Kalkhoff IMAGE 5.S XXL UNI asfalt
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny Kalkhoff IMAGE 5.S XXL UNI asfalt jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. Kalkhoff IMAGE 5.S XXL UNI asfalt nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Rama na której każdemu będzie wygodnie
Rama w Kalkhoff IMAGE 5.S XXL UNI asfalt została zaprojektowana tak by jeździło się na nim wygodne mężczyznom i kobietom, jest to więc rower bardzo uniwersalny. Wsiadanie i schodzenie z Kalkhoff IMAGE 5.S XXL UNI asfalt jest niesamowicie łatwe dzięki jedno rurowej konstrukcji. Pozwala to także na jazdę rowerem w każdym stroju od sportowego do formalnego.
Idealny rower do miasta
Regularność ma niesamowitą moc. Czy wiesz, że wybierając każdego dnia rower zamiast samochodu możesz przejechać rocznie kilka tysięcy kilometrów? To ogromny dystans. Jeżeli między Twoim domem, a pracą jest 9 kilometrów to przejechałbyś rocznie ponad 4500 km. To tak jakby pojechać rowerem z Krakowa do Barcelony.. i z powrotem! Niesamowite, prawda? Taka codzienna porcja ruchu poprawia kondycję i wpływa na samopoczucie. Wiemy, coś o tym, bo dla nas rower także jest codziennym środkiem komunikacji. Ważne aby rower, którego używasz codziennie, był wygodny. Miejska rama w Kalkhoff IMAGE 5.S XXL UNI asfalt zapewnia wygodną i wyprostowaną sylwetkę co pomaga obserwować ruch samochodowy oraz pieszy co wpływa na większe bezpieczeństwo.
Przerzutka niezwykle tania w eksploatacji
W Kalkhoff IMAGE 5.S XXL UNI asfalt umieszczono wewnętrzną przerzutkę planetarną , która posiada 1x5 biegów. Cechuje ją bardzo niska awaryjność i bezobsługowość, w porównaniu do przerzutek zewnętrznych. Dzięki temu, że biegi umieszczone są wewnątrz, łańcuch wystarcza na więcej kilometrów, a koszt użytkowania roweru jest niższy. Używając przerzutki Shimano Nexus 5 można też zmieniać biegi (np. redukować je) podczas postoju lub na moment przed ruszeniem.
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu Shimano E6100 możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik Shimano E6100 jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
Jeden z najlżejszych silników na świecie
Sercem roweru Kalkhoff IMAGE 5.S XXL UNI asfalt jest silnik elektryczny Shimano E6100. Jeden z najlżejszych silników elektrycznych na świecie. Waży zaledwie 2,88 kg, co ma wpływ na wagę roweru, a także jego zwrotność. Jest to najbardziej uniwersalny system firmy Shimano, który wykorzystuje technologie opracowane na potrzeby systemu do rowerów e-MTB (E8000). Dzięki przemyślanej konstrukcji oraz zaawansowanemu oprogramowaniu jazda jest bardzo płynna. W porównaniu do modelu E6000 udało się wydłużyć zasięg na jednym ładowaniu akumulatora nawet do 20%. Roweru elektrycznego używamy w różnych warunkach, dlatego silnik został uszczelniony co czyni go odpornym na trudne warunki pogodowe.
36 V system zasilania
Silnik roweru Kalkhoff IMAGE 5.S XXL UNI asfalt jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Solidne zasilanie roweru
Posiadając akumulator naładowany do pełna, mogą Państwo przejechać nawet do do 110 kilometrów na raz! Jego pojemność wynosi 540 Wh . Pracuje on na napięciu 36 V i został umieszczony wewnątrz ramy . Dzięki temu rower na pierwszy rzut oka, nie wygląda na elektryka. Akumulator jest wykonany w technologii litowo-jonowej. Nie posiada efektu pamięci oraz waży zaledwie kilka kilogramów. Można go doładować w dowolnym momencie bez obawy o zmniejszenie pojemności. Jest on zamykany na kluczyk (w zestawie), dlatego dostęp do niego będzie miał tylko właściciel. Jak go naładować? Za pomocą ładowarki dołączonej do roweru. Ładowanie jest możliwe zarówno z akumulatorem w ramie, jak też po wyjęciu go z roweru. Osoby zainteresowane informacjami dotyczącymi obliczania realnego zasięgu oraz parametrów dotyczących akumulatorów w rowerach elektrycznych zachęcamy do przeczytania artykułu pt „Ile kilometrów mogę przejechać na pełnej baterii?”, który znajduje się w naszej bazie wiedzy.
Ulepszone hamulce 4-tłoczkowe
Shimano MT420 to czterotłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe przeznaczone do rowerów MTB, Cross Country czy All Mountain. Cechuje je większa o 20% siła hamowania w porównaniu z modelem MT400 z 2-tłoczkami. Model MT420 posiada takżę zwiększoną (do 150%) wytrzymałość na zużycie w porównaniu z modelem MT400 (2-tłoczkowe). Wewnątrz znajduje się olej mineralny, dzięki czemu rowerzysta może kontrolować siłę hamowania z dużą precyzją. Zostały one wyposażone w technologię One Way Bleeding, która ułatwia odpowietrzanie hamulców dla uzyskania najwyższej siły hamowania. Zaciski współpracują z żywicznymi okładzinami Shimano D03S lub metalicznymi D02S.
Wygodna jazda dzięki tłumieniu drgań - SR Suntour NEX E25 HLO, lockout, 15 mm thru axle
Dzięki temu amortyzatorowi jazda rowerem stanie się dużo wygodniejsza. Od teraz możesz jeździć po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach i odczuwać komfort. Podczas jazdy na Kalkhoff IMAGE 5.S XXL UNI asfalt odciążasz swoje stawy oraz dłonie.
Dopasuj rower do siebie
Regulowany mostek daje możliwość dopasowania roweru do Twoich potrzeb. Dzięki niemu możliwe jest przybliżenie / oddalenie kierownicy, co pozwala uzyskać komfortową, wyprostowaną pozycje na rowerze. Można by rzec, że ten rower prostuje plecy. Taki zabieg pozwala także na poprawienie widoczności gdyż wzrok naturalnie będzie kierował się wyżej. Można także obniżyć mostek aby uzyskać bardziej aerodynamiczną pozycję.
Rowerowa bagażówka
Rower Kalkhoff IMAGE 5.S XXL UNI asfalt został wyposażony w bagażnik, który zwiększa jego funkcjonalność. Na bagażniku można przewieźć laptopa, torebkę, przesyłkę bądź inny bagaż. Szybki dojazd do pracy, zakupy na targu lub w małym sklepie to żaden problem, nawet w zakorkowanych miastach. Z rowerem nie trzeba szukać też miejsca parkingowego, a dzięki dołączeniu sakw (sprzedawane osobno) można zrobić zakupy na cały tydzień. Szybko, sprawnie i ekologicznie. rower elektryczny Kalkhoff IMAGE 5.S XXL UNI asfalt zmieni Twój styl życia.
Schludny wygląd w każdej sytuacji
Rower Kalkhoff IMAGE 5.S XXL UNI asfalt posiada fabrycznie zamontowane błotniki, aby mogli Państwo używać go nawet podczas jazdy po deszczu. Regularna jazda rowerem korzystnie wpływa na zdrowie więc nie warto z niej rezygnować z powodu niesprzyjającej pogody. Dzięki błotnikom decyzja o wyborze roweru zamiast komunikacji miejskiej / samochodu będzie dużo łatwiejsza!
Właściwa ochrona bez zbędnej wagi
W jaki sposób lepiej chronić nogawki przed kontaktem z łańcuchem, a jednocześnie nie powiększać wagi roweru o dodatkowe 0,5 kilograma? Za pomocą osłony tarczy w korbie. Dzięki niej mogą się Państwo cieszyć jazdą bez troski o zabrudzenia.
„Zaparkuj” rower gdzie tylko chcesz
Kalkhoff IMAGE 5.S XXL UNI asfalt mogą Państwo postawić w dowolnym miejscu, ponieważ posiada stabilną podpórkę. Przerwę w jeździe mogą Państwo zrobić w dowolnym miejscu, bez konieczności szukania oparcia/stojaka lub zamartwienia że rower się zniszczy / obije.
Amortyzacja siodełka = większy komfort
Kalkhoff IMAGE 5.S XXL UNI asfalt posiada sztycę amortyzowaną. Sprawia ona, że codzienna jazda jest dużo wygodniejsza. Działa (w uproszczeniu) podobnie do niewielkiego amortyzatora. Pomaga tłumić część wstrząsów, które powstają w wyniku jazdy po nierównych drogach, wybojach, koleinach, dziurach oraz podczas pokonywania niskich krawężników. Rowery ze sztycą amortyzowaną polecamy zwłaszcza osobom, które mają problemy z kręgosłupem oraz tym, którzy cenią sobie dodatkowy komfort.