Haibike XDURO FullFatSix 10.0
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny Haibike XDURO FullFatSix 10.0 jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. Haibike XDURO FullFatSix 10.0 nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Rower, który da radę w każdym terenie
Haibike XDURO FullFatSix 10.0 pozwala na dojechanie do miejsc, które dotychczas pozostawały w sferze marzeń! Żaden rower nie posiada tak grubych opon jak Haibike XDURO FullFatSix 10.0 . Umożliwiają one jazdę w niezwykle trudnym terenie, czy po bezkresnych bezdrożach. Może służyć jako maszyna do rozrywki lub pojazd podróżnika z krwi i kości. Śnieg, lód, piasek, błoto, kamienie nie będą wymówką do zrezygnowania z jazdy. Rower ten poza świetnymi oponami posiada też napęd elektryczny oraz przełożenie ułatwiające jazdę w terenie o którym wcześniej wspomnieliśmy.
SRAM GX Eagle - nowy napęd 1x12
Przerzutka tylna SRAM GX Eagle posiada te same sprawdzone technologie: X-HORIZON™, CAGE LOCK™, X-SYNC™, X-ACTUATION™ co dużo droższa SRAM XX1 Eagle. Jest to napęd jednorzędowy, który obsługuje kasetę 12-rzędów o rozpiętości do 11-50T. Tak ogromna różnica między najmniejszą, a największą zębatką umożliwia zarówno pokonywania stromych podjazdów oraz uzyskiwania sporych prędkości z dużą łatwością. System CAGE LOCK™ pozwala na szybkie zablokowanie wózka przerzutki w pozycji „otwartej” i łatwy demontaż koła. Ponieważ jest to napęd 1-rzędowy, zęby przedniej zębatki zostały wyprofilowane w taki sposób aby pewnie trzymać łańcuch nawet podczas jazdy po wybojach. Dodatkowo kółka przerzutki posiadają taki sam kształt, co poprawia stabilność łańcucha.
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu Yamaha PW-X możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik Yamaha PW-X jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
Moment obrotowy aż 80 Nm i 320% mocy!
Haibike XDURO FullFatSix 10.0 posiada najmocniejszy silnik Yamaha PW-X. Jest także mniejszy (o około 13%) i lżejszy aż o 380 gramów od modelu PW. Posiada też więcej trybów gdyż poza standardowymi Eco+, Eco, Std, High jest dostępny także tryb EXPW (eXtra PoWer). Daje on bardziej dynamiczną charakterystykę, która odczuwalnie zwiększa moc wspomagania rowerzystę podczas jazdy w trudnym terenie. Tryb EXPW dodaje aż do 320% mocy podczas każdego obrotu korbą.
36 V system zasilania
Silnik roweru Haibike XDURO FullFatSix 10.0 jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Niewielki i czytelny wyświetlacz LCD
W Haibike XDURO FullFatSix 10.0 został zamontowany niewielkich rozmiarów wyświetlacz Yamaha A z ekranem LCD o przekątnej wynoszącej 1,7 cala. W obudowie wyświetlacza znajduje się także 5 przycisków. Pomimo niewielkich rozmiarów pokazuje wszystkie niezbędne informacje takie jak : aktualna prędkość, poziom naładowania akumulatora, stopień wspomagania, ilość przejechanych kilometrów oraz zasięg. Więcej informacji znajdą Państwo w naszym filmie:
Pełna kontrola nad mocą hamowania
Tarczowe hamulce hydrauliczne TRP G-Spec Trail S, 203mm & 180mm 4-tłoczkowe nie boją się deszczu oraz trudnych warunków. Będą w nich hamować mocniej i pewniej niż inne konstrukcje, a do tego nie zużyją obręczy! Zastosowanie płynu zamiast linki umożliwia płynną regulację siły hamowania co wypływa na bezpieczeństwo. Ponadto klocki w hamulcach tarczowych wystarczają na dłużej co obniża koszt użytkowania roweru.
Pełna amortyzacja dla największej wygody i prędkości
Dzięki jednemu amortyzatorowi jazda rowerem jest komfortowa. A dzięki dwóm to czysta przyjemność. Przedni amortyzator (RockShox Bluto RL Remote Lockout, powietrze, Skok: 120mm ) pozwala na szybszą jazdę z góry, dzięki doskonałemu tłumieniu drgań oraz dostępnej regulacji parametrów pracy.
Damper z prawdziwego zdarzenia
Tylny amortyzator (RockShox Deluxe Select Plus, powietrze, 47.5mm ) w rowerze Haibike XDURO FullFatSix 10.0 doskonale pomaga w tłumieniu drgań nawet podczas zjazdów w najtrudniejszym terenie zwiększając komfort jazdy. Haibike XDURO FullFatSix 10.0 pozwoli Ci robić na rowerze rzeczy, o których wcześniej nawet nie myślałeś!
Właściwa wysokość siodełka, w każdej chwili
Używając rowerów MTB regularnie wyjeżdżamy pod stromy podjazd by następnie sunąć szybko w dół. Każdą z tych czynności wykonuje się lepiej gdy możemy dobrać właściwą wysokość siodełka. Podczas podjazdu – wysoko, a podczas zjazdu niżej. Właśnie dlatego pewien czas temu na rynku rowerowym pojawiła się kolejna innowacja – sztyca regulowana (ang. dropper). Dzięki niej podnoszenie i opuszczanie siodełka jest łatwe, płynne i może odbywać się w trakcie jazdy. Podjeżdżając wzniesienie podnosimy siodełko, aby noga pracowała w pełnym zakresie ruchu. A podczas zjazdu opuszczamy je, aby obniżyć środek ciężkości. Poprawia to także sterowność oraz minimalizuje ryzyko uderzenia się o siodełko podczas podczas jazdy. Regulacja wysokości jest możliwa za pomocą manetki zainstalowanej na kierownicy, a wewnętrzna budowa sztycy nie pozwala na obracanie się siodełka. Każdy kto choć raz spróbował jeździć ze sztycą pneumatyczną nie chce wracać do czasów gdy jej nie miał!