KTM MACINA Cross P510 Street DA
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny KTM MACINA Cross P510 Street DA jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. KTM MACINA Cross P510 Street DA nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Radość to czas spędzony w ulubiony sposób
Z KTM MACINA Cross P510 Street DA każda wycieczka będzie u Ciebie wywoływała uśmiech i przywoływała te same emocje co pierwsza, samodzielna jazda rowerem. Dlaczego? Bo jazda na tym rowerze to czysta przyjemność. Nie tylko można dojechać na nim dalej dzięki zastosowaniu dobrej jakości komponentów, ale też będzie to wygodna jazda dzięki praktycznym dodatkom (o tym piszemy nieco niżej).
Shimano Alivio M3100 - przerzutka tylna
Przerzutka Shimano Alivio M3100 zaprojektowana została do bardziej agresywnej jazdy. Dla tego jest tak często montowana w rowerach górskich. Bardzo dobrze sprawdza się tam, gdzie potrzebna jest szybka, precyzyjna zmiana biegów oraz prostota budowy przekładająca się na bezproblemową eksploatacje. Dzięki technologii Shadow RD przerzutka mniej wystaje poza obrys roweru co sprawia, że jest mniej podatna na uszkodzenia. Współpracuje z manetką wyposażoną w system RapidFire Plus, który pozwala zredukować biegi, o 3 za jednym naciśnięciem manetki.
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu Bosch Performance Line możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik Bosch Performance Line jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
Performance czyli wydajność i znakomite osiągi
KTM MACINA Cross P510 Street DA został wyposażony w silnik Bosch Performance, który posiada aż 65 Nm momentu obrotowego. Wspiera on rowerzystę w najmocniejszym trybie aż do 275%. Do sterowania poziomem wspomaga służy panel z przyciskami +/- (Bosch Purion ). Do wyboru dostępne są tryby o nazwie Eco, Tour, Sport oraz Turbo. W najmocniejszym z nich silnik wspomaga rowerzystę aż do 260%. Nowa wersja została zoptymalizowana tak aby jazda na wyłączonym silniku nie generowała zbędnego oporu. Kręcenie korbą będzie równie płynnie co w tradycyjnym rowerze. Nowy model jest także mniejszy i lżejszy (2,9 kg). Doskonała zabawa gwarantowana już od pierwszej przejażdżki!
36 V system zasilania
Silnik roweru KTM MACINA Cross P510 Street DA jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Kompaktowy wyświetlacz Bosch’a do rowerów MTB
Rower KTM MACINA Cross P510 Street DA został wyposażony w znany i sprawdzony wyświetlacz LCD Bosch Purion. Charakteryzuje go czytelność oraz kompaktowy rozmiar, a także umieszczenie przycisków i panelu LCD w jednej obudowie. Jest on zamontowany po lewej stronie kierownicy. Jego niewielkie rozmiary sprawiają, że producenci rowerów eMTB tak chętnie montują go w swoich maszynach. W trudnym terenie potrzebujemy wyświetlacza, który pokaże niezbędne parametry, a w razie upadku lub złej pogody - nic mu się nie stanie. Panel LCD jest czytelny nawet w pełnym słońcu. Bosch Purion pokazuje następujące parametry jazdy: prędkość chwilową oraz dzienny i całkowity przebieg roweru, stopień naładowania akumulatora oraz przyciski do zmiany trybu oraz włącznik wspomagania WALK z prędkością maks. 6 km/h (do prowadzenia roweru). Został on wyposażony także w podświetlenie pozwalające na komfortowe użytkowanie wspomagania nawet po zmroku. Więcej informacji znajdą Państwo naszej instrukcji obsługi tego wyświetlacza w postaci filmu.
Dobry i prosty w obsłudze hamulec tarczowy
Shimano MT200 to bardzo dobry rodzaj hamulca dla początkujących rowerzystów. Zostały one wykonane w technologii One Way Bleeding (znanej z dużo droższych modeli), która zwiększa żywotność, wydajność oraz ułatwia obsługę serwisową. Dwupalcowa dźwignia z regulacją wychylenia Reach Adjust pozwala ustawić odległość klamki od kierownicy, aby móc zahamować w każdej chwili. Klocki są odsunięte od tarczy o 40% w stosunku do modelu MT400 dla ułatwienia regulacji. Jednocześnie Model MT200 zachowuje do 90% siły hamowania droższego modelu.
Wygodna jazda dzięki tłumieniu drgań - Suntour NEX-E25 coil NLO
Dzięki temu amortyzatorowi jazda rowerem stanie się dużo wygodniejsza. Od teraz możesz jeździć po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach i odczuwać komfort. Podczas jazdy na KTM MACINA Cross P510 Street DA odciążasz swoje stawy oraz dłonie.
Schludny wygląd w każdej sytuacji
Rower KTM MACINA Cross P510 Street DA posiada fabrycznie zamontowane błotniki, aby mogli Państwo używać go nawet podczas jazdy po deszczu. Regularna jazda rowerem korzystnie wpływa na zdrowie więc nie warto z niej rezygnować z powodu niesprzyjającej pogody. Dzięki błotnikom decyzja o wyborze roweru zamiast komunikacji miejskiej / samochodu będzie dużo łatwiejsza!
Właściwa ochrona bez zbędnej wagi
W jaki sposób lepiej chronić nogawki przed kontaktem z łańcuchem, a jednocześnie nie powiększać wagi roweru o dodatkowe 0,5 kilograma? Za pomocą osłony tarczy w korbie. Dzięki niej mogą się Państwo cieszyć jazdą bez troski o zabrudzenia.
„Zaparkuj” rower gdzie tylko chcesz
KTM MACINA Cross P510 Street DA mogą Państwo postawić w dowolnym miejscu, ponieważ posiada stabilną podpórkę. Przerwę w jeździe mogą Państwo zrobić w dowolnym miejscu, bez konieczności szukania oparcia/stojaka lub zamartwienia że rower się zniszczy / obije.