Kross Soil Boost 1.0 500
Informacje o przeglądzie roweru
Każdy rower zakupiony w sklepie MocneRowery.pl bezpłatnie przechodzi tzw. "przegląd zerowy", który polega na sprawdzeniu połączeń śrubowych i regulacji biegów oraz hamulców oraz wielu innych czynności. Do utrzymania gwarancji konieczne jest wykonanie w stosownym terminie przeglądu technicznego w dowolnym serwisie rowerowym (dodatkowo płatny). Jego termin jest zależny od producenta i znajduje się w książeczce dołączonej do roweru. Najczęściej przegląd techniczny wymagany jest między 30, a 90 dniem od zakupu roweru lub między 90, a 300 przejechanym kilometrem. Każdy rower wysyłany w kartonie posiada zdemontowane pedały. Rower wysyłany w kartonie może wymagać montażu części i akcesoriów takich jak: przednie koło, błotnik, mostek bądź kierownica.
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny Kross Soil Boost 1.0 500 jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. Kross Soil Boost 1.0 500 nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Idealny do poznawania nowych tras
Lubisz jeździć po duktach leśnych i znajomych singlach? Kross Soil Boost 1.0 500 będzie świetnym towarzyszem twoich przygód. Dzięki podwójnemu zawieszeniu o skoku 140 mm oraz mocnym hamulcom (Shimano MT520 ) wyjazd na Rychlebskie Ścieżki, single pod Smrkiem, czy nowe trasy w Zawoi przyniesie Ci wiele radości! Jest to rower dla osób, które chcą odetchnąć wśród pięknych górskich widoków.
Shimano Deore M6000
Świetnej jakości biegowa przerzutka wyposażona w system stabilizacji łańcucha RD+, który był testowany przez zawodowców w modelu XTR. Model ten jest kompatybilny z systemem Dyna-Sys, który zapewnia cichą, szybką i płynną zmianę przełożeń.
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu Shimano E8000 możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik Shimano E8000 jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
Shimano Steps E8000 - silnik z serii XT
Kross Soil Boost 1.0 500 posiada najmocniejszy silnik w ofercie firmy SHIMANO. Model SHIMANO STEP E8000 posiada aż 70 Nm momentu obrotowego. Oczywiście świetnie sprawdzi się podczas codziennego użytkowania i wycieczek, ale jego zalety są najbardziej widoczne podczas pokonywania stromych podjazdów w górach. Jazda w terenie jest niesamowicie wymagająca, dlatego będziesz potrzebował silnika z najwyższej półki, na który możesz liczyć. Obsługa wspomagania jest prosta i intuicyjna oraz zapewnia duże możliwości konfiguracji. Dopasuj go do swoich indywidualnych potrzeb. Wąskie rozłożenie ramion (Q-factor o wartości 177 mm jak w korbie z serii Shimano XT) pozwala na efektywne pedałowanie podczas jazdy. E8000 został zaprojektowany specjalnie, aby zapewnić naturalne poczucie jazdy tradycyjnym rowerem MTB. Jest także jednym z najlżejszych silników na rynku (2,8 kg). Łącznie mamy do wyboru trzy tryby wspomagania: Eco, Trail, Boost. Silnik ten posiada suport wykonany w technologii Hollowtech II (pusty w środku) dla uzyskania bezpośredniego przekazywania mocy, zachowania dużej sztywności i niskiej wagi. Została tutaj zastosowana specjalna wersja korby Deore XT do E-MTB, która posiada krótsze ramię korby (o długości 165 mm) co minimalizuje liczbę obrotów pedałami w celu zapewnienia płynnej kadencji i wspomagania silnika. Do obsługi silnika, została zastosowana manetka o konstrukcji i ergonomii znanej z modelu Shimano XT Di2.
36 V system zasilania
Silnik roweru Kross Soil Boost 1.0 500 jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Solidne zasilanie roweru
Posiadając akumulator naładowany do pełna, mogą Państwo przejechać nawet do do 100 kilometrów na raz! Jego pojemność wynosi 504 Wh . Pracuje on na napięciu 36 V i został umieszczony wewnątrz ramy . Dzięki temu rower na pierwszy rzut oka, nie wygląda na elektryka. Akumulator jest wykonany w technologii litowo-jonowej. Nie posiada efektu pamięci oraz waży zaledwie kilka kilogramów. Można go doładować w dowolnym momencie bez obawy o zmniejszenie pojemności. Jest on zamykany na kluczyk (w zestawie), dlatego dostęp do niego będzie miał tylko właściciel. Jak go naładować? Za pomocą ładowarki dołączonej do roweru. Ładowanie jest możliwe zarówno z akumulatorem w ramie, jak też po wyjęciu go z roweru. Osoby zainteresowane informacjami dotyczącymi obliczania realnego zasięgu oraz parametrów dotyczących akumulatorów w rowerach elektrycznych zachęcamy do przeczytania artykułu pt „Ile kilometrów mogę przejechać na pełnej baterii?”, który znajduje się w naszej bazie wiedzy.
Pełna kontrola nad mocą hamowania
Tarczowe hamulce hydrauliczne Shimano MT520 nie boją się deszczu oraz trudnych warunków. Będą w nich hamować mocniej i pewniej niż inne konstrukcje, a do tego nie zużyją obręczy! Zastosowanie płynu zamiast linki umożliwia płynną regulację siły hamowania co wypływa na bezpieczeństwo. Ponadto klocki w hamulcach tarczowych wystarczają na dłużej co obniża koszt użytkowania roweru.
Pełna amortyzacja dla największej wygody i prędkości
Dzięki jednemu amortyzatorowi jazda rowerem jest komfortowa. A dzięki dwóm to czysta przyjemność. Przedni amortyzator (SR Suntour AION 35 LOR ) pozwala na szybszą jazdę z góry, dzięki doskonałemu tłumieniu drgań oraz dostępnej regulacji parametrów pracy.
Damper z prawdziwego zdarzenia
Tylny amortyzator (Rock Shox Deluxe Select R ) w rowerze Kross Soil Boost 1.0 500 doskonale pomaga w tłumieniu drgań nawet podczas zjazdów w najtrudniejszym terenie zwiększając komfort jazdy. Kross Soil Boost 1.0 500 pozwoli Ci robić na rowerze rzeczy, o których wcześniej nawet nie myślałeś!