GHOST HybRide Kato X S5.7+
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny GHOST HybRide Kato X S5.7+ jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. GHOST HybRide Kato X S5.7+ nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Mniej znaczy więcej
GHOST HybRide Kato X S5.7+ jest rowerem MTB z przednim amortyzatorem. Jest najbardziej uniwersalnym rowerem który sprawdzi się zarówno w terenie górskim, w lesie czy na drodze asfaltowej. Dzięki zastosowaniu przedniej amortyzacji, siła mięśni jest efektywnie przekazywana na koło. Rower jest lżejszy od podobnych konstrukcji z podwójnym zawieszeniem. Przedni amortyzator posiada skok równy 120 mm .
Tylna przerzutka Shimano SLX M7000
Przerzutka Shimano SLX M7000 to brat modelu XT, który czerpie garściami z doświadczeń dużego brata. Obsługuje ona dużą ilość oraz rozpiętość biegów przy zachowaniu płynnej jazdy i bardzo dobrego „klejenia” łańcucha do zębatek. Technologia RD+ zapewnia lepszą stabilność łańcucha podczas jazdy w terenie. Przerzutka Shimano SLX pozwala na lżejszą zmianę biegów aż do 20%.
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu Shimano E8000 możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik Shimano E8000 jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
Shimano Steps E8000 - silnik z serii XT
GHOST HybRide Kato X S5.7+ posiada najmocniejszy silnik w ofercie firmy SHIMANO. Model SHIMANO STEP E8000 posiada aż 70 Nm momentu obrotowego. Oczywiście świetnie sprawdzi się podczas codziennego użytkowania i wycieczek, ale jego zalety są najbardziej widoczne podczas pokonywania stromych podjazdów w górach. Jazda w terenie jest niesamowicie wymagająca, dlatego będziesz potrzebował silnika z najwyższej półki, na który możesz liczyć. Obsługa wspomagania jest prosta i intuicyjna oraz zapewnia duże możliwości konfiguracji. Dopasuj go do swoich indywidualnych potrzeb. Wąskie rozłożenie ramion (Q-factor o wartości 177 mm jak w korbie z serii Shimano XT) pozwala na efektywne pedałowanie podczas jazdy. E8000 został zaprojektowany specjalnie, aby zapewnić naturalne poczucie jazdy tradycyjnym rowerem MTB. Jest także jednym z najlżejszych silników na rynku (2,8 kg). Łącznie mamy do wyboru trzy tryby wspomagania: Eco, Trail, Boost. Silnik ten posiada suport wykonany w technologii Hollowtech II (pusty w środku) dla uzyskania bezpośredniego przekazywania mocy, zachowania dużej sztywności i niskiej wagi. Została tutaj zastosowana specjalna wersja korby Deore XT do E-MTB, która posiada krótsze ramię korby (o długości 165 mm) co minimalizuje liczbę obrotów pedałami w celu zapewnienia płynnej kadencji i wspomagania silnika. Do obsługi silnika, została zastosowana manetka o konstrukcji i ergonomii znanej z modelu Shimano XT Di2.
36 V system zasilania
Silnik roweru GHOST HybRide Kato X S5.7+ jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Pełna kontrola nad mocą hamowania
Tarczowe hamulce hydrauliczne Tektro HDM-735 4/2 Piston 203 mm nie boją się deszczu oraz trudnych warunków. Będą w nich hamować mocniej i pewniej niż inne konstrukcje, a do tego nie zużyją obręczy! Zastosowanie płynu zamiast linki umożliwia płynną regulację siły hamowania co wypływa na bezpieczeństwo. Ponadto klocki w hamulcach tarczowych wystarczają na dłużej co obniża koszt użytkowania roweru.
Wygodna jazda dzięki tłumieniu drgań - SR Suntour XCR 34 LOR DS Air 120 mm
Dzięki temu amortyzatorowi jazda rowerem stanie się dużo wygodniejsza. Od teraz możesz jeździć po nierównym asfalcie czy nieutwardzonych drogach i odczuwać komfort. Podczas jazdy na GHOST HybRide Kato X S5.7+ odciążasz swoje stawy oraz dłonie.
Właściwa wysokość siodełka, w każdej chwili
Używając rowerów MTB regularnie wyjeżdżamy pod stromy podjazd by następnie sunąć szybko w dół. Każdą z tych czynności wykonuje się lepiej gdy możemy dobrać właściwą wysokość siodełka. Podczas podjazdu – wysoko, a podczas zjazdu niżej. Właśnie dlatego pewien czas temu na rynku rowerowym pojawiła się kolejna innowacja – sztyca regulowana (ang. dropper). Dzięki niej podnoszenie i opuszczanie siodełka jest łatwe, płynne i może odbywać się w trakcie jazdy. Podjeżdżając wzniesienie podnosimy siodełko, aby noga pracowała w pełnym zakresie ruchu. A podczas zjazdu opuszczamy je, aby obniżyć środek ciężkości. Poprawia to także sterowność oraz minimalizuje ryzyko uderzenia się o siodełko podczas podczas jazdy. Regulacja wysokości jest możliwa za pomocą manetki zainstalowanej na kierownicy, a wewnętrzna budowa sztycy nie pozwala na obracanie się siodełka. Każdy kto choć raz spróbował jeździć ze sztycą pneumatyczną nie chce wracać do czasów gdy jej nie miał!