GHOST HybRide SL AMR S3.7+
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny GHOST HybRide SL AMR S3.7+ jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. GHOST HybRide SL AMR S3.7+ nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Przełom w rowerach MTB
W życiu bywają takie momenty, które bezpowrotnie odmieniają nasze życie. Popychają ludzkość do przodu. Pozwalają na rzeczy, które dotychczas były niemożliwe. W świecie rowerów również nastąpiło kilka takich wydarzeń np. opona pneumatyczna, przerzutka, pierwsze użycie karbonu do budowy ramy i kół. Według nas jednym z najważniejszych osiągnięć w ostatnich 30 latach (poza powstaniem eBike’ów) jest amortyzacja. Początkowo rowery miały sztywne widelce i mocno ograniczały możliwości rowerzystów w terenie. Dzisiaj rowery posiadające wyłącznie przedni amortyzator bardzo rzadko spotyka się w terenie. Dlaczego? Bo teren został bezapelacyjnie zdominowany przez fulle. Nie bez przyczyny. Nie chodzi tylko o dodatkowy komfort, ale też prędkości z jakimi da się pokonać dany teren. Podwójna amortyzacja zwiększa także nasze bezpieczeństwo podczas jazdy w terenie.
Sram XX1 Eagle AXS - bezprzewodowy, bezprecedensowy napęd (1x12 )
Projektując przerzutkę XX1 Eagle AXS inżynierowie SRAM’a użyli najlżejszych materiałów oraz stworzyli ją w taki sposób, aby rozpiętość przełożeń wynosiła nawet 500%. Została stworzona z myślą o zawodowcach i najbardziej wymagających rowerzystach szukających topowych rozwiązań. Do komunikacji między manetką, a przerzutką wykorzystywany jest protokół AXS, który jest całkowicie bezprzewodowy. Korzysta on z paru protokołów komunikacji: BLE (Smart Bluetooth) do konfiguracji za pomocą aplikacji mobilnej (dostępna na iOS / Android), Airea (szyfrowany kluczem 128-bit) do komunikacji między manetkami, a przerzutkami oraz sztycą regulowaną. ANT+ do komunikacji z ekranem w celu wyświetlenia aktualnych informacji o danym przełożeniu. GHOST HybRide SL AMR S3.7+ posiada 1x12 biegów. Przerzutka jest odporna na wodę i kurz zgodnie z normą IP69K co sprawia, że jest idealna do rowerów MTB.
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu Shimano E8000 możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik Shimano E8000 jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
Shimano Steps E8000 - silnik z serii XT
GHOST HybRide SL AMR S3.7+ posiada najmocniejszy silnik w ofercie firmy SHIMANO. Model SHIMANO STEP E8000 posiada aż 70 Nm momentu obrotowego. Oczywiście świetnie sprawdzi się podczas codziennego użytkowania i wycieczek, ale jego zalety są najbardziej widoczne podczas pokonywania stromych podjazdów w górach. Jazda w terenie jest niesamowicie wymagająca, dlatego będziesz potrzebował silnika z najwyższej półki, na który możesz liczyć. Obsługa wspomagania jest prosta i intuicyjna oraz zapewnia duże możliwości konfiguracji. Dopasuj go do swoich indywidualnych potrzeb. Wąskie rozłożenie ramion (Q-factor o wartości 177 mm jak w korbie z serii Shimano XT) pozwala na efektywne pedałowanie podczas jazdy. E8000 został zaprojektowany specjalnie, aby zapewnić naturalne poczucie jazdy tradycyjnym rowerem MTB. Jest także jednym z najlżejszych silników na rynku (2,8 kg). Łącznie mamy do wyboru trzy tryby wspomagania: Eco, Trail, Boost. Silnik ten posiada suport wykonany w technologii Hollowtech II (pusty w środku) dla uzyskania bezpośredniego przekazywania mocy, zachowania dużej sztywności i niskiej wagi. Została tutaj zastosowana specjalna wersja korby Deore XT do E-MTB, która posiada krótsze ramię korby (o długości 165 mm) co minimalizuje liczbę obrotów pedałami w celu zapewnienia płynnej kadencji i wspomagania silnika. Do obsługi silnika, została zastosowana manetka o konstrukcji i ergonomii znanej z modelu Shimano XT Di2.
36 V system zasilania
Silnik roweru GHOST HybRide SL AMR S3.7+ jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Pełna kontrola nad mocą hamowania
Tarczowe hamulce hydrauliczne Formula Cura 4 4/4 Piston 203 mm nie boją się deszczu oraz trudnych warunków. Będą w nich hamować mocniej i pewniej niż inne konstrukcje, a do tego nie zużyją obręczy! Zastosowanie płynu zamiast linki umożliwia płynną regulację siły hamowania co wypływa na bezpieczeństwo. Ponadto klocki w hamulcach tarczowych wystarczają na dłużej co obniża koszt użytkowania roweru.
Pełna amortyzacja dla największej wygody i prędkości
Dzięki jednemu amortyzatorowi jazda rowerem jest komfortowa. A dzięki dwóm to czysta przyjemność. Przedni amortyzator (Formula Selva S 140 mm ) pozwala na szybszą jazdę z góry, dzięki doskonałemu tłumieniu drgań oraz dostępnej regulacji parametrów pracy.
Damper z prawdziwego zdarzenia
Tylny amortyzator (Cane Creek DB Coil IL CS 140 mm ) w rowerze GHOST HybRide SL AMR S3.7+ doskonale pomaga w tłumieniu drgań nawet podczas zjazdów w najtrudniejszym terenie zwiększając komfort jazdy. GHOST HybRide SL AMR S3.7+ pozwoli Ci robić na rowerze rzeczy, o których wcześniej nawet nie myślałeś!
Właściwa wysokość siodełka, w każdej chwili
Używając rowerów MTB regularnie wyjeżdżamy pod stromy podjazd by następnie sunąć szybko w dół. Każdą z tych czynności wykonuje się lepiej gdy możemy dobrać właściwą wysokość siodełka. Podczas podjazdu – wysoko, a podczas zjazdu niżej. Właśnie dlatego pewien czas temu na rynku rowerowym pojawiła się kolejna innowacja – sztyca regulowana (ang. dropper). Dzięki niej podnoszenie i opuszczanie siodełka jest łatwe, płynne i może odbywać się w trakcie jazdy. Podjeżdżając wzniesienie podnosimy siodełko, aby noga pracowała w pełnym zakresie ruchu. A podczas zjazdu opuszczamy je, aby obniżyć środek ciężkości. Poprawia to także sterowność oraz minimalizuje ryzyko uderzenia się o siodełko podczas podczas jazdy. Regulacja wysokości jest możliwa za pomocą manetki zainstalowanej na kierownicy, a wewnętrzna budowa sztycy nie pozwala na obracanie się siodełka. Każdy kto choć raz spróbował jeździć ze sztycą pneumatyczną nie chce wracać do czasów gdy jej nie miał!