Kross HEXAGON BOOST 1.0 522
Informacje o przeglądzie roweru
Każdy rower zakupiony w sklepie MocneRowery.pl bezpłatnie przechodzi tzw. "przegląd zerowy", który polega na sprawdzeniu połączeń śrubowych i regulacji biegów oraz hamulców oraz wielu innych czynności. Do utrzymania gwarancji konieczne jest wykonanie w stosownym terminie przeglądu technicznego w dowolnym serwisie rowerowym (dodatkowo płatny). Jego termin jest zależny od producenta i znajduje się w książeczce dołączonej do roweru. Najczęściej przegląd techniczny wymagany jest między 30, a 90 dniem od zakupu roweru lub między 90, a 300 przejechanym kilometrem. Każdy rower wysyłany w kartonie posiada zdemontowane pedały. Rower wysyłany w kartonie może wymagać montażu części i akcesoriów takich jak: przednie koło, błotnik, mostek bądź kierownica.
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny Kross HEXAGON BOOST 1.0 522 jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. Kross HEXAGON BOOST 1.0 522 nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Mniej znaczy więcej
Kross HEXAGON BOOST 1.0 522 jest rowerem MTB z przednim amortyzatorem - SR SUNTOUR XCT 30 HLO . Jest najbardziej uniwersalnym rowerem, który sprawdzi się zarówno w terenie górskim, w lesie, czy na drodze asfaltowej. Dzięki zastosowaniu przedniej amortyzacji, siła mięśni jest efektywnie przekazywana na koło. Rower jest lżejszy od podobnych konstrukcji z podwójnym zawieszeniem. Przedni amortyzator posiada skok równy 100 mm .
Przerzutka tylna Shimano Acera M360
Przerzutka tylna Shimano Acera M360 dedykowana jest do rekreacyjnej jazdy na rowerze górskim, trekkingowym czy miejskim. Została przeznaczona dla zwolenników rekreacyjnej jazdy, którzy lubią spędzać wolne popołudnie lub niedzielę na dwóch kółkach. Posiada system indeksacji Dual SiS, dzięki któremu zmiana biegów jest łatwa i intuicyjna. Jej regulacja jest łatwa.
Z nim wiatr zawsze wieje w plecy.
Kross HEXAGON BOOST 1.0 522 posiada silnik wspomagający rowerzystę do 25 km/h , pracujący na napięciu 36 V . Silnik jest umieszczony w piaście tylnego koła. Jego największe zalety to umieszczenie silnika w kole posiadającym większą przyczepność oraz dłuższa żywotność łańcucha (ponieważ działa niezależnie od niego w przeciwieństwie do napędu centralnego). Przekazuje on moc bezpośrednio na oponę. Montaż i demontaż koła z silnikiem jest niezwykle prosty dzięki zastosowaniu hermetycznego złącza. A po uruchomieniu wspomagania od razu poczujemy przyspieszenie. To uczucie można porównać do chwil gdy wiatr wieje nam w plecy.
36 V system zasilania
Silnik roweru Kross HEXAGON BOOST 1.0 522 jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Ładowanie akumulatora
W zestawie z Kross HEXAGON BOOST 1.0 522 znajdą Państwo ładowarkę 230V/2A, która naładuje akumulator do pełna w kilka godzin. Częste ładowanie nie wpływa negatywnie na akumulator. Po 700 – 800 cyklach ładowania bateria powinna zachować około 60-80% oryginalnej pojemności. Osobom zainteresowanym polecamy nasz artykuł pt. "Jak użytkować baterię w rowerze elektrycznym?", który znajduje się w Bazie Wiedzy.
Minimialistyczny wyświetlacz LED
Wyświetlacz LED w rowerze Kross HEXAGON BOOST 1.0 522 charakteryzuje się niewielkim rozmiarem, prostotą obsługi oraz czytelnością w pełnym słońcu dzięki diodom LED. W obudowie zostały zamknięte przyciski do jego obsługi oraz diody informujące o aktywowaniu funkcji. Diody wskazują najważniejsze informacje: tryb wspomagania oraz poziom naładowania akumulatora.
Dobry i prosty w obsłudze hamulec tarczowy
Shimano MT200 to bardzo dobry rodzaj hamulca dla początkujących rowerzystów. Zostały one wykonane w technologii One Way Bleeding (znanej z dużo droższych modeli), która zwiększa żywotność, wydajność oraz ułatwia obsługę serwisową. Dwupalcowa dźwignia z regulacją wychylenia Reach Adjust pozwala ustawić odległość klamki od kierownicy, aby móc zahamować w każdej chwili. Klocki są odsunięte od tarczy o 40% w stosunku do modelu MT400 dla ułatwienia regulacji. Jednocześnie Model MT200 zachowuje do 90% siły hamowania droższego modelu.
Wygodna jazda dzięki tłumieniu drgań - SR SUNTOUR XCT 30 HLO
Dzięki temu amortyzatorowi jazda rowerem stanie się dużo wygodniejsza. Od teraz możesz jeździć po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach i odczuwać komfort. Podczas jazdy na Kross HEXAGON BOOST 1.0 522 odciążasz swoje stawy oraz dłonie.
Głośny sygnał dźwiękowy
Dzwonek w rowerze jest bardzo potrzebny. Sygnał nie tylko powiadomi innych uczestników o Twojej obecności ale także ostrzeże w nagłej sytuacji. To proste urządzenie bardzo poprawia Twoje bezpieczeństwo na drodze dla rowerów.