Kross HEXAGON BOOST 1.0
Informacje o przeglądzie roweru
Każdy rower zakupiony w sklepie MocneRowery.pl bezpłatnie przechodzi tzw. "przegląd zerowy", który polega na sprawdzeniu połączeń śrubowych i regulacji biegów oraz hamulców oraz wielu innych czynności. Do utrzymania gwarancji konieczne jest wykonanie w stosownym terminie przeglądu technicznego w dowolnym serwisie rowerowym (dodatkowo płatny). Jego termin jest zależny od producenta i znajduje się w książeczce dołączonej do roweru. Najczęściej przegląd techniczny wymagany jest między 30, a 90 dniem od zakupu roweru lub między 90, a 300 przejechanym kilometrem. Każdy rower wysyłany w kartonie posiada zdemontowane pedały. Rower wysyłany w kartonie może wymagać montażu części i akcesoriów takich jak: przednie koło, błotnik, mostek bądź kierownica.
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny Kross HEXAGON BOOST 1.0 jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. Kross HEXAGON BOOST 1.0 nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Mniej znaczy więcej
Kross HEXAGON BOOST 1.0 jest rowerem MTB z przednim amortyzatorem. Jest najbardziej uniwersalnym rowerem który sprawdzi się zarówno w terenie górskim, w lesie czy na drodze asfaltowej. Dzięki zastosowaniu przedniej amortyzacji, siła mięśni jest efektywnie przekazywana na koło. Rower jest lżejszy od podobnych konstrukcji z podwójnym zawieszeniem. Przedni amortyzator posiada skok równy 100 mm .
Lekka i prosta w obsłudze przerzutka
W rowerze Kross HEXAGON BOOST 1.0 znajdziesz przerzutkę zewnętrzną SHIMANO ACERA M360 , która zapewnia precyzję zmiany biegów i łatwość regulacji. Dzięki temu, że obsługuje zewnętrzne zębatki, możliwa jest zmiana zestopniowania przełożeń w zależności od potrzeb użytkownika. Dodatkowo przerzutka zewnętrzna jest lekka i prosta w konserwacji.
Z nim wiatr zawsze wieje w plecy.
Kross HEXAGON BOOST 1.0 posiada silnik wspomagający rowerzystę do 25 km/h , pracujący na napięciu 36 V . Silnik jest umieszczony w piaście tylnego koła. Jego największe zalety to umieszczenie silnika w kole posiadającym większą przyczepność oraz dłuższa żywotność łańcucha (ponieważ działa niezależnie od niego w przeciwieństwie do napędu centralnego). Przekazuje on moc bezpośrednio na oponę. Montaż i demontaż koła z silnikiem jest niezwykle prosty dzięki zastosowaniu hermetycznego złącza. A po uruchomieniu wspomagania od razu poczujemy przyspieszenie. To uczucie można porównać do chwil gdy wiatr wieje nam w plecy.
36 V system zasilania
Silnik roweru Kross HEXAGON BOOST 1.0 jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Ładowanie akumulatora
W zestawie z Kross HEXAGON BOOST 1.0 znajdą Państwo ładowarkę 230V/2A, która naładuje akumulator do pełna w kilka godzin. Częste ładowanie nie wpływa negatywnie na akumulator. Po 700 – 800 cyklach ładowania bateria powinna zachować około 60-80% oryginalnej pojemności. Osobom zainteresowanym polecamy nasz artykuł pt. "Jak użytkować baterię w rowerze elektrycznym?", który znajduje się w Bazie Wiedzy.
Minimialistyczny wyświetlacz LED
Wyświetlacz LED w rowerze Kross HEXAGON BOOST 1.0 charakteryzuje się niewielkim rozmiarem, prostotą obsługi oraz czytelnością w pełnym słońcu dzięki diodom LED. W obudowie zostały zamknięte przyciski do jego obsługi oraz diody informujące o aktywowaniu funkcji. Diody wskazują najważniejsze informacje: tryb wspomagania oraz poziom naładowania akumulatora.
Dobry i prosty w obsłudze hamulec tarczowy
Shimano MT200 to bardzo dobry rodzaj hamulca dla początkujących rowerzystów. Zostały one wykonane w technologii One Way Bleeding (znanej z dużo droższych modeli), która zwiększa żywotność, wydajność oraz ułatwia obsługę serwisową. Dwupalcowa dźwignia z regulacją wychylenia Reach Adjust pozwala ustawić odległość klamki od kierownicy, aby móc zahamować w każdej chwili. Klocki są odsunięte od tarczy o 40% w stosunku do modelu MT400 dla ułatwienia regulacji. Jednocześnie Model MT200 zachowuje do 90% siły hamowania droższego modelu.
Wygodna jazda dzięki tłumieniu drgań - SR SUNTOUR XCT30 HLO
Dzięki temu amortyzatorowi jazda rowerem stanie się dużo wygodniejsza. Od teraz możesz jeździć po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach i odczuwać komfort. Podczas jazdy na Kross HEXAGON BOOST 1.0 odciążasz swoje stawy oraz dłonie.