KTM MACINA KAPOHO 2973
KTM MACINA KAPOHO 2973 to full elektryczny z kołami 29" i 27,5 cala (DT Swiss H1900). Posiada napęd 1x12 SRAM oraz silnik Bosch Performance CX oraz akumulator 500Wh.
Najważniejsza jest podróż
KTM MACINA KAPOHO 2973 to rower Enduro z kątem główki ramy równym oraz pełnym zawieszeniem o skoku 160 mm , a także kołem w rozmiarze 27,5 cala, 29 cali . Jego geometria pozwala uzyskać sportową pozycję podczas jazdy. Jest to świetny rower dla osób, dla których liczy się adrenalina i przyjemność obcowania z naturą. Posiada on silnik elektryczny Bosch Performance CX oraz 1x12 biegów. Nie będziesz miał czasu na rozkoszowanie się zapachem żywicy oraz podziwianie promieni słonecznych przedzierających się przez gałęzie. Dlaczego? Bo na tym rowerze będziesz pędzić między drzewami tak szybko jak tylko odwaga pozwoli!
Rower posiada wspomaganie do 25 km/h
Rower elektryczny to możliwość jazdy przyjemnej, szybkiej i komfortowej. Zgodnie z przepisami ruchu drogowego silnik wyłączy się po przekroczeniu prędkości 25 km/h. Oczywiście rower KTM MACINA KAPOHO 2973 może jeździć znacznie szybciej.
Poczuj moc
Jadąc na KTM MACINA KAPOHO 2973 dotrzesz praktycznie wszędzie dzięki silnikowi centralnemu Bosch Performance CX . Jest to najbardziej uniwersalny rodzaj silnika jaki możesz znaleźć w rowerach elektrycznych. Przenoszenie napędu na tylne koło odbywa się poprzez łańcuch. Dokładnie tak, jak w tradycyjnym rowerze. Po pierwszej przejażdżce nie będziesz chciał zejść z roweru! Silnik umieszczony jest bardzo nisko co znacząco przesuwa środek ciężkości w dół i korzystnie wpływa na zwrotność oraz kontrolę nad rowerem. Przyjemność z jazdy gwarantowana!
Najmocniejszy silnik Bosch’a z trybem automatycznym
KTM MACINA KAPOHO 2973 dzięki silnikowi Bosch Performance CX to rower z którego nie chce się zsiadać!
Model CX to najmocniejszy silnik w ofercie Bosch’a, który posiada aż 75 Nm momentu obrotowego. Wyjeżdżanie pod wzniesienia na tym rowerze będzie niesamowicie proste. Model CX został wyposażony w 4 tryby wspomagania. Najmocniejszy z nich o nazwie „TURBO” wspomaga pedałowanie aż do 300%. Dodatkowo tryb „EMTB” płynnie zmienia moc wspomagania w zależności z jaką siłą naciskasz na pedały.
36 V system zasilania
Silnik roweru KTM MACINA KAPOHO 2973 jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Solidne zasilanie roweru
KTM MACINA KAPOHO 2973 posiada akumulator o pojemności 500 Wh . Akumulator znajduje się wewnątrz ramy . Akumulator jest wykonany w technologii litowo-jonowej dzięki czemu jest dużo lżejszy, a także nie posiada efektu pamięci. Co to znaczy? Możesz go naładować w dowolnym momencie bez obawy o zmniejszenie pojemności. Jest on zamykany na zamek, dlatego dostęp do niego będzie mieć tylko osoba posiadająca dedykowany kluczyk. Możesz go naładować zarówno zostawiając akumulator w ramie, jak też wyjmując go z roweru.
Bateria pełna w zaledwie cztery godziny
KTM MACINA KAPOHO 2973 został wyposażony w bardzo mocną ładowarkę Bosch 4A. Czas ładowania akumulatora 500Wh do poziomu 80-100% trwa około 4,5 godziny! Przy akumulatorze 400Wh aż godzinę krócej! Ładowarka waży około 800 gramów, dlatego możesz ją zabrać ze sobą w podróż. Żywotność baterii wynosi około 700 – 800 cykli. Po tym czasie akumulator powinien posiadać około 60 – 80 % oryginalnej pojemności.
Duży i czytelny LCD z opcją ładowania
Wyświetlacz Bosch Intuvia to sprawdzona konstrukcja charakteryzująca się dobrą czytelnością oraz odpowiednio dobranym rozmiarem ekranu. Jest on zamontowany na środku kierownicy dzięki czemu możesz szybko sprawdzić najważniejsze parametry jazdy. Model Intuvia pokazuje wszystkie niezbędne informacje jak: prędkość chwilową, średnią i maksymalną, stopień naładowania akumulatora, przebieg dzienny, przebieg całkowity, godzinę. długość jazdy, długość wycieczki. Panel sterowania na kierownicy umożliwia wybór jednego z pięciu trybów wspomagania (Eco, Tour, eMTB/Sport, Turbo i OFF) lub aktywację funkcji WALK. Gniazdo micro USB znajdujące się w panelu sterującym pozwala naładować smartfon czy nawigację.
Lekka i prosta w obsłudze przerzutka
W rowerze KTM MACINA KAPOHO 2973 znajdziesz przerzutkę zewnętrzną Sram RD GX Eagle , która zapewnia precyzję zmiany biegów i łatwość regulacji. Dzięki temu, że obsługuje zewnętrzne zębatki, możliwa jest zmiana zestopniowania przełożeń w zależności od potrzeb użytkownika. Dodatkowo przerzutka zewnętrzna jest lekka i prosta w konserwacji.
Pełna kontrola nad mocą hamowania
Tarczowe hamulce hydrauliczne w KTM MACINA KAPOHO 2973 nie boją się deszczu oraz trudnych warunków. Będą w nich hamować mocniej i pewniej niż inne konstrukcje, a do tego nie zużyją obręczy! Zastosowanie płynu zamiast linki umożliwia dużo większą regulację siły hamowania co wypływa na bezpieczeństwo. Ponadto klocki w hamulcach tarczowych wystarczają na dłużej co obniża koszt użytkowania roweru.
Pełna amortyzacja dla największej wygody i prędkości
Dzięki jednemu amortyzatorowi jazda rowerem jest komfortowa. A dzięki dwóm to czysta przyjemność. Przedni amortyzator (RockShox Yari 29" -Ø36, 160mm, tapered alu, QR15x110 ) pozwala na szybszą jazdę z góry, dzięki doskonałemu tłumieniu drgań oraz dostępnej regulacji parametrów pracy.
Damper z prawdziwego zdarzenia
Tylny amortyzator (RockShox Monarch RL Sp: air spring, debon Air ) w rowerze KTM MACINA KAPOHO 2973 doskonale pomaga w tłumieniu drgań nawet podczas zjazdów w najtrudniejszym terenie zwiększając komfort jazdy. KTM MACINA KAPOHO 2973 pozwoli Ci robić na rowerze rzeczy, o których wcześniej nawet nie myślałeś!
Naładuj akcesoria podczas jazdy
W KTM MACINA KAPOHO 2973 znajdziesz złącze USB. Złącze jest wystarczająco mocne by naładować nawigację GPS, smartfona, lampkę rowerową czy słuchawki bezprzewodowe.
Właściwa wysokość siodełka, w każdej chwili
Sztyca regulowana zrewolucjonizowała kategorię rowerów MTB. Podnoszenie i opuszczanie siodełka nigdy wcześniej nie było tak łatwe, płynne, bez narzędziowe i precyzyjne. W dodatku możesz to zrobić podczas jazdy. Gdy podjeżdżasz podnosisz siodełko, aby noga pracowała w pełnym zakresie ruchu. Gdy zjeżdżasz to opuszczasz sztycę i obniżasz środek ciężkości co zwiększa sterowność oraz minimalizuje ryzyko uderzenia się o siodełko podczas pokonywania przeszkód. Regulacja wysokości jest możliwa za pomocą manetki zainstalowanej na kierownicy, a wewnętrzna budowa sztycy nie pozwala na obracanie się siodełka. Gdy już raz spróbujesz jazdy ze sztycą teleskopową to nie będziesz wyobrażać sobie jazdy bez niej.