KTM MACINA Style 610 Nyon UNI
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny KTM MACINA Style 610 Nyon UNI jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. KTM MACINA Style 610 Nyon UNI nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Rama na której każdemu będzie wygodnie
Rama w KTM MACINA Style 610 Nyon UNI została zaprojektowana tak by jeździło się na nim wygodne mężczyznom i kobietom, jest to więc rower bardzo uniwersalny. Wsiadanie i schodzenie z KTM MACINA Style 610 Nyon UNI jest niesamowicie łatwe dzięki jedno rurowej konstrukcji. Pozwala to także na jazdę rowerem w każdym stroju od sportowego do formalnego.
Radość to czas spędzony w ulubiony sposób
Z KTM MACINA Style 610 Nyon UNI każda wycieczka będzie u Ciebie wywoływała uśmiech i przywoływała te same emocje co pierwsza, samodzielna jazda rowerem. Dlaczego? Bo jazda na tym rowerze to czysta przyjemność. Nie tylko można dojechać na nim dalej dzięki zastosowaniu dobrej jakości komponentów, ale też będzie to wygodna jazda dzięki praktycznym dodatkom (o tym piszemy nieco niżej).
Tylna przerzutka Shimano XT M8100
Shimano XT M8100 w KTM MACINA Style 610 Nyon UNI to przełom w napędach rowerowych. Od teraz do Państwa dyspozycji jest napęd 1x12 biegów. Nowy model pozwala na bardzo szybką i płynną zmianę biegów. Nowa kaseta posiada rozpiętość 10-51T. Tak duża różnica pomiędzy najmniejszą, a największą tarczą świadczy o uniwersalności tego napędu. Świetnie sprawdzi się na podjazdach oraz wtedy gdy chcą Państwo jechać z dużą prędkością. Nowy łańcuch jest wyraźnie cichszy od napędów 1x10, a większe kółka i obniżenie napięcia łańcucha podczas pracy na niższym biegu, sprawia, że jazda z przerzutką Shimano M8100 to czysta przyjemność. To najnowsza wersja jednej z najlepszych przerzutek montowanych w rowerach górskich.
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu Bosch Performance CX (gen. 4) możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik Bosch Performance CX (gen. 4) jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
Najmocniejszy silnik Bosch’a w nowej odsłonie
Dzięki nowemu silnikowi Bosch Performance CX (gen 4) nie będą Państwo chcieli zsiąść z tego roweru! Bosch CX to najmocniejszy model silnika, tego producenta. Posiada aż 75 Nm momentu obrotowego. Autoryzowany serwis może zwiększyć wartość momentu obrotowego do 85Nm - opcja płatna. Nowa wersja jest od teraz wyposażona w tarczę w standardowym rozmiarze. Zrezygnowano z wewnętrznego przełożenia (2.5 x) co umożliwia zamontowanie zębatki w standardowym rozmiarze. Wyjeżdżanie pod wzniesienia z nowym silnikiem będzie jeszcze prostsze. Bosch CX zapewnia nawet do 340% wspomagania w najbardziej wymagających sytuacjach. Oczywiście dalej mamy do dyspozycji tryb automatyczny (eMTB). To jednak nie wszystko. Silnik ma także mniejsze wymiary oraz wagę (zaledwie 2,9 kg). Sprawia to, że rower będzie jeszcze lżejszy i bardziej zwinny. Silnik wspiera dwie nowe technologie. Pierwsza z nich to E-Live Valve opracowany ze współpracy z FOX’em. Dzięki niemu amortyzator i damper automatycznie dostosowują się w ułamku sekundy do terenu, w którym się porusza (wymaga zastosowania stosownej amortyzacji marki FOX). Silnik ten współpracuje także z systemem 12-rzędowym SRAM Eagle poprzez możliwość zamontowania zębatki X-Sync 2.
36 V system zasilania
Silnik roweru KTM MACINA Style 610 Nyon UNI jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Solidne zasilanie roweru
Posiadając akumulator naładowany do pełna, mogą Państwo przejechać nawet do do 120 kilometrów na raz! Jego pojemność wynosi 625 Wh . Pracuje on na napięciu 36 V i został umieszczony wewnątrz ramy . Dzięki temu rower na pierwszy rzut oka, nie wygląda na elektryka. Akumulator jest wykonany w technologii litowo-jonowej. Nie posiada efektu pamięci oraz waży zaledwie kilka kilogramów. Można go doładować w dowolnym momencie bez obawy o zmniejszenie pojemności. Jest on zamykany na kluczyk (w zestawie), dlatego dostęp do niego będzie miał tylko właściciel. Jak go naładować? Za pomocą ładowarki dołączonej do roweru. Ładowanie jest możliwe zarówno z akumulatorem w ramie, jak też po wyjęciu go z roweru. Osoby zainteresowane informacjami dotyczącymi obliczania realnego zasięgu oraz parametrów dotyczących akumulatorów w rowerach elektrycznych zachęcamy do przeczytania artykułu pt „Ile kilometrów mogę przejechać na pełnej baterii?”, który znajduje się w naszej bazie wiedzy.
Naładuj akumulator w zaledwie 5 godzin
KTM MACINA Style 610 Nyon UNI został wyposażony w mocną ładowarkę Bosch 4A. Czas ładowania akumulatora 500Wh do poziomu 80-100% trwa około 5 godzin! Przy akumulatorze 400Wh aż godzinę krócej! Najbardziej pojemny akumulator Bosch’a (625Wh) naładuje się do pełna w około 5 godzin. Ładowarka waży około 800 gramów, dlatego mogą ją Państwo zabrać ze sobą w podróż. Żywotność baterii wynosi około 700 – 800 cykli. Po tym czasie akumulator powinien posiadać około 60 – 80 % oryginalnej pojemności. Jeśli są Państwo zainteresowani tym tematem, to polecamy nasz artykuł pt. "Jak użytkować baterię w rowerze elektrycznym?", który znajduje się w Bazie Wiedzy.
Najbardziej zaawansowany wyświetlach Bosch'a
Nowa wersja wyświetlacza Bosch Nyon to najlepszy współtowarzysz podróży. Możliwość sparowania ze smartfonem pozwala na przeglądanie bardzo wielu danych po każdej przejechanej wycieczce, łącznie ze śladem GPS trasy. Dodatkowo wyświetlacz posiada możliwość nawigacji przy użyciu map Europejskich krajów (wgranych na pamięć wewnętrzną). Kolorowy, zgrabny i dotykowy ekran (3,2”) w inteligentny sposób może Cię nawigować, bądź też pokazywać niezbędne dane treningowe. Jego użytkowanie jest niezwykle proste i może odbywać się za pomocą przycisków na panelu sterowania lub bezpośrednio dotykając ekranu palcem. Wyświetlacz wyposażony jest w Bluetooth, WiFi oraz GPS. Posiada on także podświetlenie i funkcje niespotykane w innych modelach wyświetlaczy jak: np. Lock - umożliwiający zablokowanie silnika, podczas postoju. Funkcja lock dostępna jest za niewielką dopłatą w aplikacji Bosch eBike Connect.
Szybciej zahamować się już nie da
Hamulce Shimano serii 8100 potrafią zatrzymać rower w każdych warunkach. Nie ważne czy jedziesz po asfalcie czy w trudnym terenie. Zastosowanie systemu One Way Bleeding zwiększa żywotność, wydajność oraz ułatwia obsługę serwisową. Dwupalcowa dźwignia z regulacją wychylenia Reach Adjust pozwala ustawić odległość klamki od kierownicy, abyś mógł zahamować w każdej chwili.
Wygodna jazda dzięki tłumieniu drgań - Suntour NCX-E air LO
Dzięki temu amortyzatorowi jazda rowerem stanie się dużo wygodniejsza. Od teraz możesz jeździć po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach i odczuwać komfort. Podczas jazdy na KTM MACINA Style 610 Nyon UNI odciążasz swoje stawy oraz dłonie.