KTM Macina Kapoho 2971
Jeden z najwyższych modeli rowerów elektrycznych KTM wyposażony w Shimano XTR M9100 1x12 (51T - 11T) oraz silnik Bosch Performance CX z akumulatorem wewnątrz ramy, a także Fox 36 A Float i DT Swiss H1700.
Nowy rozdział w życiu
W życiu bywają przełomowe momenty po których nie ma odwrotu. Pierwsze dobre auto czy zdobycie wysokiego szczytu. Jednym z tych momentów jest pierwsza przejażdżka na full’u. Po niej już nigdy nie popatrzysz na swojego hardtaila tak jak wcześniej. Podwójne zawieszenie nie tylko znacząco zwiększa komfort jazdy ale także pomaga łatwiej pokonać trudny techniczne zjazd oraz skakać spore hopy. Brzmi jak bajka ale to absolutna prawda!
Rower posiada wspomaganie do 25 km/h
Rower elektryczny to możliwość jazdy przyjemnej, szybkiej i komfortowej. Zgodnie z przepisami ruchu drogowego silnik wyłączy się po przekroczeniu prędkości 25 km/h. Oczywiście rower KTM Macina Kapoho 2971 może jeździć znacznie szybciej.
Poczuj moc
Jadąc na KTM Macina Kapoho 2971 dotrzesz praktycznie wszędzie dzięki silnikowi centralnemu Bosch Performance CX . Jest to najbardziej uniwersalny rodzaj silnika jaki możesz znaleźć w rowerach elektrycznych. Przenoszenie napędu na tylne koło odbywa się poprzez łańcuch. Dokładnie tak, jak w tradycyjnym rowerze. Po pierwszej przejażdżce nie będziesz chciał zejść z roweru! Silnik umieszczony jest bardzo nisko co znacząco przesuwa środek ciężkości w dół i korzystnie wpływa na zwrotność oraz kontrolę nad rowerem. Przyjemność z jazdy gwarantowana!
Najmocniejszy silnik Bosch’a z trybem automatycznym
KTM Macina Kapoho 2971 dzięki silnikowi Bosch Performance CX to rower z którego nie chce się zsiadać!
Model CX to najmocniejszy silnik w ofercie Bosch’a, który posiada aż 75 Nm momentu obrotowego. Wyjeżdżanie pod wzniesienia na tym rowerze będzie niesamowicie proste. Model CX został wyposażony w 4 tryby wspomagania. Najmocniejszy z nich o nazwie „TURBO” wspomaga pedałowanie aż do 300%. Dodatkowo tryb „EMTB” płynnie zmienia moc wspomagania w zależności z jaką siłą naciskasz na pedały.
36 V system zasilania
Silnik roweru KTM Macina Kapoho 2971 jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Solidne zasilanie roweru
KTM Macina Kapoho 2971 posiada akumulator o pojemności 500 Wh . Akumulator znajduje się wewnątrz ramy . Akumulator jest wykonany w technologii litowo-jonowej dzięki czemu jest dużo lżejszy, a także nie posiada efektu pamięci. Co to znaczy? Możesz go naładować w dowolnym momencie bez obawy o zmniejszenie pojemności. Jest on zamykany na zamek, dlatego dostęp do niego będzie mieć tylko osoba posiadająca dedykowany kluczyk. Możesz go naładować zarówno zostawiając akumulator w ramie, jak też wyjmując go z roweru.
Bateria pełna w zaledwie cztery godziny
KTM Macina Kapoho 2971 został wyposażony w bardzo mocną ładowarkę Bosch 4A. Czas ładowania akumulatora 500Wh do poziomu 80-100% trwa około 4,5 godziny! Przy akumulatorze 400Wh aż godzinę krócej! Ładowarka waży około 800 gramów, dlatego możesz ją zabrać ze sobą w podróż. Żywotność baterii wynosi około 700 – 800 cykli. Po tym czasie akumulator powinien posiadać około 60 – 80 % oryginalnej pojemności.
Wyświetlacz twardy jak Gorilla Glass
Nowość na 2019 rok. Wyświetlacz LCD Bosch Kiox posiada kolorowy ekran o przekątnej 1,9 cala i gwarantuje dobrą czytelność w słoneczny dzień oraz w nocy. Wbudowane podświetlenie automatycznie dostosowuje się do panującego oświetlenia. Kiox jest mocowany za pomocą magnesów. Posiada też moduł Bluetooth (BLE), który pozwala na podłączanie akcesoriów jak na przykład czujniki tętna Polar. Dzięki temu będziesz mógł kontrolować swój puls podczas treningu oraz prędkość patrząc na jeden wyświetlacz, który znajduje się na kierownicy. Koniec z odrywaniem rąk oraz uchwytami do smartfonów! Wyświetlacz Kiox jest pokryty szkłem Gorilla Glass, a więc jest bardziej odporny na zarysowania, które zdarzają się podczas jazdy w terenie. Odpinanie wyświetlacza jest niesamowicie łatwe dzięki uchwytowi opartemu na bardzo mocnych magnesach, które sprawią że zostanie on na miejscu wtedy kiedy powinien.
Lekka i prosta w obsłudze przerzutka
W rowerze KTM Macina Kapoho 2971 znajdziesz przerzutkę zewnętrzną Shimano XTR M9100 SGS-shadow + , która zapewnia precyzję zmiany biegów i łatwość regulacji. Dzięki temu, że obsługuje zewnętrzne zębatki, możliwa jest zmiana zestopniowania przełożeń w zależności od potrzeb użytkownika. Dodatkowo przerzutka zewnętrzna jest lekka i prosta w konserwacji.
Pełna kontrola nad mocą hamowania
Tarczowe hamulce hydrauliczne w KTM Macina Kapoho 2971 nie boją się deszczu oraz trudnych warunków. Będą w nich hamować mocniej i pewniej niż inne konstrukcje, a do tego nie zużyją obręczy! Zastosowanie płynu zamiast linki umożliwia dużo większą regulację siły hamowania co wypływa na bezpieczeństwo. Ponadto klocki w hamulcach tarczowych wystarczają na dłużej co obniża koszt użytkowania roweru.
Pełna amortyzacja dla największej wygody i prędkości
Dzięki jednemu amortyzatorowi jazda rowerem jest komfortowa. A dzięki dwóm to czysta przyjemność. Przedni amortyzator ( Fox 36 A Float, Perf., GRIP, 3Pos.L, T-15x110 - Ø36, 160mm, tapered alu, QR15x110 ) pozwala na szybszą jazdę z góry, dzięki doskonałemu tłumieniu drgań oraz dostępnej regulacji parametrów pracy.
Damper z prawdziwego zdarzenia
Tylny amortyzator (Fox A Float DPX2, Perf. Sp: Air spring, 3 pos. Evol LV ) w rowerze KTM Macina Kapoho 2971 doskonale pomaga w tłumieniu drgań nawet podczas zjazdów w najtrudniejszym terenie zwiększając komfort jazdy. KTM Macina Kapoho 2971 pozwoli Ci robić na rowerze rzeczy, o których wcześniej nawet nie myślałeś!
Właściwa wysokość siodełka, w każdej chwili
Sztyca regulowana zrewolucjonizowała kategorię rowerów MTB. Podnoszenie i opuszczanie siodełka nigdy wcześniej nie było tak łatwe, płynne, bez narzędziowe i precyzyjne. W dodatku możesz to zrobić podczas jazdy. Gdy podjeżdżasz podnosisz siodełko, aby noga pracowała w pełnym zakresie ruchu. Gdy zjeżdżasz to opuszczasz sztycę i obniżasz środek ciężkości co zwiększa sterowność oraz minimalizuje ryzyko uderzenia się o siodełko podczas pokonywania przeszkód. Regulacja wysokości jest możliwa za pomocą manetki zainstalowanej na kierownicy, a wewnętrzna budowa sztycy nie pozwala na obracanie się siodełka. Gdy już raz spróbujesz jazdy ze sztycą teleskopową to nie będziesz wyobrażać sobie jazdy bez niej.