sprzedawane osobno) można zrobić zakupy na cały tydzień. Szybko, sprawnie i ekologicznie. rower elektryczny KTM Macina Style 610 UNI zmieni Twój styl życia.
Schludny wygląd w każdej sytuacji
Rower KTM Macina Style 610 UNI posiada fabrycznie zamontowane błotniki, aby mogli Państwo używać go nawet podczas jazdy po deszczu. Regularna jazda rowerem korzystnie wpływa na zdrowie więc nie warto z niej rezygnować z powodu niesprzyjającej pogody. Dzięki błotnikom decyzja o wyborze roweru zamiast komunikacji miejskiej / samochodu będzie dużo łatwiejsza!
Wkręcające się nogawki to przeszłość
Jazda rowerem nie musi kojarzyć się z podwijaniem nogawki. Osłona łańcucha znajdująca się w KTM Macina Style 610 UNI to praktyczny dodatek który pomoże ochronić Twoje ubranie.
„Zaparkuj” rower gdzie tylko chcesz
KTM Macina Style 610 UNI mogą Państwo postawić w dowolnym miejscu, ponieważ posiada stabilną podpórkę. Przerwę w jeździe mogą Państwo zrobić w dowolnym miejscu, bez konieczności szukania oparcia/stojaka lub zamartwienia że rower się zniszczy / obije.
Miększe, siodełko żelowe
Najtrudniejszym w zamianie elementem roweru jest siodełko. Oczywiście nie chodzi o specjalistyczne narzędzia czy wiedzę, ale indywidualne preferencje. Jest to najbardziej osobisty element roweru. Jedni lubią twarde, inni miękkie. Każdy lubi wygodne, jednak każdemu z nas może odpowiadać co innego. KTM Macina Style 610 UNI został w standardzie wyposażony w żelowe siodełko, które ma poprawiać komfort podczas jazdy.
Amortyzacja siodełka = większy komfort
KTM Macina Style 610 UNI posiada sztycę amortyzowaną. Sprawia ona, że codzienna jazda jest dużo wygodniejsza. Działa (w uproszczeniu) podobnie do niewielkiego amortyzatora. Pomaga tłumić część wstrząsów, które powstają w wyniku jazdy po nierównych drogach, wybojach, koleinach, dziurach oraz podczas pokonywania niskich krawężników. Rowery ze sztycą amortyzowaną polecamy zwłaszcza osobom, które mają problemy z kręgosłupem oraz tym, którzy cenią sobie dodatkowy komfort.