Kross Lea Boost 3.0 630 srebrny
Informacje o przeglądzie roweru
Każdy rower zakupiony w sklepie MocneRowery.pl bezpłatnie przechodzi tzw. "przegląd zerowy", który polega na sprawdzeniu połączeń śrubowych i regulacji biegów oraz hamulców oraz wielu innych czynności. Do utrzymania gwarancji konieczne jest wykonanie w stosownym terminie przeglądu technicznego w dowolnym serwisie rowerowym (dodatkowo płatny). Jego termin jest zależny od producenta i znajduje się w książeczce dołączonej do roweru. Najczęściej przegląd techniczny wymagany jest między 30, a 90 dniem od zakupu roweru lub między 90, a 300 przejechanym kilometrem. Każdy rower wysyłany w kartonie posiada zdemontowane pedały. Rower wysyłany w kartonie może wymagać montażu części i akcesoriów takich jak: przednie koło, błotnik, mostek bądź kierownica.
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny Kross Lea Boost 3.0 630 srebrny jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. Kross Lea Boost 3.0 630 srebrny nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
W 100% dla kobiet
rower elektryczny Kross Lea Boost 3.0 630 srebrny posiada damską ramę. Co to oznacza? Jest ona zaprojektowana uwzględniając nasze różnice w budowie ciała. Rury ramy oraz kąty posiadają dokładnie policzone wartości, które zależne są także od przeznaczenia roweru i wzrostu. Dzięki temu wsiadając na ten rower można się poczuć komfortowo.
Mniej znaczy więcej
Kross Lea Boost 3.0 630 srebrny jest rowerem MTB z przednim amortyzatorem - SR SUNTOUR XCR 34 RLR . Jest najbardziej uniwersalnym rowerem, który sprawdzi się zarówno w terenie górskim, w lesie, czy na drodze asfaltowej. Dzięki zastosowaniu przedniej amortyzacji, siła mięśni jest efektywnie przekazywana na koło. Rower jest lżejszy od podobnych konstrukcji z podwójnym zawieszeniem. Przedni amortyzator posiada skok równy 120 mm .
Shimano Deore M6000
Świetnej jakości przerzutka wyposażona w system stabilizacji łańcucha RD+, który był testowany przez zawodowców w modelu XTR. Model ten jest kompatybilny z napędem 10-rzędów i systemem Dyna-Sys, który zapewnia cichą, szybką i płynną zmianę przełożeń. Technologia stabilizacji zapobiega także spadaniu łańcucha i zapewnia wysoką kulturę pracy na każdym przełożeniu. W rowerze Kross Lea Boost 3.0 630 srebrny przerzutka M6000 została zestawiona z kasetą 11-42T
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu Shimano E8000 możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik Shimano E8000 jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
Shimano Steps E8000 - silnik z serii XT
Kross Lea Boost 3.0 630 srebrny posiada najmocniejszy silnik w ofercie firmy SHIMANO. Model SHIMANO STEP E8000 posiada aż 70 Nm momentu obrotowego. Oczywiście świetnie sprawdzi się podczas codziennego użytkowania i wycieczek, ale jego zalety są najbardziej widoczne podczas pokonywania stromych podjazdów w górach. Jazda w terenie jest niesamowicie wymagająca, dlatego będziesz potrzebował silnika z najwyższej półki, na który możesz liczyć. Obsługa wspomagania jest prosta i intuicyjna oraz zapewnia duże możliwości konfiguracji. Dopasuj go do swoich indywidualnych potrzeb. Wąskie rozłożenie ramion (Q-factor o wartości 177 mm jak w korbie z serii Shimano XT) pozwala na efektywne pedałowanie podczas jazdy. E8000 został zaprojektowany specjalnie, aby zapewnić naturalne poczucie jazdy tradycyjnym rowerem MTB. Jest także jednym z najlżejszych silników na rynku (2,8 kg). Łącznie mamy do wyboru trzy tryby wspomagania: Eco, Trail, Boost. Silnik ten posiada suport wykonany w technologii Hollowtech II (pusty w środku) dla uzyskania bezpośredniego przekazywania mocy, zachowania dużej sztywności i niskiej wagi. Została tutaj zastosowana specjalna wersja korby Deore XT do E-MTB, która posiada krótsze ramię korby (o długości 165 mm) co minimalizuje liczbę obrotów pedałami w celu zapewnienia płynnej kadencji i wspomagania silnika. Do obsługi silnika, została zastosowana manetka o konstrukcji i ergonomii znanej z modelu Shimano XT Di2.
36 V system zasilania
Silnik roweru Kross Lea Boost 3.0 630 srebrny jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Solidne zasilanie roweru
Posiadając akumulator naładowany do pełna, mogą Państwo przejechać nawet do do 120 kilometrów na raz! Jego pojemność wynosi 630 Wh . Pracuje on na napięciu 36 V i został umieszczony wewnątrz ramy . Dzięki temu rower na pierwszy rzut oka, nie wygląda na elektryka. Akumulator jest wykonany w technologii litowo-jonowej. Nie posiada efektu pamięci oraz waży zaledwie kilka kilogramów. Można go doładować w dowolnym momencie bez obawy o zmniejszenie pojemności. Jest on zamykany na kluczyk (w zestawie), dlatego dostęp do niego będzie miał tylko właściciel. Jak go naładować? Za pomocą ładowarki dołączonej do roweru. Ładowanie jest możliwe zarówno z akumulatorem w ramie, jak też po wyjęciu go z roweru. Osoby zainteresowane informacjami dotyczącymi obliczania realnego zasięgu oraz parametrów dotyczących akumulatorów w rowerach elektrycznych zachęcamy do przeczytania artykułu pt „Ile kilometrów mogę przejechać na pełnej baterii?”, który znajduje się w naszej bazie wiedzy.
Wyświetlacz Shimano serii E8000
Shimano SC-E8000 jest topowym modelem wyświetlacza przeznaczone do ebike-ów od Shimano. Ten niezwykle kompaktowy wyświetlacz został zaprojektowany z myślą o kolarstwie E-MTB. Wyposażony jest w kolorowy, czytelny wyświetlacz LCD, który może pokazywać obecne przełożenie przerzutki (opcja dostępna jedynie z przerzutkami wyposażonymi w system Di2), tryb wspomagania, czy poziom naładowania baterii. Każdy tryb wspomagania ma przypisany konkretny kolorem. Dzięki temu możesz szybko sprawdzić jakiego trybu używasz. Wyświetlacz SC-E8000 komunikuje się także ze smartfonem za pomocą modułu Bluetooth. Specjalna aplikacja Shimano eTube Project (dla systemów iOS i Android) daje możliwość personalizacji ustawień wspomagania jazdy. Zmieniając ustawienia, idealnie dopasuj pracę silnika do swoich preferencji!
Mocne hamulce 2-tłoczkowe
2-tłoczkowe hamulce Shimano MT500 to niezawodny element każdego roweru. Zapewniają dużą siłę hamowania oraz ponadprzeciętną modulację. Ich uniwersalność oraz niezawodność sprawia, że sprawdzają się bardzo dobrze w rowerach z każdego segmentu, czy to MTB XC, trailowych czy nawet w trekkingowych. Zastosowano w nich technologię „ONE WAY BLEEDING”, która pomaga w szybkim i prostym serwisowaniu. W hamulcach stosowane są klocki żywiczne Shimano B01S.
Wygodna jazda dzięki tłumieniu drgań - SR SUNTOUR XCR 34 RLR
Dzięki temu amortyzatorowi jazda rowerem stanie się dużo wygodniejsza. Od teraz możesz jeździć po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach i odczuwać komfort. Podczas jazdy na Kross Lea Boost 3.0 630 srebrny odciążasz swoje stawy oraz dłonie.