Haibike XDURO NDURO 7.0
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny Haibike XDURO NDURO 7.0 jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. Haibike XDURO NDURO 7.0 nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Przełom w rowerach MTB
W życiu bywają takie momenty, które bezpowrotnie odmieniają nasze życie. Popychają ludzkość do przodu. Pozwalają na rzeczy, które dotychczas były niemożliwe. W świecie rowerów również nastąpiło kilka takich wydarzeń np. opona pneumatyczna, przerzutka, pierwsze użycie karbonu do budowy ramy i kół. Według nas jednym z najważniejszych osiągnięć w ostatnich 30 latach (poza powstaniem eBike’ów) jest amortyzacja. Początkowo rowery miały sztywne widelce i mocno ograniczały możliwości rowerzystów w terenie. Dzisiaj rowery posiadające wyłącznie przedni amortyzator bardzo rzadko spotyka się w terenie. Dlaczego? Bo teren został bezapelacyjnie zdominowany przez fulle. Nie bez przyczyny. Nie chodzi tylko o dodatkowy komfort, ale też prędkości z jakimi da się pokonać dany teren. Podwójna amortyzacja zwiększa także nasze bezpieczeństwo podczas jazdy w terenie.
SRAM NX - od teraz 11-rzędów
W rowerze Haibike XDURO NDURO 7.0 znajduje się napęd 1x11 oparty na przerzutce SRAM NX X-HORIZON™. Umożliwia ona identycznie prostą i łatwą zmianę biegów jak model XX1 i jest równie niezawodna. Górne kółko przerzutki posiada 12 zębów i dużo lepiej zapobiega niechcianym ruchom łańcucha. System CAGE LOCK™ umożliwia szybkie zdjęcie tylnego koła, poprzez zablokowanie wózka przerzutki w pozycji „otwartej”.
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu Yamaha PW-X możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik Yamaha PW-X jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
Moment obrotowy aż 80 Nm i 320% mocy!
Haibike XDURO NDURO 7.0 posiada najmocniejszy silnik Yamaha PW-X. Jest także mniejszy (o około 13%) i lżejszy aż o 380 gramów od modelu PW. Posiada też więcej trybów gdyż poza standardowymi Eco+, Eco, Std, High jest dostępny także tryb EXPW (eXtra PoWer). Daje on bardziej dynamiczną charakterystykę, która odczuwalnie zwiększa moc wspomagania rowerzystę podczas jazdy w trudnym terenie. Tryb EXPW dodaje aż do 320% mocy podczas każdego obrotu korbą.
36 V system zasilania
Silnik roweru Haibike XDURO NDURO 7.0 jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Sportowy wyświetlacz stworzony do rowerów eMTB
Wyświetlacz Yamaha LCD-X został zaprojektowany tak, aby nie odciągać uwagi rowerzysty. W centrum uwagi powinien być szlak i frajda z jazdy, a nie cyfry, tryby, kilometry i statystyki. Wyświetlacz jest zamontowany po wewnętrznej stronie kierownicy (koło mostka) co skutecznie chroni go podczas upadku. Dzięki kolorowym diodom wystarczy szybkie zerknięcie na obudowę, aby sprawdzić aktywny tryb wspomagania jedziemy. Panel sterowania jest umieszczony po lewej stronie kierownicy. Posiada ergonomiczne i wyprofilowane przyciski do zmiany trybu, które pozwalają na zmianę trybu „na wyczucie”, nawet w rękawiczkach. Więcej informacji znajdą Państwo w naszej instrukcji obsługi w formie wideo.
Pełna kontrola nad mocą hamowania
Tarczowe hamulce hydrauliczne Tektro Orion HD-M745, 203mm/ Tektro Orion HD-M735, 180mm nie boją się deszczu oraz trudnych warunków. Będą w nich hamować mocniej i pewniej niż inne konstrukcje, a do tego nie zużyją obręczy! Zastosowanie płynu zamiast linki umożliwia płynną regulację siły hamowania co wypływa na bezpieczeństwo. Ponadto klocki w hamulcach tarczowych wystarczają na dłużej co obniża koszt użytkowania roweru.
Pełna amortyzacja dla największej wygody i prędkości
Dzięki jednemu amortyzatorowi jazda rowerem jest komfortowa. A dzięki dwóm to czysta przyjemność. Przedni amortyzator (SR Suntour Durolux R2C, powietrze, Skok: 180mm, aluminium steerer tube 1 1/8" - 1 1/2" tapered ) pozwala na szybszą jazdę z góry, dzięki doskonałemu tłumieniu drgań oraz dostępnej regulacji parametrów pracy.
Damper z prawdziwego zdarzenia
Tylny amortyzator (RockShox Super Deluxe RC3, powietrze ) w rowerze Haibike XDURO NDURO 7.0 doskonale pomaga w tłumieniu drgań nawet podczas zjazdów w najtrudniejszym terenie zwiększając komfort jazdy. Haibike XDURO NDURO 7.0 pozwoli Ci robić na rowerze rzeczy, o których wcześniej nawet nie myślałeś!
Naładuj akcesoria podczas jazdy
Rower Haibike XDURO NDURO 7.0 został wyposażony w złącze USB 5V. Za jego pomocą możliwe jest naładowanie nawigacji GPS, smartfona, lampki rowerowej czy słuchawek bezprzewodowych (za pomocą przewodu).