Haibike XDURO Dwnhll 8.0
Gdy liczy się Adrenalina.
Nie trać czasu w kolejce do wyciągu. Silnik w rowerze Haibike XDURO Dwnhll 8.0 sprawia, że możesz szybciej znaleźć się z powrotem na trasie. Kto nie chciałby w ciągu jednego dnia zjechać więcej razy? Haibike XDURO Dwnhll 8.0 różni się od Enduro i AllMountain zarówno geometrią ramy jak i dużo większym skokiem – 200 mm . Dzięki temu zawieszenie lepiej tłumi wszystko co napotka na swojej drodze. Kąt główki ramy równy 63 stopnie pozwala amortyzatorowi dużo lepiej wybierać korzenie i kamienie.
Rower posiada wspomaganie do 25 km/h
Rower elektryczny to możliwość jazdy przyjemnej, szybkiej i komfortowej. Zgodnie z przepisami ruchu drogowego silnik wyłączy się po przekroczeniu prędkości 25 km/h. Oczywiście rower Haibike XDURO Dwnhll 8.0 może jeździć znacznie szybciej.
Poczuj moc
Jadąc na Haibike XDURO Dwnhll 8.0 dotrzesz praktycznie wszędzie dzięki silnikowi centralnemu Yamaha PW-X . Jest to najbardziej uniwersalny rodzaj silnika jaki możesz znaleźć w rowerach elektrycznych. Przenoszenie napędu na tylne koło odbywa się poprzez łańcuch. Dokładnie tak, jak w tradycyjnym rowerze. Po pierwszej przejażdżce nie będziesz chciał zejść z roweru! Silnik umieszczony jest bardzo nisko co znacząco przesuwa środek ciężkości w dół i korzystnie wpływa na zwrotność oraz kontrolę nad rowerem. Przyjemność z jazdy gwarantowana!
Moment obrotowy aż 80 Nm i 320% mocy!
Haibike XDURO Dwnhll 8.0 posiada najmocniejszy silnik Yamaha PW-X. Jest także mniejszy (o około 13%) i lżejszy aż o 380 gramów od modelu PW. Posiada też więcej trybów gdyż poza standardowymi Eco+, Eco, Std, High jest dostępny także tryb EXPW (eXtra PoWer). Daje on bardziej dynamiczną charakterystykę, która odczuwalnie zwiększa moc wspomagania rowerzystę podczas jazdy w trudnym terenie. Tryb EXPW dodaje aż do 320% mocy podczas każdego obrotu korbą.
36 V system zasilania
Silnik roweru Haibike XDURO Dwnhll 8.0 jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Poręczny ekran LCD
W Haibike XDURO Dwnhll 8.0 zastosowano czytelny i minimalistyczny wyświetlacz LCD z ekranem o przekątnej 1,7 cala, w którym znajdziesz zarówno przyciski do sterowania jak również wszystkie istotne informacje. Prędkość, stan naładowania akumulatora, stopień wspomagania, zasięg, ilość przejechanych kilometrów. Dzięki niewielkiemu rozmiarowi jest on dużo mniej podatny na uszkodzenia.
SRAM NX - 11 rzędów
W rowerze Haibike XDURO Dwnhll 8.0 znajdziesz napęd 1x11 oparty na przerzutce SRAM NX X-HORIZON™. Umożliwia ona tak samo łatwą zmianę biegów jak model XX1 i jest równie niezawodna. Górne kółko przerzutki posiada 12 zębów i dużo lepiej zapobiega niechcianym ruchom łańcucha. System CAGE LOCK™ umożliwia szybkie zdjęcie tylnego koła, dzięki możliwości zablokowania wózka przerzutki w pozycji „otwartej”.
Lekkie i megamocne hamulce czterotłoczkowe
Czterotłoczkowy hydaruliczny hamulec tarczowy, który czerpie garściami z topowego modelu MT7 PRO. Hamulec tarczowy Magura MT5 został stworzony z myślą o jeździe enduro i downhill’u. Jest solidny, bardzo mocny, a jednocześnie bardzo lekki dzięki użyciu materiałów jak Carbotecture i aluminium. MT5 został wykonany w technologii Easy Bleed, posiada regulację klamki, a w środku hamulca płynie olej mineralny.
Pełna amortyzacja dla największej wygody i prędkości
Dzięki jednemu amortyzatorowi jazda rowerem jest komfortowa. A dzięki dwóm to czysta przyjemność. Przedni amortyzator (RockShox BoXXer RC Air ) pozwala na szybszą jazdę z góry, dzięki doskonałemu tłumieniu drgań oraz dostępnej regulacji parametrów pracy.
Damper z prawdziwego zdarzenia
Tylny amortyzator (RockShox Super Deluxe RCT ) w rowerze Haibike XDURO Dwnhll 8.0 doskonale pomaga w tłumieniu drgań nawet podczas zjazdów w najtrudniejszym terenie zwiększając komfort jazdy. Haibike XDURO Dwnhll 8.0 pozwoli Ci robić na rowerze rzeczy, o których wcześniej nawet nie myślałeś!
Właściwa wysokość siodełka, w każdej chwili
Sztyca regulowana zrewolucjonizowała kategorię rowerów MTB. Podnoszenie i opuszczanie siodełka nigdy wcześniej nie było tak łatwe, płynne, bez narzędziowe i precyzyjne. W dodatku możesz to zrobić podczas jazdy. Gdy podjeżdżasz podnosisz siodełko, aby noga pracowała w pełnym zakresie ruchu. Gdy zjeżdżasz to opuszczasz sztycę i obniżasz środek ciężkości co zwiększa sterowność oraz minimalizuje ryzyko uderzenia się o siodełko podczas pokonywania przeszkód. Regulacja wysokości jest możliwa za pomocą manetki zainstalowanej na kierownicy, a wewnętrzna budowa sztycy nie pozwala na obracanie się siodełka. Gdy już raz spróbujesz jazdy ze sztycą teleskopową to nie będziesz wyobrażać sobie jazdy bez niej.